2023-09-23, 20:56
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcuteAppendictis
Ja om man kollar hennes Facebook som blev hon sambo med Marcus Ingolf i april 2015.
Och mindre än ett år senare redan i mars 2016, så blev hon sambo med Keboff! Hon är född 1994 och var då 21 år gammal och de började försöka direkt, som sagt bara 21 år!
Känns desperat. De flesta som lidit av barnlöshet är ju äldre och har kanske få år kvar att överhuvudtaget kunna få barn. Hon fyllde 29 nyss.

Förhållanden i sena tonåren kan väl vara rätt stormiga/oseriösa, hur länge bodde hon tillsammans med Marcus? Nån vecka/månad?

Sen att hon blev sambo i mars 2016, säger ju ingenting om när de träffades, och många drömmer om att bli unga mammor. Jag och min sambo började prata om barn rätt tidigt, men fick vänta 7 år på vår första. Sen var det ju 6 år sedan de förlorade sin son, så jag förstår att de tillslut fick testa IVF (men ja det kanske fanns andra förklaringar till att de inte fungerade på egen hand, övervikt och skräpmat t.ex).
Citera
2023-09-23, 20:59
Medlem
Vem är denna Hanna och vad är det som hon gör som är så värt att följa?
Citera
2023-09-23, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcuteAppendictis
Nä hon har skrivit att hon fick en infektion i livmodern så att han dog, och hon fick ledas in i ett rum, sätta igång förlossningen och föda ut Harry.

Han dog iaf i v.22 och det är väldigt tidigt. Men hon skriver som om han dog nästan fullgången eller att han faktiskt levt ett tag. Ballonger, kalas osv

Tror du blandar ihop henne med någon annan. För det där stämmer inte. Bara att läsa hennes graviditetsberättelse bland inläggen.
Citera
2023-09-23, 21:34
Medlem
Skön person Hanna T var förr 🙃

https://tinypic.host/image/20A424F3-832E-4142-BFEA-F8B69CF6D541.P9K4a
Citera
2023-09-23, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Stress har en väldig hormonpåverkan och det är väl allmänt känt att "när man slutar försöka så går det" vilket såklart inte är nån lag eller funkar för alla men tror Fannid skulle vinna massor av att sluta uppdatera så maniskt. Hon gör det bara värre för sig själv.
Har hon själv gått ut med att hon är bipolär?

Fanni har gått ut med att hon är bipolär och varit inlagd flera gånger.
Kommer inte ihåg om det var i en live eller på instastory.
När hon får IVF betalad av landstinget borde hon förvalta dom försöken väl och fixa sitt psyke först. Hennes kropp orkar inte en graviditet och embryon kommer inte fästa med den stressen hon har.
Hon vill ha en ny Harry men hon skulle behöva hjälp att komma över den sorgen och annan skit först.
Citera
2023-09-23, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Skön person Hanna T var förr 🙃

https://tinypic.host/image/20A424F3-832E-4142-BFEA-F8B69CF6D541.P9K4a

Mmm vad charmigt...hoppas verkligen att hon har mognat och inte är den typen längre. Fast hon är ju förvisso fortfarande inte särskilt charmig. Tvärtom.
Citera
2023-09-23, 21:47
Medlem
HT skriver att hon "ser så mycket Liam i Lara".
Lite creepy tycker jag.
Ungen är inte ens född så hur kan hon göra det?
Liam har inte ens haft ett liv utanför magen och föddes i v 23, så hur ser hon honom i sitt ofödda barn?
Tycker banne mig lite synd om det barnet. Är hon en ersättare? Inte en egen individ?
Citera
2023-09-23, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
HT skriver att hon "ser så mycket Liam i Lara".
Lite creepy tycker jag.
Ungen är inte ens född så hur kan hon göra det?
Liam har inte ens haft ett liv utanför magen och föddes i v 23, så hur ser hon honom i sitt ofödda barn?
Tycker banne mig lite synd om det barnet. Är hon en ersättare? Inte en egen individ?

Ja hur man än vänder och vrider på det så är ju Liam ett barn som aldrig levde utanför magen, och Lara har också än så länge funnits enbart på insidan. De projicerar väl, och Lara ska bli ersättaren.

Måste bli jobbigt för Larisen att axla allt, att hon ska vara den som reparerar förlusten av storebror och göra föräldrarnas liv fulländat.
Citera
2023-09-23, 22:25
Avslutad
Tidigare under graviditeten gick Hanna ut med att Larisen till 100% kommer bli deras enda barn då hon har riskgraviditeter (det har hon säkert men hon skriver det på ett sätt som att hon skryter). För någon vecka sen la hon ut någon story där hon skrev något om att detta sannolikt blir deras enda graviditet som leder till ett barn. Hon har alltså redan blivit sugen på ett syskon?🙃
Citera
2023-09-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stardust83
Fanni har gått ut med att hon är bipolär och varit inlagd flera gånger.
Kommer inte ihåg om det var i en live eller på instastory.
När hon får IVF betalad av landstinget borde hon förvalta dom försöken väl och fixa sitt psyke först. Hennes kropp orkar inte en graviditet och embryon kommer inte fästa med den stressen hon har.
Hon vill ha en ny Harry men hon skulle behöva hjälp att komma över den sorgen och annan skit först.
Håller helt med.
Det är så uppenbart att hon inte mår bra så jag förstår faktiskt inte att kliniken låter de påbörja nytt försök direkt. Hon behöver hjälp. Hennes blick ser sä tom och sorgsen ut.

Bpde Hanna, Fanni och Sara lagom verkar alla 3 ha nån form av psykisk ohälsa..

Och de är alla rätt lika som nån nämnde tidigare i tråden, relativt unga barnlösa, från småstäder, tatuerade mm.
Citera
2023-09-24, 10:12
Medlem
Hanna skriver att hon har fått förkylningsblåsor i munnen "perelrt nu innan förlossningen"
Har hon fått tid för igångsättning eller hur kan hon va så säker på förlossningen är nära?
Citera
2023-09-24, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Hanna skriver att hon har fått förkylningsblåsor i munnen "perelrt nu innan förlossningen"
Har hon fått tid för igångsättning eller hur kan hon va så säker på förlossningen är nära?

Kanske det? Keboff har blivit friserad och det lät som att det är sista gången innan bebisen kommer, och så har de varit till graven sista gången innan förlossning. Hon borde gå in i vecka 37 nu på torsdag, känns ju tidigt att knyta ihop säcken redan men hon har väl fått ett datum nu då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in