2023-08-28, 23:35
Medlem
Vad vet vi om Kirk Lind? Killen är känd på TikTok och verkar gilla raggarbilar och konspirationsteorier.

Ska tydligen vara inblandad i en skandal som kallas ”temaveckan 20”.

https://vm.tiktok.com/ZGJG9yY39/

https://vm.tiktok.com/ZGJG9jN6Q/
Citera
2023-09-17, 14:38
Medlem
Jag såg en tiktok om att temaveckan 20 är att han uttalade sig väldigt sexistiskt samt taffsade på någon tjej och sen grät efter responsen han fick och åkte hem. Jag förstår varför han inte ville gå in på detaljerna när han pratade om skandalen
Citera
2023-09-17, 20:25
Medlem
ardagulers avatar
Hans beundran av 50-talet sträcker sig inte bara till jänkarbilar och brylkräm, även till hans värderingar om att kvinnor är andra klassens medborgare. På Tellonym har han vädrat detta friskt vilket mer eller mindre bekräftar alla rykten om Teamvecka-20.
Citera
2023-09-22, 09:31
Medlem
JoakimFenixs avatar
Den där jävla radiodebutsintervjun

Jag gillar Kirk för att han är en karaktär och på något vis en frisk fläkt bland alla dödstråkiga mittbenkändisar på tiktok men han känns ju ungefär lika omogen som dem lmao. Snackar fortfarande om bilar, brudar, och brylkräm i universitetsåldern, sånt man snackade om när man gick i tvåan i grundskolan. Han stammar betydligt mer än vad han gör på videor vilket han själv nämner i intervjun och det är inte speciellt konstigt egentligen, han var dessutom jäkligt nervös.

Hans kvinnosyn är direkt från 1100-talet, hans politiska åsikter är skrattretande, och han skulle antagligen vara helt omöjlig att ha en vanlig konversation med i verkliga livet, men jag hejar någonstans ändå på Kirk. Vi behöver mer människor i Sverige som inte skäms över att sticka ut, det är en döende ras
Citera
2023-09-23, 17:33
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Den där jävla radiodebutsintervjun

Jag gillar Kirk för att han är en karaktär och på något vis en frisk fläkt bland alla dödstråkiga mittbenkändisar på tiktok men han känns ju ungefär lika omogen som dem lmao. Snackar fortfarande om bilar, brudar, och brylkräm i universitetsåldern, sånt man snackade om när man gick i tvåan i grundskolan. Han stammar betydligt mer än vad han gör på videor vilket han själv nämner i intervjun och det är inte speciellt konstigt egentligen, han var dessutom jäkligt nervös.

Hans kvinnosyn är direkt från 1100-talet, hans politiska åsikter är skrattretande, och han skulle antagligen vara helt omöjlig att ha en vanlig konversation med i verkliga livet, men jag hejar någonstans ändå på Kirk. Vi behöver mer människor i Sverige som inte skäms över att sticka ut, det är en döende ras

Håller med. I grund och botten är han bara en autistisk grabb som snöat in sig på 50-talet och kalla kriget. Även D-byst och "Pinup-brud" är inbränt i skallen på Kirken. Han låter mer som en karaktär än en livs levande person när han pratar.

Tror att journalistyrket och arbetslivet i stort kommer va ett jävla pussel för grabben. Hans sociala kompetens, stamning och förkärlek för diverse konspirationer lär sätta en del käppar i hjulen. Nådastöten levereras förmodligen av kvinnosynen och hans förflutna(om ryktena stämmer).
Citera
2023-09-23, 20:43
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Håller med. I grund och botten är han bara en autistisk grabb som snöat in sig på 50-talet och kalla kriget. Även D-byst och "Pinup-brud" är inbränt i skallen på Kirken. Han låter mer som en karaktär än en livs levande person när han pratar.

Tror att journalistyrket och arbetslivet i stort kommer va ett jävla pussel för grabben. Hans sociala kompetens, stamning och förkärlek för diverse konspirationer lär sätta en del käppar i hjulen. Nådastöten levereras förmodligen av kvinnosynen och hans förflutna(om ryktena stämmer).

Jag har också väldigt svårt att föreställa mig Kirk i arbetslivet, inte minst som journalist. Det är egentligen ett mirakel att han ens kom in på högskolan/universitetet på en ändå så pass populär utbildningsinriktning som journalistik. Så som jag förstått det hade han dessutom 14.43 i merit (möjligtvis inklusive extra meritpoäng från språk eller matte vilket isåfall skulle vara 13-14 utan meritpoäng motsvarandes E/D i snittbetyg) och kom in i sista sekunden som reserv.

Jag vill tro att det ska gå bra men när jag ser videor där han helt ensam gör knogarmhävningar på plexiglas med genuin dödsrädsla i ögonen så blir den tanken rätt blek. Det märks i intervjun att han är rätt socialt otränad och som följd av åratal av social utfrysning inte utvecklat speciellt imponerande sociala nåder (som dessutom beblandas med autism). Bästa scenariot är nog att universitetstiden blir en period för honom att utvecklas just socialt och att han blir färdig journalist men mognar med tiden samt skriver mer än vad han intervjuar. Jag tror att hans kvinnosyn kan jobbas på just genom mognad, men hans mognad måste nog ske genom att han mognas socialt, vilket är svårt på grund av hans autism
Citera
2023-09-23, 22:54
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Jag har också väldigt svårt att föreställa mig Kirk i arbetslivet, inte minst som journalist. Det är egentligen ett mirakel att han ens kom in på högskolan/universitetet på en ändå så pass populär utbildningsinriktning som journalistik. Så som jag förstått det hade han dessutom 14.43 i merit (möjligtvis inklusive extra meritpoäng från språk eller matte vilket isåfall skulle vara 13-14 utan meritpoäng motsvarandes E/D i snittbetyg) och kom in i sista sekunden som reserv.

Jag vill tro att det ska gå bra men när jag ser videor där han helt ensam gör knogarmhävningar på plexiglas med genuin dödsrädsla i ögonen så blir den tanken rätt blek. Det märks i intervjun att han är rätt socialt otränad och som följd av åratal av social utfrysning inte utvecklat speciellt imponerande sociala nåder (som dessutom beblandas med autism). Bästa scenariot är nog att universitetstiden blir en period för honom att utvecklas just socialt och att han blir färdig journalist men mognar med tiden samt skriver mer än vad han intervjuar. Jag tror att hans kvinnosyn kan jobbas på just genom mognad, men hans mognad måste nog ske genom att han mognas socialt, vilket är svårt på grund av hans autism

Instämmer, känns ju inte heller bortom räckhåll att hans värderingar är en del av hans femtiotalsfixering. Däremot kan man ju ställa frågan om hur tid det tar innan han gjort bort sig på campus och hamnar i frysboxen igen, kanske är det i samband med släppet av Skolspionen. En berättelse inspirerad av sanningen om Teamvecka-20 men med inslag av FSB och annat konspiratoriskt gott. Detta förutsatt att Kirken orkar skriva klart den, för det råder ju nämligen sekretess om Teamvecka-20 tills boken är släppt.

I en privat chatt anklagar han en tjej med mer följare för "fula Bianca Ingrosso trix" för att hennes konto vuxit snabbare. Men hans content är ju klart smalare; sitta o morra och se brunstig ut bredvid ribs på en macka, sitta ensam på en bänk med världens snabbaste solglasögon och spana efter jänkarbilar och brudar med urringning, visa hur man stylar sitt hår med vaselin för att vara ensam hemma osv. Får inte nog av grabben men undrar hur han väljer ut vad som är tiktokvärdigt eller ej.
Citera
2023-10-06, 14:08
Medlem
Kolla detta konto där de exposar Kirk Lind.
https://www.tiktok.com/@kirkexpose?_t=8gHgybj0Z5k&_r=1
Citera
2023-10-29, 17:10
Medlem
Kirks kvinnosyn är verkligen komisk😄
Citera
2023-12-01, 21:58
Medlem
ardagulers avatar
Faa-aaan nu har Kirken ställt till de igen, kommenterat snusk på tiktok. Han verkar ha blivit pressad att be om ursäkt också. Det verkar röra sig om användaren bipolarkev och hans brud.
In o kika på kaptenens ursäkt innan den försvinner

https://www.tiktok.com/@kirklind03/video/7307677543237192993
Citera
2023-12-01, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Faa-aaan nu har Kirken ställt till de igen, kommenterat snusk på tiktok. Han verkar ha blivit pressad att be om ursäkt också. Det verkar röra sig om användaren bipolarkev och hans brud.
In o kika på kaptenens ursäkt innan den försvinner

https://www.tiktok.com/@kirklind03/video/7307677543237192993

Haha såg kirks kommentarer igår. Han anmärkte på att Kevins tjej inte såg ut som en playboy bunny😄
Citera
2023-12-01, 23:31
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Haha såg kirks kommentarer igår. Han anmärkte på att Kevins tjej inte såg ut som en playboy bunny😄

Ska försöka citera vad jag tror är ett meddelande från kirken till kevin:
"Ärh, I´m outta here. Fler och fler verkade vara oskolade om att förklara och istället skratta bort saken av en konstig anledning. Synd att inte det blev mer hud bilder på din flickvän på din playboy tröja, det vore urläckert"

Asså vafan är det här försöker han lägga in en sista stöt i dm med kevin eller? Han har väl fortfarande tjej? Försöker kanske vänsterprassla i sann 50-talsanda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in