• 3
  • 4
2025-03-11, 23:54
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Exakt vad jag tänkt. Känns som det lätt skulle kunna bli en radikalisering. Han är ju så ytlig och fåfäng. Kolla typ politik, han avgudar Trump & Thatcher. Han kan inte nämna en policy, det är bara något han tycker är "coolt"

Han har verkligen gått mer och mer ner i ett hål. Han skyller allt på alla andra, skriver öppet sexistiska och rasistiska åsikter. Noll konsekvenstänk. Tror inte jag sett honom någon gång velat erkänna att han uttryckt sig dumt

Men garv.
Han är en autistisk grabb som gillar kalla kriget och behöver få utlopp för att han uppenbarligen är svår att ha att göra med socialt.

Vad är det för potentiell RADIKALISERING du syftar till?
Att han blir mer av ett pucko eller skriver ännu mer om hur mycket han gillar stora bröst och Trump?

Snubben har fan lyckats bygga upp en personkult kring sig östblocksledare skulle drömma om.
Citera
2025-03-12, 18:30
Medlem
Citat:
Exakt vad jag tänkt. Känns som det lätt skulle kunna bli en radikalisering. Han är ju så ytlig och fåfäng. Kolla typ politik, han avgudar Trump & Thatcher. Han kan inte nämna en policy, det är bara något han tycker är "coolt"

Han har verkligen gått mer och mer ner i ett hål. Han skyller allt på alla andra, skriver öppet sexistiska och rasistiska åsikter. Noll konsekvenstänk. Tror inte jag sett honom någon gång velat erkänna att han uttryckt sig dumt

Han har erkänna en gång och det var när han var på biopolarkevins tjej, men inget om hans snevridna åsikter.

Jag vet heller inte hur han skulle ta om någon konfrontera han med hans åsikter. Så som jag har förstått det handlar temaveckan mycket om hans skeva åsikter, undrar hur han skulle ta det om "sanningen" kommer fram om den veckan
Citera
2025-03-17, 15:44
Medlem
alice-i-kedjors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaobram
Han har erkänna en gång och det var när han var på biopolarkevins tjej, men inget om hans snevridna åsikter.

Vad sa han till henne?
Citera
2025-03-18, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alice-i-kedjor
Vad sa han till henne?

Minns att det var något sexuellt om henne. Tror kanske att det finns kvar någonstans på tiktok men hans ursäkt är borta
Citera
2025-03-24, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alice-i-kedjor
Vad sa han till henne?

Har för mig att det var något i stil med: Du borde ju ta o jobba som playboy modell istället med din kropp
Citera
2025-05-13, 14:37
Medlem
ardagulers avatar
Dags att mygga av kirken. Förr var han ju en bara en speciell autistisk bonnlurk, man tyckte synd om honom pga att han blev utstött bland annat. Nu har han visat sitt fula tryne och ruttna person. Lyckas dessutom bli grundlurad av internets mest uppenbara fakenewskonton som RadioGenoa och annan skit.

Saknar när han var lite charmig och inte en lolcow med 50-talsvärderingar.
Citera
2025-05-16, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Dags att mygga av kirken. Förr var han ju en bara en speciell autistisk bonnlurk, man tyckte synd om honom pga att han blev utstött bland annat. Nu har han visat sitt fula tryne och ruttna person. Lyckas dessutom bli grundlurad av internets mest uppenbara fakenewskonton som RadioGenoa och annan skit.

Saknar när han var lite charmig och inte en lolcow med 50-talsvärderingar.

Ja han är ju inte särskild smart, retweetar Qanon material och tror blint på det. En "höjdpunkt" var när han delade ett tal av Hitler översatt till engelska och sa att han hade rätt i vissa saker.

Det är fascinerande hur han bara grottat ner sig i konspirationer och racism. Är jävligt roligt och se hur han uttrycker sig hånande och negativt mot olika konflikter i världen och Islam för att samtidigt erkänna att han inte är alls insatt i de ämnena.

Som du sa, förr var han ganska rolig att följa men nu blir man bara frustrerad av honom. Vägrar ju ta ansvar eller mothugg heller
Citera
2025-05-18, 23:21
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ja han är ju inte särskild smart, retweetar Qanon material och tror blint på det. En "höjdpunkt" var när han delade ett tal av Hitler översatt till engelska och sa att han hade rätt i vissa saker.

Det är fascinerande hur han bara grottat ner sig i konspirationer och racism. Är jävligt roligt och se hur han uttrycker sig hånande och negativt mot olika konflikter i världen och Islam för att samtidigt erkänna att han inte är alls insatt i de ämnena.

Som du sa, förr var han ganska rolig att följa men nu blir man bara frustrerad av honom. Vägrar ju ta ansvar eller mothugg heller
Charmen har försvunnit lite. Undrar också vad han har för motivation, har nog aldrig sett en peppande eller uppskattande kommentar på varken hans Tiktok eller X. Bara folk som öppet eller i smyg gör narr av honom eller skjuter ner hans skeva åsikter.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in