Citat:
Ursprungligen postat av
Gitana39
Da må jo tidligere eier ha tatt vare på tomhylser (lite trolig) for å se om det stemmer med eventuelt prosjektil funnet i offeret. Hvis de ikke har drapsvåpenet.
Jeg aner ikke hvem disse er så kan ikke hjelpe deg der. Man, liker å tro det beste om de man har et forhold til eller medmennesker generelt. Så jeg forstår din søken etter et annet svar. Men, kjenner man egentlig alle så godt som man ønsker å tro? Alle har en maske (fasade)
Disse MGM reflekterer det som nettopp har blitt et stort problem i det norske samfunnet i dag. Der systemet ikke fungerer og fanget opp miljøskadelig oppvekst. Problembarn med turbulent oppvekst og null selvdisiplin. Blottet for konskekvenstenking og empati. Dessverre har vi et system som ikke fungerer og som fanger opp slikt, og man ser jo at
når like barn leker best, så ender det med fatale konsekvenser. Skulle ikke forundre meg om dette er tilfellet med disse. Spesielt MGM2 har jo slike tendenser. Han utstråler ikke akkurat hardbarka kriminell, heller tvert i mot. En som har tapt i livets lotteri, og som roter det til med å henge med de verste folkene der han med nød kan overleve fra dag til dag på nåde. Det er iallfall tankene jeg sitter med igjen etter det jeg var lest.