2023-09-23, 09:25
Medlem
Är det bara jag eller har iptv extreme pro försvunnit från play butiken på telefon och google tv ?
Citera
2023-09-23, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shallah
Går inte pma dig tyvärr
Försökte PMA dig, men har tydligen rookie konto även fast jag varit medlem flera år
Citera
2023-09-23, 09:48
Medlem
BitGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaKlemens
Godmorgon! Finns det någon mer "premium"-leverantör där man får tex all vod i 4K och kanske till och med Dolby Atmos? Eller är det 1080p och sen lite ströfilmer /serieri 4K man kan förvänta sig?

Skulle gärna betala mer för högre upplösning men det kanske är en begränsning i IPTV?

Skulle också vilja få veta vilka andra som har detta.
Citera
2023-09-23, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sytes
Är det bara jag eller har iptv extreme pro försvunnit från play butiken på telefon och google tv ?

Så verkar det vara, hittar inte heller

Men bara att googla på "iptv extreme pro apk"
Ladda ned apk filen på telefonen eller stickan/boxen och installera utanför google play affären
Citera
2023-09-23, 10:40
Medlem
Tjena! Sitter med lite teknikstrul med en S-box v.605 se.
Fick igång den igår och gjorde inställningar och fyllde i infon jag fått.
Sen när jag tryckt på Verkställ så blev bilden svar (typ reboot) men sen kommer bilden inte tillbaka.
Provade att låta den vara strömlös från 15min till 12h typ, bytt hdmi kabel, bytt ingång, bytt tv. men får just nu "Ingen signal"
Boxen är helt ny fick den häromdagen.
Jag vet inte hur jag ska göra factory reset då jag inte har någon "s.info" eller "del" eller så.
Och de ja hittade att jag skulle trycka på var powerknappen i 5sec men det händer ingenting, får som sagt inte ens bild.
Citera
2023-09-23, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kriiilllee
Tjena! Sitter med lite teknikstrul med en S-box v.605 se.
Fick igång den igår och gjorde inställningar och fyllde i infon jag fått.
Sen när jag tryckt på Verkställ så blev bilden svar (typ reboot) men sen kommer bilden inte tillbaka.
Provade att låta den vara strömlös från 15min till 12h typ, bytt hdmi kabel, bytt ingång, bytt tv. men får just nu "Ingen signal"
Boxen är helt ny fick den häromdagen.
Jag vet inte hur jag ska göra factory reset då jag inte har någon "s.info" eller "del" eller så.
Och de ja hittade att jag skulle trycka på var powerknappen i 5sec men det händer ingenting, får som sagt inte ens bild.
Använd FN
Citera
2023-09-23, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Använd FN
Vad ska jag göra med FN?
Asså ja får inte ens upp en bild, ja har ingen signal in alls från boxen
Citera
2023-09-23, 11:04
Medlem
Citat:
Vad ska jag göra med FN?
Asså ja får inte ens upp en bild, ja har ingen signal in alls från boxen
FN 49 FN
FN istället för s.info, boxen bör ta kommandot även utan bild.
Senast redigerad av tjanska 2023-09-23 kl. 11:08.
Citera
2023-09-23, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
FN 49 FN
FN istället för s.info, boxen bör ta kommandot även utan bild.

Kanon det fungerade. Dock efter att jag fyllt i all info jag fått till mig och tryckt verkställ så blir det typ reboot sen blir bilden bara svart.
Ja kan trycka på knappen som har 3st streck o då får jag upp 4 alternativ och provade "ladda om sidan" och de kommer fram en symbol för laddning i nån sek sen blir bilden svart igen.
Händer inget mer.
Citera
2023-09-23, 11:36
Medlem
Citat:
Kanon det fungerade. Dock efter att jag fyllt i all info jag fått till mig och tryckt verkställ så blir det typ reboot sen blir bilden bara svart.
Ja kan trycka på knappen som har 3st streck o då får jag upp 4 alternativ och provade "ladda om sidan" och de kommer fram en symbol för laddning i nån sek sen blir bilden svart igen.
Händer inget mer.
Ladda om fungerar också med FN 19 FN, hade också problem en gång men fortsatte kämpa.
Gör om proceduren och stäng sedan av kanske lagras vid avstängning.
Citera
2023-09-23, 12:40
Medlem
Leavy123s avatar
Jag ska lägga in en fråga om IPTV och kan inte, vad beror det på
Citera
2023-09-23, 16:57
Medlem
När man köper tjänster/varor med kryptovaluta ska detta deklareras hos skatteverket när man får sin årliga deklaration på bilaga K2, på samma sätt när du säljer krypto. Är det någon som gör detta vid iptv-affärer? Skatteverket kan väl retroaktivt gå tillbaka flera år för att utreda sådant?
Senast redigerad av Rutger2000 2023-09-23 kl. 17:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in