• 2
  • 3
2021-08-27, 15:36
Medlem
Det är nyinspelningar. Men just idag var det en repris så nu undrar man ju vad som händer med Ingvar igen.
Citera
2023-09-22, 15:14
Moderator
Mr.Woodss avatar
Jaha, nu har Ingvar varit försvunnen en tid igen. Var är karldjäveln?!? Jag kräver att få veta!

Tycker Rosenfeldt gör ett bra jobb i På minuten, men Spanarna fungerar inte utan Ingvar som programledare. Om han tänker pensionera sig eller dö eller något så får de faktiskt lägga ned programmet.
Citera
2023-09-22, 17:01
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Jaha, nu har Ingvar varit försvunnen en tid igen. Var är karldjäveln?!? Jag kräver att få veta!

Tycker Rosenfeldt gör ett bra jobb i På minuten, men Spanarna fungerar inte utan Ingvar som programledare. Om han tänker pensionera sig eller dö eller något så får de faktiskt lägga ned programmet.
Ingvar meddelade ju efter vårsäsongen att han slutar med Spanarna så han har väl gått i pension helt enkelt.

https://sverigesradio.se/artikel/ing...e-for-spanarna

Spanarna med en mängd olika programledare olika veckor bli konstigt ja. Jag kan tänka mig att de gör det som lite av en testsäsong i höst och sedan får en ensam programledare som har gjort de bäst under hösten fortsätta ensam.
Citera
2023-09-22, 17:03
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ingvar meddelade ju efter vårsäsongen att han slutar med Spanarna så han har väl gått i pension helt enkelt.

https://sverigesradio.se/artikel/ing...e-for-spanarna

Spanarna med en mängd olika programledare olika veckor bli konstigt ja. Jag kan tänka mig att de gör det som lite av en testsäsong i höst och sedan får en ensam programledare som har gjort de bäst under hösten fortsätta ensam.
Nemen fan. FAN!
Lägg ned skiten. Exakt ingen klarar att fylla ut Ingvars kavaj. Det här var mycket tråkiga nyheter.
Citera
2023-09-22, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Nemen fan. FAN!
Lägg ned skiten. Exakt ingen klarar att fylla ut Ingvars kavaj. Det här var mycket tråkiga nyheter.

Det kommer inte nå upp till samma klass som tidigare.

Men jag tar hellre den nya
versionen än att det läggs ner.

Om man inte tycker de är OK
så kan man alltid välja
Land och sjörapporten…
Citera
2023-09-22, 18:34
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror.melker
Det kommer inte nå upp till samma klass som tidigare.

Men jag tar hellre den nya
versionen än att det läggs ner.

Om man inte tycker de är OK
så kan man alltid välja
Land och sjörapporten…
De har ju för bövelen lagt ned 15:55-sändningen!
Det går utför...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in