2023-09-22, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Tv4 ljg igen, precis som tidigare.
Om vad?
Citera
2023-09-22, 08:56
Medlem
Roibots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fredrik Strand r vl antagligen ngon som kommer bli utvisad till Spanien av regeringen och att anknytning uppges saknas

Citat:
Det stora verskottet av invandrare blev utrensade under kvalveckan, ett ganska svenskt startfllt bravo!
Herregud, har du tnkt att tramsa i den hr trden hela hsten? Inlgg efter inlgg hller rent ut sagt bedrvlig kvalitet, detta r ingen chattrd. Nn jvla standard fr det vl nd vara.
Senast redigerad av Roibot 2023-09-22 kl. 09:00.
Citera
2023-09-22, 11:20
Medlem
Cybrminds avatar
Katia Mosally mste ju vara en av dem sexigaste brudarna p tv
Citera
2023-09-22, 11:29
Medlem
Visst var idolernas cover av Times Like These, i slutet av grdagens avsnitt, bra? Jag hoppas att de lgger upp hela versionen p Youtube eller Spotify.
Citera
2023-09-22, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Om vad?

Om att det skulle bli topp 20, det blev topp 22 istllet. Jag var sker dock att dom skulle kra p alternativ tvling p Tv4 play.
Citera
2023-09-22, 16:05
Medlem
Fr er som gillar Anis Don Demina som sidekick har det tyvrr avsljats att han inte kommer tillbaka till hsten. Istllet kommer programledaren och radio-profilen Amie Bramme Sey att vara Prs sidekick under hsten. Jag har inte hrt talas om henne innan denna artikel.
Citera
2023-09-22, 17:46
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Fr er som gillar Anis Don Demina som sidekick har det tyvrr avsljats att han inte kommer tillbaka till hsten. Istllet kommer programledaren och radio-profilen Amie Bramme Sey att vara Prs sidekick under hsten. Jag har inte hrt talas om henne innan denna artikel.
Hon r programledare p P3 Din Gata tror jag och har ven medverkat p Postkodmiljonren som "Expert".

Snygg r hon iaf
Citera
2023-09-22, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybrmind
Hon r programledare p P3 Din Gata tror jag och har ven medverkat p Postkodmiljonren som "Expert".

Snygg r hon iaf

Undrar om detta kommer bli som kakan Hermansson frn 10 r sedan och Gina Dirawi, allts att hon inte passar i detta sammanhang.
Citera
2023-09-22, 18:10
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Undrar om detta kommer bli som kakan Hermansson frn 10 r sedan och Gina Dirawi, allts att hon inte passar i detta sammanhang.
Antagligen. Det r bara Pr som kan skta jobbet, han behver ingen sidekick.

Dremot var det roligt med Anis frra ret, han r skn!
Citera
2023-09-22, 18:34
Medlem
Tekniskt stt klarar Pr av jobbet sjlv, i lngden behvde han en sidekick, han var ju rtt torr under 2020 ssongen. Jag hade en knsla att Anis inte skulle vara kvar d Idolraketen inte blev av i r.
Citera
2023-09-22, 18:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Herregud, har du tnkt att tramsa i den hr trden hela hsten? Inlgg efter inlgg hller rent ut sagt bedrvlig kvalitet, detta r ingen chattrd. Nn jvla standard fr det vl nd vara.
Du tycker jag allts? att jag var motsgelsefull i vilka typer av invandrare som
borde i verfld f stanna......i Idol! det var jag inte d Fredrik Strand r svensk

Vem r det jag chattar med utver mig sjlv?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-22 kl. 19:01.
Citera
2023-09-22, 20:16
Medlem
Roibots avatar
Citat:
Du tycker jag allts? att jag var motsgelsefull i vilka typer av invandrare som
borde i verfld f stanna......i Idol! det var jag inte d Fredrik Strand r svensk

Vem r det jag chattar med utver mig sjlv?

Citat:
Lessen att jag var tvungen att infr lsarna du vrna s mycket om var tvungen avslja din decoy dr du inte frklarade att det rrde invandrarfrgan och inte tramsande per se

Frlt kan bli! svensk
Ser du mig reagera p "invandrarfrgan" bland andra medlemmar i denna och tidigare Idoltrdar? Nej! Jag tycker bara att DU borde hja DIN generella niv. Flashback r fr serisa diskussioner och mnga av dina inlgg lter som nt en 12-ring skulle skriva. Det kan du vl nd hlla med om?
Senast redigerad av Roibot 2023-09-22 kl. 20:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in