2023-09-22, 01:59
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmaxad
Helikopter över Sandviken nu.

Man letar väl efter fyrhjulingen främst kanske.

GM lär ju vara i Uppsala eller Stockholm nu typ. Lite sent på så sätt. Snart 4 timmar sen skotten.

Har man tagit in en skytt lär han knappast vara från Sandviken.
Citera
2023-09-22, 01:59
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmaxad
Helikopter över Sandviken nu.
Betyder det att gärningsman är på fri fot?
Senast redigerad av Madagascar 2023-09-22 kl. 02:04.
Citera
2023-09-22, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det började väl med att Rawa blåste honom på nått stort parti o även krävde pengar för nått annat beslagtaget parti om man får tro kvällstidningarnas uppgifter…
O att han hade haft synpunkter på dom 2 14åringarna som torterades/mördades att det hade gått för långt…
Sen ett misslyckat mordförsök på Rawa som kontrar med att mörda hans mamma…

Så utifrån dom uppgifterna så är det Rawa som rövkört honom först…
Jag såg någon TikTok som dök upp nyss där det var någon intervju med den där gangsterförfattsren som menade att det främsta skälet är att Rawa är skyldig folk 50 miljoner och inte har ekonomi pga många tillslag från polisen.
Citera
2023-09-22, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Räven har gjort uttalanden som att han njuter av det här, att han ska skjuta alla huvuden och spränga alla portar.

Jordgubben säger att man ska fortsätta tills Räven är död eller gripen. Man tänker även gå efter hans allierade, familj, släkt och till och med köpare av narkotika har man hotat med.

Så det ser inte så bra ut det här inte nej.

Hela det inspelade samtalet lyder:
”Tjena grabbar, läget? Det var ”Animal” här. Jag ville bara hälsa att ingen rör Strängnäs, Strängnäs är mitt område. Och ingen ringer *maskat* eller *maskat* en gång till. Får jag höra ett enda hot…Örebro, Vivalla, jag vet inte trallala. Vem som än ringer, jag kommer att knulla er från topp till tå. Det här är sista gången jag säger det. Sedan det blir ”newroz”, det blir fyrverkeri. Jag kommer smälla varenda trapp, skjuta varenda huvud. Jag njuter av det här. Jag hoppas ni läser nyheterna.” Slut på citat. Jag vet inte vem samtalet är riktat till.

Riktigt jävla obehaglig typ, alltså.
Citera
2023-09-22, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Ok, det kan vara så illa. Då lär det här bara vara början på början om det nu är så att slutkonsumenter står i tur att mördas.

Då får dom mörda halva Sverige. Självklart är säljare och ledare och dera släktingar måltavlorna. Inte kreti och pleti.
Citera
2023-09-22, 02:06
Medlem
En som var direkt ansluten vet att 2 är döda. Det är garanterat
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det började väl med att Rawa blåste honom på nått stort parti o även krävde pengar för nått annat beslagtaget parti om man får tro kvällstidningarnas uppgifter…
O att han hade haft synpunkter på dom 2 14åringarna som torterades/mördades att det hade gått för långt…
Sen ett misslyckat mordförsök på Rawa som kontrar med att mörda hans mamma…

Så utifrån dom uppgifterna så är det Rawa som rövkört honom…

Tack för uppdateringen!

Ifall den infon stämmer bör väl allierade till Rawa börja fundera, inte mist bekräfta uppgifterna och fatta att dom är lojala fel kille.. Fast så tänker dom så klart inte.. Dom tycker säkert de är skitcoolt och att han bara visar "makt".

Att säga "de har gått för långt" är att förminska situationen skulle jag kunna tycka.

Tragiskt de ska behöva dö så många unga och barn som inte fattar bättre och är lätt manipulerade och lätt övertalade..
Citera
Medlem
Helikoptrar hovar nu för fullt över björksätra...ruggigt allt det här
Citera
2023-09-22, 02:07
Medlem
Citat:
Jordgubben säger att man ska fortsätta tills Räven är död eller gripen. Man tänker även gå efter hans allierade, familj, släkt och till och med köpare av narkotika har man hotat med.

Var har du läst "eller hört" att han ska gå efter köpare? Han levererar ju själv
Ska han skjuta folk efter att dom har handlat?
Citera
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Räven har gjort uttalanden som att han njuter av det här, att han ska skjuta alla huvuden och spränga alla portar.

Så det ser inte så bra ut det här inte nej.
Räven är ju i Turkiet.

Vet man något om var Jordgubben håller hus? Blir han arresterad snart?
Citera
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monika9
Helikoptrar hovar nu för fullt över björksätra...ruggigt allt det här

Helikoptrar plural? Alltså mer än en? Låter lite konstigt.
Citera
2023-09-22, 02:08
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Var har du läst "eller hört" att han ska gå efter köpare? Han levererar ju själv
Ska han skjuta folk efter att dom har handlat?

Har stått i ett flertal tidningar och artiklar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in