Citat:
Ursprungligen postat av
Remixiz
Jag tror han haft smeknamnet länge och tror han blev friad för ett dubbelmord men vet inte vilket.
Mowglie är väl äldsta brorsan så tror det kan vara därför han har haft en mer ledande roll men att psyk inte varit rätt att smutsa ner sina egna händer om man säger så.
I en gammal intervju med mowgli så berättar han om när han blev gripen för grovt narkotika brott att de stod utanför grillen och polisen kom och alla trodde de skulle ta psyk, för det är alltid han som blir inplockad. Vilket kan antyda på att han gjort massa smutsjobb
Oki tack för info. Ja precis 3 bröder som jag uppfattat det genom åren. Dubbelmordet vet man om Y ligger bakom. Hela byn vet om det. Sjuk plats åxå en förskola. Tvilling brorsan till en av de döda samt den tidigare utpekade ledaren för bro nätverket är ju bannade for life här ute. Tvillingen försökte ju sig på en snabbvisit för ngt år sen som straffades direkt vid Willys om minnet inte tar fel. Men jag måste ändå säga att jag blev förvånad jumer jag läst på om grabbarna å nätverket. Sett dem genom åren. Små bus. Galna körningar med cross där dem bla körde över ett barn å smet. Där å då började man känna mer avsky för deras handlingar. Sen genom åren har listan blivit längre. Å ofta verkar dem klara sig. Fälls i ting frias i hov. Å att dem nu idag ingår i innersta kretsen i fox är man väl kanske inte direkt förvånad av för driv har dem, även om det låter sjukt, alltid haft. Bla rapkarriären på M. Sprängningarna mot lägenheten där dem är skrivna men uppenbarligen sällan är visste man direkt när man kände vågen genom betong golvet å smällen genom väggen att de var den porten.
Vad ja förstått de nu som så e M häktad på hemmaplan å åker nog dit stort på skogås fallet.
Y är i Turkiet vad ja hört. Inte heller sett han på ett tag. Lillebror vet ja inte mkt om. Känner ngnstans att de ska bli intressant å se om M klarar sig en gång till. En katt har 7 nu borde ju ändå M åka på en längre tid?