2023-09-21, 20:39
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-tomten
Fantiserar du ofta om att Melina ska lämna Solomon?
Du kommer nog ha en egen tråd snart. "Stalker som förföljde youtube paret"
Obehagligt

Släpp mig nu och sluta undvik min fråga. Vad är din syn på det nedlagda våldtäktsmålet?
Citera
2023-09-21, 20:52
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Adonis är som han är, och det verkar finnas lite fantasier där också (om tantrasex och annat) Men
han har åtminstone inte en agenda att förstöra för folk. Han framstår inte som en avundsjuk, bitter och rutten människa som bara letar fel.

Lite fantasier? I stort sett varenda mening i den här tråden kommer från hans egna fantasier. Finns inte mycket han har skrivit som går att bekräfta någonstans tyvärr

Du tycker inte Adonis. framstår som en rutten människa då eller? Hela hans "flashback-karriär" vittnar om kvinnohat samt att han inte gör annat än att skuldbelägga Solomons offer.
Citera
2023-09-21, 20:54
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Att det inte finns nån gräns för era sjuka fantasier och desperation. Incel som aldrig fått ligga

Vad är det som är fantasier? Det finns ju en anmälan, det är ju inget som någon här i tråden har hittat på. Vad tror du om sanningshalten gällande anklagelserna?
Citera
2023-09-21, 21:06
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Tack, jag kan tyvärr inte önska dig välkommen tillbaka eftersom att du alltid är här.
Jag orkar inte ens läsa dina meningslösa inlägg..
Adonis är som han är, och det verkar finnas lite fantasier där också (om tantrasex och annat) Men
han har åtminstone inte en agenda att förstöra för folk. Han framstår inte som en avundsjuk, bitter och rutten människa som bara letar fel, vilket är mer än man kan säga om dig och ditt "gäng" ♥️
Vi känner allt vibrationerna i från din ständiga närvaro i tråden ♥️ Dock så svarar du ju inte alltid tillbaka 💔

Men då vi ständigt känner av dina vibrationer så tror vi allt att du innerst inne finner tråden meningsfull då du återkommer.

Att du ställer motfrågor på våra inlägg verkar ju också på något sätt bekräfta att det finns något meningsfullt där.

Adonis har onekligen en agenda att hata på kvinnor.

Vad är det för agends du pratar om? Objektivitet är väl det som efterfrågats av bla. Adonis?

Citat:
Att det inte finns nån gräns för era sjuka fantasier och desperation. Incel som aldrig fått ligga
Är maskineriet igång igen? 😉

Att det finns ett rättsärende där Fredrik står som tilltalad för våldtäkt är ett faktum och inga fantasier till skillnad från att Moa skulle gjort något av den karaktären som Adonis påstår.
Citera
2023-09-21, 21:26
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken av er jag tycker är mest intressant, alla ni sticker ut på era unika sätt.
Men du är nog den som fantisar mest att Solomon är här, vilket är alltid lite extra roligt och intressant att se.
Får man ha internet inne på psyket nuförtiden? Du verkar ha mycket tid att kolla upp saker? Vad tycker personalen om det? Tycker de det är bra att du håller dig upptagen med nått?
Nuförtiden? Utgår du från personlig erfarenhet av att ha suttit där? Vet inte varför du tror att jag skulle behöva sitta där för?

Adonis har efterfrågat objektivitet i tråden och det är väl rimligt att vi alla då hjälper till att diskutera topic som är familjen Gaia. Adonis verkar ju dock mest bidra med egna fantasier vilket är trist i min mening.
Citera
2023-09-21, 21:34
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Super steeeeeel video. Cringe som fan. De har låtit klagmuppar påverka dem. Det ser ut som att de skådespelar två andra personer men misslyckas total.
De skulle ha filmat hela frustrationen med husbilen och när de bestämde sig för att skita i den, det hade de lätt gjort förr. Det är inget att skämmas för att saker inte alltid går som man tänkt, det är sånt det är intressant att se. Nu får de skärpa sig och inte låta trollen komma åt dem.
Vad är cringe menar du?

Tycker det är bra att Melina satsar på körkortet, det kommer gynna familjen i slutändan.

Det är synd att de får ger upp husbilen men det är bra att de har kommit till insikt att det är inget att ödsla tid på.

Det här med att Melina nu har så stort egrt ansvar för bolsget känns inte alls sunt i längden, visst Fredrik hjälper till men de kommer nog att behöva mer hjälp med detta. Speciellt om de ska ut och resa som ett par månader. Sen har ju Fredrik sina arbetsuppgifter. Man kan ju undra om de skurit sig med Martin och Sandra som hjälpte dem?

Känns som att de steppst upp i redigeringen nu också.
Citera
2023-09-21, 21:58
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Du tror inte det kan ha att göra med din sjukligt besatta beteende och livliga fantasi?

Du tror inte att du tycker det är trist bara för att du tycker att hans "fantasier" inte matchar dina?
Vad är det som du menar jag fantiserar om?
Citera
2023-09-21, 22:44
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Självklart saknar barnen sin pappa och minns alla glada stunder med honom (utöver två enstaka incidenter).
Skönt att läsa ett inlägg med logiskt tänkande som är förankrad i verkligheten. 👍👍
Nu rör det sig om tre punkter om misshandel sen har vi ju det här med våldtäktsärendet. Nice pappa!
Citera
2023-09-21, 23:36
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Y-Sophie
Nu rör det sig om tre punkter om misshandel sen har vi ju det här med våldtäktsärendet. Nice pappa!

Du verkar vara helt besatt av Solomons domar samtidigt som du oxå verkar vara helt verklighetsfrånvarande. Så en "kriminell" pappa i din begränsade lilla värld skulle alltså inte kunna vara en "kärleksfull & bra" pappa?

Du vet väl att de flesta "dåliga" pappor (typ pedofiler etc) i regel brukar vara helt ostraffade. En "ostraffad" pappa är alltså inte en garanti för lycka.

Dessutom är det väl betydligt mer berikande att ha en "erfaren" & "straffad" pappa som faktiskt har "levt" sitt liv (typ Solomon) än en "oerfaren" & "ostraffad" pappa som aldrig riktigt har levt?

Dags för dig att möta världen som den faktiskt är & inte som du önskar att den.borde vara. Solomon har gått vidare, vrf kan inte du?

Edit: Du har inte en aning ifall Solomon är en."nice pappa" eller inte. Du vet.inte hur han är bakom kameran. Du om ngn sprider desinformation & nästan allt du skriver är att klassa som falsk ryktesspridning.
Senast redigerad av Adonis. 2023-09-21 kl. 23:40.
Citera
2023-09-22, 05:43
Medlem
Första videon jag ser på typ. Ett år? Sen jag slutade titta på dem efter att allt kom fram.
Alltså hur mår han? Är hans resa och läkning att se dyng hög ut? Han kan inte må bra! Rösten låter osäker och det ser bara ut som att han bara otrivs med att sitta där och spela in! Har man precis haft en ”magsjuka” sitter man inte där iallafall och låtsas, det där är något annat!

Apropå Melina och barnen.. Har följt dom sen livet utan filter OCH EN BÄTTRE MAMMA ÄN MELINA FINNS INTE! Snälla.
Hon har ammat osiris nästan 3 år, hon låter henne vara med och laga mat och visar bit för bit allt!
Hon har tagit så väl hand om barnen! Självklart är det tufft och man blir knäpp på sig själv, speciellt när man är ensam med dem och får ta 90% VEM blir inte det?
Fredrik kanske ska steppa upp sin pappa roll och ta tag i SITT liv och börja hjälpa till kanske!
Visa att han vill vara en pappa!
Annars hoppas jag Melina lämnar honom!

Svarar trollet så svara honom inte ens!
Citera
2023-09-22, 07:59
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fletchertime
Första videon jag ser på typ. Ett år? Sen jag slutade titta på dem efter att allt kom fram.
Alltså hur mår han? Är hans resa och läkning att se dyng hög ut? Han kan inte må bra! Rösten låter osäker och det ser bara ut som att han bara otrivs med att sitta där och spela in! Har man precis haft en ”magsjuka” sitter man inte där iallafall och låtsas, det där är något annat!

Apropå Melina och barnen.. Har följt dom sen livet utan filter OCH EN BÄTTRE MAMMA ÄN MELINA FINNS INTE! Snälla.
Hon har ammat osiris nästan 3 år, hon låter henne vara med och laga mat och visar bit för bit allt!
Hon har tagit så väl hand om barnen! Självklart är det tufft och man blir knäpp på sig själv, speciellt när man är ensam med dem och får ta 90% VEM blir inte det?
Fredrik kanske ska steppa upp sin pappa roll och ta tag i SITT liv och börja hjälpa till kanske!
Visa att han vill vara en pappa!
Annars hoppas jag Melina lämnar honom!

Svarar trollet så svara honom inte ens!
Han ser verkligen bara mer och mer lobotomerad ut för varje gång man ser honom. Han sitter fortfarande och psykopatsmajlar med blicken låst rätt på linsen, som han alltid gjort, som om det var ett stillfoto det var frågan om, men det märks att det börjar krackelera för honom. Den här vegandieten är inte bra för någon av dem och jag tror inte någon av dem är så sugen på att leka hippie längre. De totalt demolerade en husvagn, ett projekt som verkar ha tagit veckor? Det jobbet tar ju inte mer än ett par timmar för en vanlig person. Tycker synd om Melina. Hon förtjänar bättre än att gå runt och försöka skaka liv i den här sopan.
Citera
2023-09-22, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KejsarensNyaKonto
Vem fan har koll på exakt hur många och vilka videos som är privata på deras kanal? Helt otroligt.
Ytterligare ett exempel på hur besatt du verkar vara av honom.
Också skumt att du hade lyckas hitta en 22 år gammal reportage som hade gjorts på Melinas familj. Det här är inte friskt, det förstår du va?
Inte bara det, nu har hon även avslöjat att hon konstant känner av Solomons "vibrationer" närvarande i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av fletchertime
(FB) Skvaller om Familjen Gaia (tidigare Familjen Foliehatt)
Ta och tona ner med lögnerna lite nu
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Han ser verkligen bara mer och mer lobotomerad ut för varje gång man ser honom. Han sitter fortfarande och psykopatsmajlar med blicken låst rätt på linsen, som han alltid gjort, som om det var ett stillfoto det var frågan om, men det märks att det börjar krackelera för honom. Den här vegandieten är inte bra för någon av dem och jag tror inte någon av dem är så sugen på att leka hippie längre. De totalt demolerade en husvagn, ett projekt som verkar ha tagit veckor? Det jobbet tar ju inte mer än ett par timmar för en vanlig person. Tycker synd om Melina. Hon förtjänar bättre än att gå runt och försöka skaka liv i den här sopan.
Du har bra koll på hur lång tid det tar att riva saker? Vi har alltså en rivare i tråden (antagligen sjukskriven nu).
En rivare som inte gillar att folk äter nyttigt eller som försöker leva i symbios med naturen.. Bensotorsk också?
Senast redigerad av flashback-tomten 2023-09-22 kl. 09:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in