Citat:
Ursprungligen postat av
NewbieOfDoom
Nu är det äntligen dags att jag tar mig iväg för ett besök på någon av dessa fantastiska ställen. Jag har aldrig varit på något liknande, och är inte heller van med att resa, så tänkte be er om lite tips. Efter att ha läst en del i tråden så känns Sharks mest lockande. Det jag undrar mest är:
Citat:
- Hur mycket pengar kan det tänkas behövas för ca 2 dagar där? Kommer väl gissningsvis bli runt 5 tjejer per dag, varav iallafall två av dom är samtidigt.
Om du inte vill ha något "extra" såsom cim, analt mm så får du räkna 100€ per tjej per halvtimme. Två tjejer i en halvtimme kostar med andra ord 200€. Vet inte om bbbj (avsugning utan kondom) ingår i 100€, kanske olika hos olika tjejer.
Citat:
- Finns det något hyfsat bra och billigt hotell i närheten? Vill gärna ha så nära som möjligt då jag inte är van att resa.
Det finns ett Dormero hotel ca 10 minuters promenad från Sharks, nära nordbahnhof. Jag har bott där, det var enkelt men rent och hyfsat modernt och ganska prisvärt. Sök på "Dormero Darmstadt"
Citat:
- Är det bara att gå dit som om man går till en vanlig nattklubb?
Vet inte riktigt hur du menar, men ja - det är bara att gå dit och betala inträde. Du kan komma och gå under hela dagen men säg till i receptionen innan du lämnar att du tänker komma tillbaka senare. Och behåll ditt armband då det är det som visar att du betalt inträde.
Citat:
- Sist men verkligen inte minst, är det någon här som planerar ett besök dit som skulle kunna tänka sig att ta med sig en rookie? 😁 Känner mig rätt avig till att åka dit själv.
Tyvärr inte i den närmsta framtiden. Men ta det lugnt, det är många som är där ensamma. Om du är den sociala typen kan du lätt börja snacka med andra män om du vill. Annars, ta med en bok för att fördriva tiden mellan sessionerna. Du får inte ta med mobilen in i lokalerna (den lägga i skåpet/värdeskåpet).
Rekommenderar för övrigt flygbussen AIRLiner som går direkt mellan Frankfurts flygplats och Darmstadts centrala delar. Från centrum är det ca 25 minuters promenad till hotellet.
https://www.heagmobibus.de/de/airliner#
God tur!