2023-09-20, 20:56
Medlem
Mikelhojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
Pengar och makt går över ett brödraskap.
Business before brotherhood kunde varit deras signum.
Citera
2023-09-20, 21:53
Avslutad
Hur mycket nya värvningar och medlemmar finns det i Hells Angels i Sverige? Är inte medelåldern ganska hög?
Citera
2023-09-21, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hur mycket nya värvningar och medlemmar finns det i Hells Angels i Sverige? Är inte medelåldern ganska hög?

Skulle säga att Hells Angels inte existerar idag. De syns aldrig till ute. Då finns man inte.
Citera
2023-09-21, 17:41
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Skulle säga att Hells Angels inte existerar idag. De syns aldrig till ute. Då finns man inte.
Finns gott om dom. Du får gå på vuxna uteställen istället för ditt lokala fritidsgårdsdisco.
Citera
2023-09-21, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smashngrabsthlm
Gränden va ett uteställe mitt över Tycho Brahe i LA.

Har hört att hjälmen inte heller fanns där.
Samt att R ska ha haft ett slag mot huvudet som var dödande, och att de som körde honom in ska ha påstått att han inte använt hjälm vilket han hade. Var en medlem i Malmö som fick FF kort efter.

Ang. Yd*s häng i garaget har jag noll koll på.

Vem fick FF?
Rud*s var väl ensam fullrygg när olyckan skedde?
Jag tror han levde ett par dagar på sjukhus innan han gick bort.
Citera
2023-09-22, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
Rud*s va lila hatad som omtyckt
I klubben också??
Citera
2023-09-22, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dequiallo
Finns gott om dom. Du får gå på vuxna uteställen istället för ditt lokala fritidsgårdsdisco.

Som den lokala pizzerian på en obskyr bakgata i Huddinge eller något liknande A-läge?
Citera
2023-09-22, 09:58
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Som den lokala pizzerian på en obskyr bakgata i Huddinge eller något liknande A-läge?
Kanske någon enstaka gång, men jag föreslår att du beger dig en bit utanför din comfort zone.
Citera
2023-09-22, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
I klubben också??

Jag tror Ru*az var väldigt bra under kriget men att han senare blev en belastning pga att han ska ha varit glad för amfetamin.
Bland vanligt folk var det splittrat hyllad och hånad.
Hurvida han hade ihjäl någon i usa så minns jag han iallafall inte smugglades in i landet pga att han inte fick resa in i usa.
Han ska ha träffas Sony B under ett besök.
Citera
2023-09-22, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dequiallo
Kanske någon enstaka gång, men jag föreslår att du beger dig en bit utanför din comfort zone.

Du har rätt. Huddinge är helt klart utanför min comfort zone. Men det har heeelt andra orsaker än risken att träffa på medelålders bikers med monstermage och flint som inte lycktas skrämma någon med sin uppenbarelse på 25 år.

Vad du måste förstå efter att ha fnissat färdigt åt mina skämt du serverar möjligheten för mig att leverera på ett fat är det att Hells Angels är en visuell tilldragelse och för att de ska ha möjlighet att skrämma någon under 35 så behöver de synas och det gör de inte idag. Jag säger inte att det inte finns några medlemmar i några klubbar eller att de inte begår brott osv idag, men som jag säger - de är inte synliga idag. Bikerstilen är heller inget som imponerar på någon som är ung idag. De som är unga idag och vill hävda sig har heeelt andra stilideal. De skrattar åt åsynen av läderbrallor, snabba brillor och västar med emblem. De tycker att med medlemmar av MC-gäng ser ungefär lika tuffa ut som John Travolta i Greese.
Citera
2023-09-22, 13:34
Medlem
Är det cults som åkt på däng inatt?
Citera
2023-09-22, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VL86
Jag tror Ru*az var väldigt bra under kriget men att han senare blev en belastning pga att han ska ha varit glad för amfetamin.
Bland vanligt folk var det splittrat hyllad och hånad.
Hurvida han hade ihjäl någon i usa så minns jag han iallafall inte smugglades in i landet pga att han inte fick resa in i usa.
Han ska ha träffas Sony B under ett besök.
Ja möjligt brukar ju vara så i de kretsarna, han verkar varit en stark karaktär och hade ganska vettiga åsikter i den där dokumentären faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in