2023-09-20, 01:00
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VL86
Han stod i dörren på Olivers i Landskrona. Kom till jobb i väst när han hade blivit medlem......

B*ll kan inte varit medlem särskilt länge.
Haha, okej.

Nej de har du nog rätt i, har hört att B*ll ska vara reko så varför man vill ha bort någon som nyligen anlänt..?
Citera
2023-09-20, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smashngrabsthlm
Haha, okej.

Nej de har du nog rätt i, har hört att B*ll ska vara reko så varför man vill ha bort någon som nyligen anlänt..?

B*ll va väldigt lojal och tajt med M*lle.
Lite så som Yd*s är med Slang*n.
Citera
2023-09-20, 03:46
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
B*ll va väldigt lojal och tajt med M*lle.
Lite så som Yd*s är med Slang*n.
Där ser man.
Senast redigerad av Smashngrabsthlm 2023-09-20 kl. 04:29.
Citera
2023-09-20, 09:23
Medlem
Citat:
Som ett företag måste ta beslut med styrelsen, känns det som att man måste göra även under röd&vitt-flagg: dvs att man ringer från ”H*lls Ang*ls Helsingborg” och drar ett hot måste man antagligen ta med styrelsen innan så att säga. Rätta mig om jag har fel någon som vet bättre, jag gissar som sagt bara. 😋

Ja okej tack 🙏
Citera
2023-09-20, 17:52
Medlem
B*ll har ju jobbat målmedvetet och troget sen 90-talet.
Har för mig han var tight med Ru*az och att punisher anslöt sig som support direkt dem grundades.
Vad jag minns av B*ll så var han en riktigt bra kille men totalt orädd.
Vet han stegade in ensam på Gränden i Landskrona helt ensam och läxade upp ett gäng kaxiga ynglingar för en sådär 20 år sedan.
Citera
2023-09-20, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VL86
B*ll har ju jobbat målmedvetet och troget sen 90-talet.
Har för mig han var tight med Ru*az och att punisher anslöt sig som support direkt dem grundades.
Vad jag minns av B*ll så var han en riktigt bra kille men totalt orädd.
Vet han stegade in ensam på Gränden i Landskrona helt ensam och läxade upp ett gäng kaxiga ynglingar för en sådär 20 år sedan.

Gränden? Menar du i en gata?

Ja visst den där Rud*z hade man nästan glömt bort.
Underligt att bromsarna plötsligt slutade fungera då en bil med husvagn låg framför dom.
Även att hojen inte kunde återfinnas heller.

Va väl Rud*z som hade gjort massa dumheter och blev in smugglad till USA för att utföra ett mord,
Kan ha fel i det sista men tror inte det.

Punisher är det klubben som Yd*s startade hemma i sitt garage när han bodde i ett stort gult hus i byn Kågeröd?
Citera
2023-09-20, 18:53
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Citat:
Gränden? Menar du i en gata?

Ja visst den där Rud*z hade man nästan glömt bort.
Underligt att bromsarna plötsligt slutade fungera då en bil med husvagn låg framför dom.
Även att hojen inte kunde återfinnas heller.

Va väl Rud*z som hade gjort massa dumheter och blev in smugglad till USA för att utföra ett mord,
Kan ha fel i det sista men tror inte det.

Punisher är det klubben som Yd*s startade hemma i sitt garage när han bodde i ett stort gult hus i byn Kågeröd?
Gränden va ett uteställe mitt över Tycho Brahe i LA.

Har hört att hjälmen inte heller fanns där.
Samt att R ska ha haft ett slag mot huvudet som var dödande, och att de som körde honom in ska ha påstått att han inte använt hjälm vilket han hade. Var en medlem i Malmö som fick FF kort efter.

Ang. Yd*s häng i garaget har jag noll koll på.
Citera
2023-09-20, 19:18
Medlem
Citat:
Gränden va ett uteställe mitt över Tycho Brahe i LA.

Har hört att hjälmen inte heller fanns där.
Samt att R ska ha haft ett slag mot huvudet som var dödande, och att de som körde honom in ska ha påstått att han inte använt hjälm vilket han hade. Var en medlem i Malmö som fick FF kort efter.

Ang. Yd*s häng i garaget har jag noll koll på.

Noll koll på ställen i Landskrona.

Rud*s va lila hatad som omtyckt
Citera
2023-09-20, 20:22
Medlem
Mikelhojs avatar
en fråga som jag förundras över är detta otroliga brödraskap: hur kan Ydhag* sno från kassan för de lipas om stålar. Högsta hönset Slang*n tar honom med fingrarna i syltburken och håller han bakom ryggen och dem har mage att skylla det på andra som är helt o hållet oskyldiga och dem istället för ydhag* får lämna klubben på stående fot. Broderskapet har över en natt förvandlats till de största råtteriet mänskligheten har skådat. Nästa fråga blir varför man bara tar på sig detta trots man är oskyldig o lämnar in västen?
Senast redigerad av Mikelhoj 2023-09-20 kl. 20:25.
Citera
2023-09-20, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelhoj
en fråga som jag förundras över är detta otroliga brödraskap: hur kan Ydhag* sno från kassan för de lipas om stålar. Högsta hönset Slang*n tar honom med fingrarna i syltburken och håller han bakom ryggen och dem har mage att skylla det på andra som är helt o hållet oskyldiga och dem istället för ydhag* får lämna klubben på stående fot. Broderskapet har över en natt förvandlats till de största råtteriet mänskligheten har skådat. Nästa fråga blir varför man bara tar på sig detta trots man är oskyldig o lämnar in västen?

Utröstade då kvittar det vad den enskilda säger.
Citera
2023-09-20, 20:44
Medlem
Mikelhojs avatar
Citat:
Utröstade då kvittar det vad den enskilda säger.
Det har alltså röstats mot dom fast minst 2 eller ev 3 vet att dem röstar i lögn och ljuger sina kvarvarande bröder vid tillitens bord rakt upp i huet. Får satan ta mej säga att de känns fan renare inne i svinstian hos 400 sugor!! Fair play alla dagar före sånt!
Citera
2023-09-20, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelhoj
Det har alltså röstats mot dom fast minst 2 eller ev 3 vet att dem röstar i lögn och ljuger sina kvarvarande bröder vid tillitens bord rakt upp i huet. Får satan ta mej säga att de känns fan renare inne i svinstian hos 400 sugor!! Fair play alla dagar före sånt!

Pengar och makt går över ett brödraskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in