Och... vilket intresse har du av att Maja har sökt på en helt vanlig nattklubb i Göteborg?
Jag gick igår igenom varenda post (tog timmar pa av att sökfunktionen inte fungerar på den aktvbilagan)) för att hitta det du skrev att jag själv skulle ta mig tid att leta efter. Som du påstod fanns att hitta.
Det du påstod fanns att hitta var stripklubb. Det fanns inte.
Du skrev i inlägget att det fanns sökningar på stripklubb/nattklubb.
Det är en insinuation att det var Maja som letade efter stripklubb.
När du sedan tar upp typ; förresten hittade att Maja sökt på en nattklubb är undermeningen stripklubb, mig lurar du inte.
Jag sticker inte under stol med att jag är petig med fakta, särskilt när det klumpas ihop i stora punkter så att den samlade bilden tornar upp sig för det du vill måla upp.
I tråden är du mycket tongivande, leader of the pack. Minsta ifrågasättande från någon renderar i riktigt aggressiva utbrott, och ett slingrande runt det du skrivit likt detta.
Du utger dig för att vara objektiv, inte ha läst minsta lilla i tråden (suck), och successivt flyttat dig från att Maja kunde vara oskyldig till att nu har hon (likt Hanna D i Lena tråden) blivit inte bara mördare, utan psykopatisk och manipulativ. Till och med jag har fått (nästan) en diagnos (jadå, jag fattar vad du är ute efter när du radar upp "symtomen". Precis som Hanna fick, Stefan D fick.
Jag förstår att du får med dig många i tråden. Du är rolig, slagfärdig och karismatisk. Du lyckas omvända tvivlare och få med dig folk.
Det är dock viktigt (för tråden och för rättvisans skull) att vara noggrann med fakta, sanningen.
Maja har inte sökt på striplubb. Hon har sökt på nattklubb- 18 år. Sökningarna är inte ordnade i kronologisk ordning, enbart ett fåtal är daterade.
En sökning ä på Chat Noir. Till skillnad mot flera andra sökningar med Göteborg med i sökningen, är denna sökning utan Göteborg och inte daterad. Sökningen kan vara från Göteborgsresan, men den kan vara från helt annat tillfälle och av andra orsaker.
Nattklubbar Göteborg 18 år är en sökning (A 157/568)
Park Lane åldersgräns, Park Lane 18 år är en annan.
Park Lane är till synes en helt vanlig nattklubb (ingen porr).
https://www.parklane.se/
Förutom detta, om nu Maja skulle ha sökt på stripklubb, vilket hon inte verkat ha gjort (möjligen Chat Noir), betyder detta inte att det är hon som är drivande.
Maja säger själv att hon var med på stripklubben, att hon vid tillfället inte reflekterde särskilt mycket över det. Detta verkar vara ärligt. Hon berättar helt utan särskild anledning om detta besök i förhör, och hon säger att hon berättat för sina föräldrar som blivit upprörda. De hade frågat vad hon höll på med, och om jag minns rätt förklarar Maja att hon stängde av och lyssnade inte på dom. Senare under häktningen, när Maja förhörs utifrån en metod att komma "in till henne", berättar hon om detta besök och att det egntligen är något som inte känns bra, något som hon inte kan stå för vad gäller hennes inställning. Jag uppfattar det som att hon svikit sin inställning och sig själv. Inte kunnat stå upp för sig själv, vilket hon kan se i efterhand, men inte då.