Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Så världen basta pappa:
- Har narkotika hemma åt en "kompis".
- Dopar sig utomlands.
- Har skulder på 1.7 miljoner.
- Är åtalad för dessvärre saker.
- Blir av med körkortet.
- Åker 133 km med barn i bilen.
- Skriker svordomar inför dottern.
- Pratar skit om dotters mamma.
- Moraliserar om andras ekonomi och utseende.
- Pissar på depression.
- Rasism ständigt.
Osv osv.
Han har dock rätt om depression. Såna som mig, Chrippa, Tate, Mike Tyson, Nelson Mandela, vi är immuna mot depression.