2023-09-20, 20:49
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Riktiga star wars fans de pratar om star wars och inte irrelevans som det.
Antar du inte har något att diskutera om star wars?(Om så, så är det tid nu att börja prata oms tar wars.)
Klybis, klybis, klybis... Du har 47 inlägg i tråden, och knappt ett enda där du faktiskt diskuterar serien eller ens Star Wars i största allmänhet. Du lever i en bubbla där du fläter halmdockor och slåss på väderkvarnar. Istället för att attackera alla i tråden för att de inte tycker som du, så skulle du väl för en gångs skull kunna berätta vad du tycker om serien så här långt - vad har varit bra, vad har varit mindre bra osv(?)

Skulle faktiskt vara intressant att höra dina tankar, mer än att serien förtjänar 8.0-8.3 i betyg och att du är ett riktigt fan av bra sci fi.
Senast redigerad av peterZiipen 2023-09-20 kl. 20:51.
Citera
2023-09-20, 21:04
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Klybis, klybis, klybis... Du har 47 inlägg i tråden, och knappt ett enda där du faktiskt diskuterar serien eller ens Star Wars i största allmänhet. Du lever i en bubbla där du fläter halmdockor och slåss på väderkvarnar. Istället för att attackera alla i tråden för att de inte tycker som du, så skulle du väl för en gångs skull kunna berätta vad du tycker om serien så här långt - vad har varit bra, vad har varit mindre bra osv(?)

Skulle faktiskt vara intressant att höra dina tankar, mer än att serien förtjänar 8.0-8.3 i betyg och att du är ett riktigt fan av bra sci fi.

Beckomberga Mjukglass 47or? Ziepen? Av eller på? Nä, nu blev det för mycket referenser.
Citera
2023-09-20, 21:31
Avslutad
Det var väl bara en tidsfråga och i dagens avsnitt dök de upp: Star Wars löjliga varelser. Totalt skräpavsnitt a la Mandalorian säsong 3.

-5 i betyg.

Skräp. Skräp. Skräp.
Citera
2023-09-20, 22:01
Medlem
löls avatar
Sjyst avsnitt tyckte jag.

Satt knappt och tittade på telefonen. En mycket bra mätstock för mig

Tyckte de där små varelserna var ett sött tillägg. Star wars över det hela.
Och Sand people liknande innan dess var också star warish.
Stormtroopers såg väldigt salta ut. Hoppas bara inte dessa skjuter stående från höften som de andra alltid gjort och dör lika enkelt.

Kan också vara så att Ahsokas och Syndullas frånvaro höjde avsnittet
Senast redigerad av löl 2023-09-20 kl. 22:11.
Citera
2023-09-20, 22:16
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Det var väl bara en tidsfråga och i dagens avsnitt dök de upp: Star Wars löjliga varelser. Totalt skräpavsnitt a la Mandalorian säsong 3.

-5 i betyg.

Skräp. Skräp. Skräp.

Jaja, det fanns inavlade rednecks som tyckte likadant om Ewokerna i Return of the Jedi.

Minus 5 och spya? En självplågare som postar i tråden? Stryprunkar du som David Carradine till varje avsnitt nu igen?
Citera
2023-09-20, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Jaja, det fanns inavlade rednecks som tyckte likadant om Ewokerna i Return of the Jedi.

Minus 5 och spya? En självplågare som postar i tråden? Stryprunkar du som David Carradine till varje avsnitt nu igen?

Ja, väldigt lustig beteende att titta på serier som man verkar hata. Gillar dessa idioter ens originaltrilogin? George Lucas själv sade från början att filmerna riktar sig till 12-åringar.

Ahsoka har med det sagt varit väldigt fri från barnvänliga varelser och inte ens sköldpaddorna skulle jag klassa som barnvänligt.
Citera
2023-09-20, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jag drar då slutsatsen att detta är inget för tråden, och där med blev det skevt när du citerade mig.

Sant, de som ropar woke, judar, soros, kvinnor, de är inga riktiga fans.
Så korrekt slutsats av dig.

Riktiga star wars fans de pratar om star wars och inte irrelevans som det.
Antar du inte har något att diskutera om star wars?(Om så, så är det tid nu att börja prata oms tar wars.)

Detta är en tråd om serien Ahsoka, tro fan att det har med tråden att göra vad folk tycker om den. Dina inlägg är dock jävligt tveksamma vad de har i tråden att göra.
Citera
2023-09-20, 23:08
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Säsong slutar med att de hittar Thrawn de sista tio ninuterna som säger nått i stil med "now we can begin".

Din klärvoajans och Saida-spågumme-hokuspokus räckte inte ens en vecka!!!!

Kom igen nu, berätta för oss vad som händer i nästa avsnitt!!! Det är ju såååå förutsägbart.
Citera
2023-09-20, 23:48
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Ja, väldigt lustig beteende att titta på serier som man verkar hata. Gillar dessa idioter ens originaltrilogin? George Lucas själv sade från början att filmerna riktar sig till 12-åringar.

Ahsoka har med det sagt varit väldigt fri från barnvänliga varelser och inte ens sköldpaddorna skulle jag klassa som barnvänligt.

Jag är själv mycket kritisk till folk som enbart är negativa, men måste man för den sakens skull vara positiv till allt oavsett vilket skräp det är? Trådarna om Star Wars befolkas av infantila svartvita människor som antingen klagar på Star Wars, eller på folk som klagar på folk som klagar på Star Wars. Vuxet?

Flera avsnitt har varit fem av fem, det senaste var dock -5. Punkt slut idioter.
Citera
2023-09-20, 23:59
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Jag är själv mycket kritisk till folk som enbart är negativa, men måste man för den sakens skull vara positiv till allt oavsett vilket skräp det är? Trådarna om Star Wars befolkas av infantila svartvita människor som antingen klagar på Star Wars, eller på folk som klagar på folk som klagar på Star Wars. Vuxet?

Flera avsnitt har varit fem av fem, det senaste var dock -5. Punkt slut idioter.

Nä, självklart har alla rätt till sin åsikt, men minus 5 på en skala 0 till plus 5? Fattar du inte själv hur löjligt det låter? Frågan är vem som är en idiot egentligen? Extremt oseriöst betyg, man kan nästan tro det är skrivet av en trotsig gallskrikande minus-tre-åring.
Citera
2023-09-21, 00:03
Avslutad
Citat:
Nä, självklart har alla rätt till sin åsikt, men minus 5 på en skala 0 till plus 5? Fattar du inte själv hur löjligt det låter? Frågan är vem som är en idiot egentligen? Extremt oseriöst betyg, man kan nästan tro det är skrivet av en trotsig gallskrikande minus-tre-åring.

Mitt betyg av senaste avsnittet är fortsatt -5. Skräp rakt igenom. Håll till godo.
Citera
2023-09-21, 00:08
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Mitt betyg av senaste avsnittet är fortsatt -5. Skräp rakt igenom. Håll till godo.

Ok då! Du är förmodligen fast i World Between Worlds, eller så är det gammal klassisk Sith-taktik med dessa betyg som ställer till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in