Citat:
Ursprungligen postat av
Gitana39
Ja kan nok være for at vi veit av de og hvordan de er.. Jeg tror faktisk ikke R kommer til å si noe.. Han gjorde ikke det den gangen med våpnene i allefall, da nekta han å fortelle noe hele veien, nekta å fortelle hvor våpnene ble av, hvem som hadde de. Men klart nå er jo det her en mye mere alvorlig sak og en mye lengre dom det er snakk om igjen da.. de får ikke 7 mnd for det her om de blir dømt.. Men at han er dratt med, det er det ikke noe tvil om. Så langt jeg kan huske har aldri R kommet opp med noen ideer selv eller vært den folk kontakta for å ordne noe som helst annet enn en ødelagt bil.. Nei jeg har sjekket vennelister på fb bla. av både R, KV , eksen til KV, Familien, andre felles kjente osv , opp mot JAH og hans nære sine venner, og klarer ikke å finne en eneste felles kobling på de.. så hele det her er merkelig.. Men politiet får nok en jobb med å klare å få noe ut av de, så med mindre ikke de har noen konkrete bevis tror jeg det vil ta litt tid før vi får høre noe motiv..
Kom i VG for litt siden at R er allerede i avhør. Men at han er kjenner ikke straffskyld men hans advokat kommenterte at han ønsket å svare på alt politet lurte..
Vet at han vekta i Våpen saken. Men hvor mange ganger har han ikke vært siktede i tyveri, litt alvorlig med drap, medvirkning til drap tror jeg.. til og med for han.
Men ja, tror vi er ganske enig om det som har skjedd til nå.. skal bli spennende å høre motiver og forklaringer fra de siktede. Det vil nok løse mye av saken..