Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-20, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Men de gjengir bare det han forteller. Og nevner ikke navnet hans..
Da blandet jeg kortene. Jeg husker noen skrev at J ble mistenksom på OMM mot slutten. Håper ingen av vennene til J er involvert.
Citera
2023-09-20, 18:00
Medlem
Vad händer? Kan ikke norsk!
Citera
2023-09-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Her treffer du, jeg er helt enig. Men det kan i tilegg være ett par lokale "terrorister" som har bistått med å plage avdøde i tilegg. Tenker på taggingen å div. Vi skal heller ikke glemme lampeoljen som ble funnet hos den ene.

Hvor kommer dette med lampeoljen inn? Har det stått noe om dette et sted eller har noen fått info fra politiet?
Dessuten er vel lampeolje noe som er vanlig å ha hjemme, jeg har det stående her selv. Jeg ser for meg at hvis noen først skulle ha brukt ei flaske med det for å tenne på noe, så ville de kanskje ha tømt hele flaska, og ikke tatt den med seg hjem?
Citera
2023-09-20, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitana39
Nå er jo disse bildene ifra 2017. Har en del videoer også, men velger å ikke legge ut da andre mennesker og stemmer er med på videoene. Men jeg synes det var vanskelig å se ut fra overvåkningsvideoene om det er KV.. 🤔

Jeg syntes ingen av kroppsfasongene eller være måte ligner R*y..?
KV kan nok være en av de
Citera
2023-09-20, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Vad händer? Kan ikke norsk!
Två möjliga lönnmördare greps. Resten är spekulationer. Motiv okänt
Citera
2023-09-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siggizs
Jeg syntes ingen av kroppsfasongene eller være måte ligner R*y..?
KV kan nok være en av de

Enig. Men samtidig vanskelig å si, da overvåkningsvideoene ikke viser noe klart. Kan være hvem som helst "normalvektig" mann på den høyden..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Två möjliga lönnmördare greps. Resten är spekulationer. Motiv okänt
Ok tack!
Motiv?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71
Det kan jo fort være denne konstante gjelden her og der. da

Ja jeg tror det er noe gjeld som er rota til det hele..
Citera
2023-09-20, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Ok tack!
Motiv?
Idk. Sannolikt drugs and money.
Citera
2023-09-20, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Idk. Sannolikt drugs and money.
Ok tack!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helmius
Hvor kommer dette med lampeoljen inn? Har det stått noe om dette et sted eller har noen fått info fra politiet?
Dessuten er vel lampeolje noe som er vanlig å ha hjemme, jeg har det stående her selv. Jeg ser for meg at hvis noen først skulle ha brukt ei flaske med det for å tenne på noe, så ville de kanskje ha tømt hele flaska, og ikke tatt den med seg hjem?

Sier det i podkasten. Motorsykkelen å bilen til J var dynket i brennbar veske, forsøkt påtent, men tok ikke fyr. Brannvesnet ble tilkalt, å de var sikker på at vesken var lampeolje, etter å ha visuelt analysert asfalten under (som det hadde rennt på). Etterpå ble det gjennomført ransaking, de ble da gjort funn av lampeolje hos en av dem J hadde sagt til politiet at han misstenkte sto bak. Vedkomende er nevnt mange ganger i tråden her.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frodin
Kan nesten ikke tro at de gutta her har gjort noe sånt eller rotet seg bort i noe sånt når jeg ser på den videoen der. Synes alt er en eneste stor gåte.

Jeg å synes det er sykt at de gutta der ble involvert i noe som det her
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in