2023-09-20, 08:09
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Undrar om Madde är nöjd med utseendeutvecklingen på Chris?

I början såg han väl helt okej ut (bild) men nu ser han ut som en deprimerad överviktig mellanchef i övre medelåldern som börjat skita i sitt yttre.
Citera
2023-09-20, 08:13
Medlem
Carl Serungs avatar
Det är väl pannkakor med lönnsirap till frukost och sedan äts det ribs hela dagen. Chris sköljer ner detta med kopiösa mängder Mountain Dew.

Avrundar det hela med ett helrör bourbon.

Helt sjukt som han ser ut....
Citera
2023-09-20, 08:23
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det är väl pannkakor med lönnsirap till frukost och sedan äts det ribs hela dagen. Chris sköljer ner detta med kopiösa mängder Mountain Dew.

Börjar faktiskt misstänka att han gör det medvetet eller undermedvetet för att bli dumpad. Han vågar inte ta det steget själv utan hoppas att Madde gör det åt honom.

För det utseendeförfallet är inte normalt för en någorlunda högfungerande människa. På alla logiska plan borde han ju inse att han borde se presentabel ut med en så offentlig roll.
Citera
2023-09-20, 08:25
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Börjar faktiskt misstänka att han gör det medvetet eller undermedvetet för att bli dumpad. Han vågar inte ta det steget själv utan hoppas att Madde gör det åt honom.

För det utseendeförfallet är inte normalt för en någorlunda högfungerande människa. På alla logiska plan borde han ju inse att han borde se presentabel ut med en så offentlig roll.
Han stinker säkert piss och svett.
Citera
2023-09-20, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo

Det är mycket vanligt att män förfaller helt när de hamnat i en dålig relation som Chris gjort här. Kan inte vara roligt att vara gift med den haggan. Så fort det bir skilsmässa här, så kommer Chris ta tag i sitt liv och utseende. Det är jag ganska säker på. För då blir han fri och lycklig igen.

Nu ser han för jävlig ut. Har rena vattenskallen. Det hade jag också när jag blev fet och deprimerad när jag hade en lång dålig relation för många år sen. Men, så fort man blir fri från dåliga kvinnor så händer det magiska grejer.
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2023-09-20 kl. 11:07.
Citera
2023-09-20, 11:23
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Det är mycket vanligt att män förfaller helt när de hamnat i en dålig relation som Chris gjort här. Kan inte vara roligt att vara gift med den haggan. Så fort det bir skilsmässa här, så kommer Chris ta tag i sitt liv och utseende. Det är jag ganska säker på. För då blir han fri och lycklig igen.

Nu ser han för jävlig ut. Har rena vattenskallen. Det hade jag också när jag blev fet och deprimerad när jag hade en lång dålig relation för många år sen. Men, så fort man blir fri från dåliga kvinnor så händer det magiska grejer.

Ja, jag har alltid sympatiserat mer med Chris än Maggan egentligen. Det enda konstiga är att han blev ihop med henne när han både verkar ogilla henne och offentligheten, men han lurade väl i sig själv att själva möjligheten att snärja en prinsessa var för bra för att avstå.
Citera
2023-09-20, 11:55
Medlem
happyjoys avatar
Jag har full förståelse för att Chris börjar se aningens härjad ut. Tänk att behöva interagera med Mad-Eleine på en daglig basis.😱
Citera
2023-09-20, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Hahaha, en väldigt pricksäker analys måste jag säga

Sen kan man även undra vad Madde såg hos Chris från början. Han verkade vara en uttråkad suput redan då, om än några kilo lättare.
Citera
2023-09-20, 12:33
Medlem
Av att ha läst om Chris "förfall" så undrar jag om någon vet om Madeleine slutat att röka? Jag har åtminstone för mig att hon rökte som ung.
Citera
2023-09-20, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Av att ha läst om Chris "förfall" så undrar jag om någon vet om Madeleine slutat att röka? Jag har åtminstone för mig att hon rökte som ung.

Det stämmer. Finns t.o.m. paparazzi-bilder från hennes bröllopsfest på Drottningholms Slott där hon står utanför och blossar.

Om hon fortfarande röker vet jag dock inte.
Citera
2023-09-20, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Såg Nationaldagsfirandet igår. Chris har gått upp ännu mer vikt. Börjar bli smällfet nu.

Han ser verkligen ut att lida när fetsvettas på varje bild. Han påminner om Expo-Karlsson i SD, båda har skallar som är knallröda, stora och tycks kunna brisera när som helst.

Chris ser för jävlig ut som sagt. Det syns att han inhalar allt möjligt skit som inte är nyttigt för honom. Set ut som en deprimerad affärsman som snart kommer att hoppa från någon bro om inte whiskyn, hetsätandet och losecen hjälper honom.

Cola har han nog dragit ned på under årens lopp, eftersom annars hade han varit gladare.

Madde ser ut som vilken cigarettkärring som helst. Ser äldre och slitnare ut än Vickan. Det har inte hjälpt att röka gula blend precis. Gula tänder och skrynklig hud.
Citera
2023-09-20, 20:05
Medlem
Jag ser en brasilienresa i Maddes framtid. En där hela ansiktet får ett lyft och nästippen kortas av precis som Silvia gjorde.
Tror inte hon vill se ut som prinsessan Birgitta.

Varning för att klicka på länken. Det kan vara skrämmande. https://olleqvennerstedt.blogspot.co...gitta.html?m=1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in