Jag har just nu vikingiptv brukar netiptv som app kanske inte de optimalaste men har kört på detta i flera år utan några problem. Satt mig nu på soffa efter en hård helgs jobb och upptäcker till min förskräckelse att alla kanaler är borta! Jag provade med flertalet andra appar med samma resultat. Jag köpte en ny års förbrukning här i augusti så min m3u har inte gått ut. Vad är felet? Någon som har viking och upplevt problem de senaste dagarna? Hjälp en tjej i nöd!
Jag tänkte skaffa iptv så jag kan se SHL och Premier League. Hur och vart löser man det? Jag är heeeeelt nybörjar när det gäller iptv men hört att det ska vara nice. Har en Apple-tv om det skulle vara en fördel. Ingen iptv-box (ännu).
Håller just nu på att kika på Touc*n´s utbud, men hittar två olika adresser! En som slutar på .org och en på .com, någon som vet vilken som är den rätta?
Är den här posten otillåten så radera den!
Senast redigerad av emileflournoy 2023-09-20 kl. 17:00.
Ja varje leverantör har en massa olika återförsäljare. Leverantören säljer inte direkt till kunder. Därför är det lite svårt att veta vilken tjänst man verkligen får. Man får testa
Fungerar alldeles utmärkt att använda din Apple-tv som ”iptv-box”
Köp appen iplaytv i appstore bara.
Tipsa om leverantörer är inte tillåtet här i forumet.