2023-09-17, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva
Det är väldigt få gratisappar för Samsung och LG, det finns mycket mer för android. Men IPTV Smarters Pro är en gratisapp på tvn

Måste man inte ha en speciell leverantör om man ska köra smarters iptv på samsung? När jag ladddade ner appen kunde jag inte lägga url o login o lösen…
Citera
2023-09-17, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avskedsfest
Måste man inte ha en speciell leverantör om man ska köra smarters iptv på samsung? När jag ladddade ner appen kunde jag inte lägga url o login o lösen…

Jo så var det nog. Leverantören behöver regga sin url. Kolla med din säljare om de har en url för iptv smarters pro.
Citera
2023-09-17, 16:56
Medlem
Citat:
Hitta appen som fil utanför google play som .APK
Du kan ladda ned den på mobilen och sedan skicka över till stickan. Du godkänner också i stickans inställningar att program får installeras utanför google play
Vi ska prova detta. Tack för info.
Citera
2023-09-17, 19:20
Medlem
Har portalproblemet fixat sig på n1?
Citera
2023-09-17, 21:52
Medlem
Gabbegy000s avatar
Kör just nu LiveGO på lg tv med appen iptvsmartersPro men har problem med att det inte finns text och många filmer/serier går inte att titta på har någon nåt förlag på en annan app? Priset var typ 300/år så fortfrande bra men men
Citera
2023-09-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Kör just nu LiveGO på lg tv med appen iptvsmartersPro men har problem med att det inte finns text och många filmer/serier går inte att titta på har någon nåt förlag på en annan app? Priset var typ 300/år så fortfrande bra men men

Känt fenomen med den leverantören. Det hjälper knappast att byta app..
Citera
2023-09-17, 22:40
Medlem
Citat:

Just subtitles har jag också väldans promblem med på LG med inbyggd app. Tror det endast var SS IPTV som funkade.
Citera
2023-09-18, 13:42
Medlem

Citat:
Just subtitles har jag också väldans promblem med på LG med inbyggd app. Tror det endast var SS IPTV som funkade.
Det var inte leverantören av tv,n som avsågs med mitt tidigare inlägg..
Citera
2023-09-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz

Det var inte leverantören av tv,n som avsågs med mitt tidigare inlägg..

Det jag menar är att det inte beror på leverantören.
Jag får inte heller någon textning att funka på min LG tv med iptvsmartersPro. Men kör jag iptvsmartersPro på min andra tv som är en samsung så funkar det. Kunde bara få det att funka med appen jag nämnde ovan, vinket inte är en bra att förövrigt.

Du behöver en hdmi-sticka eller box. Då får du bra uppspelning på din LG
Citera
2023-09-18, 22:16
Medlem
Citat:
Det jag menar är att det inte beror på leverantören.
Jag får inte heller någon textning att funka på min LG tv med iptvsmartersPro. Men kör jag iptvsmartersPro på min andra tv som är en samsung så funkar det. Kunde bara få det att funka med appen jag nämnde ovan, vinket inte är en bra att förövrigt.

Du behöver en hdmi-sticka eller box. Då får du bra uppspelning på din LG
Menar att Livego har lite brister med textningen överhuvud taget. Inget annat.
Citera
2023-09-19, 00:04
Medlem
Jag har just nu vikingiptv brukar netiptv som app kanske inte de optimalaste men har kört på detta i flera år utan några problem. Satt mig nu på soffa efter en hård helgs jobb och upptäcker till min förskräckelse att alla kanaler är borta! Jag provade med flertalet andra appar med samma resultat. Jag köpte en ny års förbrukning här i augusti så min m3u har inte gått ut. Vad är felet? Någon som har viking och upplevt problem de senaste dagarna? Hjälp en tjej i nöd!
Citera
2023-09-19, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruellade
Jag har just nu vikingiptv brukar netiptv som app kanske inte de optimalaste men har kört på detta i flera år utan några problem. Satt mig nu på soffa efter en hård helgs jobb och upptäcker till min förskräckelse att alla kanaler är borta! Jag provade med flertalet andra appar med samma resultat. Jag köpte en ny års förbrukning här i augusti så min m3u har inte gått ut. Vad är felet? Någon som har viking och upplevt problem de senaste dagarna? Hjälp en tjej i nöd!

Leta efter expire-date som inloggad i någon av apparna. Brukar vara under settings eller info. Det är bra att veta om din nya period har blivit aktiverad eller ej. Men samtidigt kollar du såklart med din säljare om ditt abonnemang är aktivt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in