Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Flashback är på intet sätt mer faktaspäckat än något annat forum på internet.
Och nej jag syftade på Facebook, men visst familjeliv finns ju också.
De allra flesta MÄNNISKOR, är intresserat av kunskap. Det är signumet för att just vara människa...vi tom heter homo sapiens sapiens.
Kunskap är en uppsjö saker...alltså inte enkom vetenskap, historia eller fotboll.
Att inbilla sig att bara halva andelen av människor ( de med snopp) skulle vara intresserade av kunskap medan andra hälften plötsligt inte skulle vara det, är bara misogyn dumhet i kvadrat.
Bara lägg ner.
Facebook

. Jo, det är ju verkligen ett kunskapsforum.
Det finns nog ingenting som inte behandlas i någon forumsdel på flashback, vilket gör flashback till det överlägset bredaste forumet i Sverige.
Kvinnokunskap = kläder, smink, matlagning och resor? Jag kallar inte det för kunskap, precis som jag inte kallar fotboll för kunskap heller.
När jag, i detta fall, syftar på kunskap så gäller det de områden som avhandlas i skolan, och förlängningar av detta. Och då inte idrott, hemkunskap eller slöjd.
Det finns en hel del män som inte heller intresserar sig för detta, men denna del är inte ens jämförbar med den del av kvinnor som inte intresserar sig. Och det vet du om, så lägg du ner istället.