2023-08-30, 11:29
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Varför får man upp trådar som är 15 år gamla eller 20 år gamla, när man trycker på "nya ämnen"?

20 år gammal tråd känns ju inte så ny?

Ja haha, Alla ”Nya Ämnen” är idag, fast för tio år sedan.

Lite roligt att gå in på nya ämnen och hittar trådar om iPhone 4s
Citera
2023-08-30, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Varför får man upp trådar som är 15 år gamla eller 20 år gamla, när man trycker på "nya ämnen"?

20 år gammal tråd känns ju inte så ny?

För det var bättre förr fattar du väl.
Flashback vill att vi ska minnas tillbaka till en enklare tid och må bättre och därigenom bli bättre skribenter.

Kanske har en traktor kört in i flashback?
https://www.gp.se/nyheter/storg%C3%B6teborg/tiotusentals-utan-el-i-g%C3%B6teborgsomr%C3%A5det-1.108534702

Edit 2: Hittade en 5 år gammal tråd från mig bland Nya ämnen. Tack flashback! Har inte varit så här glad på 10 år. 💋
Senast redigerad av D_V_S 2023-08-30 kl. 12:01.
Citera
2023-09-06, 09:53
Avslutad
"Tillfälligt fel XID: 123123123"

Konstant på jobbdatorn, fungerar på telefonen dock (där jag skriver detta inlägg från)

Men har problem på datorn typ varje dag, ibland i flera timmar. Kommer och går men mest nere.

Vad är felet? Hade företagsadmin spärrat åtkomst så hade jag inte ens nått hemsidan.
Citera
2023-09-14, 08:57
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
"Tillfälligt fel XID: 123123123"

Konstant på jobbdatorn, fungerar på telefonen dock (där jag skriver detta inlägg från)

Men har problem på datorn typ varje dag, ibland i flera timmar. Kommer och går men mest nere.

Vad är felet? Hade företagsadmin spärrat åtkomst så hade jag inte ens nått hemsidan.

Töm cache brukar funka på både lur och dator
Citera
2023-09-18, 16:22
Medlem
HejaFinlands avatar
Jag har inte kunnat öppna FB på flera dagar fram till i förmiddags. Men nu går det plötsligt. Jag trodde det var ett allmänt fel men under denna tid har andra gjort en massa inlägg. Inga andra som haft problem?
Citera
2023-09-18, 16:58
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag har inte kunnat öppna FB på flera dagar fram till i förmiddags. Men nu går det plötsligt. Jag trodde det var ett allmänt fel men under denna tid har andra gjort en massa inlägg. Inga andra som haft problem?
Helt nere för mig och likadant när jag kollade med https://downforeveryoneorjustme.com/
Citera
2023-09-18, 17:13
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Helt nere för mig och likadant när jag kollade med https://downforeveryoneorjustme.com/

Hmm, inte bara jag då. Men många har postat under hela tiden jag var borta i de trådar jag följde.
Citera
2023-09-18, 17:16
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Hmm, inte bara jag då. Men många har postat under hela tiden jag var borta i de trådar jag följde.
utan att fiska efte 1.06 sitter du utomlands? jag gör det
Citera
2023-09-18, 17:21
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
utan att fiska efte 1.06 sitter du utomlands? jag gör det

Jag har VPN utanför Sverige.
Citera
2023-09-18, 17:23
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Jag har VPN utanför Sverige.
OK förra gången som jag vare utestängde flashback hade stängt av alla utländska IP pga av en större attack
Citera
2023-09-18, 17:26
Medlem
ursprungsindians avatar
Har återkommande problem med att jag behöver logga in hela tiden.

Även med att en viss tråd (trådar?) som jag prenumererar på inte går till sista sidan när jag klickar på den knappen, utan den går till ca den 10:e sidan bakifrån räknat.
Citera
2023-09-18, 17:38
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungsindian
Har återkommande problem med att jag behöver logga in hela tiden. Även med att en viss tråd (trådar?) som jag prenumererar på inte går till sista sidan när jag klickar på den knappen, utan den går till ca den 10:e sidan bakifrån räknat.

Du blir utloggad från ditt konto?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in