2023-09-17, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Du tror inte att dom som har något att dölja då hade flyttat till områden utan dessa tullar? Riktigt smartskaft är du.
Det framgår redan tydligt i varenda FUP som är relaterad till räven att han fokuserar på att flytta alla sina lagerhållare och packare till svenska lugna områden utan mycket polisbevakning.
Du ligger 10 år efter i ditt tänk.

Lustigt när idioter dessutom är arroganta och tycks ta stolthet i sin idioti.
Arab- och negerfamiljer bor i huvudsak i problemområden, skottlossningar, mord osv. sker i huvudsak i problemområden. Sen är det lite skitsamma om något knark finns på lager i något "lugnt" område.

Helt uppenbart att du aldrig tycks sätta din fot i sådana här skitområden där man kan se knarkförsäljning pågå öppet på ljusa dan, men ändå tror du dig veta hur saker och ting bör gå till när du inte har en jävla aning och har haft konstant fel. Överlåt den här diskussionen till oss vuxna män som också behärskar det svenska språket, till skillnad från du.

Varenda gång brasilianska regeringen sätter in militären i brasilianska favelor så har det utmärkt resultat och man rensar ut skräpliv som egentligen ska vara döda eller i fängelse.

Jubelidiot.
Senast redigerad av HansVonFreudhaus 2023-09-17 kl. 15:02.
Citera
2023-09-17, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abebakulf
Vad är det som sägs om explosionen i Bro på gatan? Vilka kan ligga bakom den? Det mest logiska tjänst som att det är Gottsunda pga distansen. Är explosion enbart en varning för att få Bro att välja sida eller är Bro inblandade i mordet på mamman?

Vänder på frågan, Vilka skulle vara inblandade i mordet mot mamman om det inte var Bro nätverket?

Bro nätverket är rävens soldater och har utfört eller rekryterat utförare till en stor del av rävens dåd.
Zero nätverket hade ju varit en annan kandidat men dom verkar ju valt Jordgubbens sida enligt ryktena som går så då borde dom inte vara inblandade i mordet på jordgubbens mamma.

Någon sammarbetspartner till Räven skickade ungarna att döda morsan.
Om det inte var bro nätverket så borde de varit någon gruppering i Uppsala som sammarbetar med räven? Torpederna är ju inga locals så någon har gett dom uppdraget, instruktioner och eventuellt beväpnat dom.

Om bomben mot Bro nätverket inte var för deras inblandning i mordet på mamman så var det troligen för dom valt rävens sida i konflikten.
Senast redigerad av Bigmike90 2023-09-17 kl. 15:51.
Citera
2023-09-17, 16:08
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Lustigt när idioter dessutom är arroganta och tycks ta stolthet i sin idioti.
Arab- och negerfamiljer bor i huvudsak i problemområden, skottlossningar, mord osv. sker i huvudsak i problemområden. Sen är det lite skitsamma om något knark finns på lager i något "lugnt" område.

Helt uppenbart att du aldrig tycks sätta din fot i sådana här skitområden där man kan se knarkförsäljning pågå öppet på ljusa dan, men ändå tror du dig veta hur saker och ting bör gå till när du inte har en jävla aning och har haft konstant fel. Överlåt den här diskussionen till oss vuxna män som också behärskar det svenska språket, till skillnad från du.

Varenda gång brasilianska regeringen sätter in militären i brasilianska favelor så har det utmärkt resultat och man rensar ut skräpliv som egentligen ska vara döda eller i fängelse.

Jubelidiot.

Du är helt och hållet ute och cyklar.
Du lyckades pricka fel i exakt allting du skrev.
Kan inte du göra Sverige en tjänst och skjuta dig själv i pannan med en SD kuk nedstoppad i halsen så slipper du detta elände med invandring och kriminalitet och vi andra människor slipper dig. Win win!
Citera
2023-09-17, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Vänder på frågan, Vilka skulle vara inblandade i mordet mot mamman om det inte var Bro nätverket?

Bro nätverket är rävens soldater och har utfört eller rekryterat utförare till en stor del av rävens dåd.
Zero nätverket hade ju varit en annan kandidat men dom verkar ju valt Jordgubbens sida enligt ryktena som går så då borde dom inte vara inblandade i mordet på jordgubbens mamma.

Någon sammarbetspartner till Räven skickade ungarna att döda morsan.
Om det inte var bro nätverket så borde de varit någon gruppering i Uppsala som sammarbetar med räven? Torpederna är ju inga locals så någon har gett dom uppdraget, instruktioner och eventuellt beväpnat dom.

Om bomben mot Bro nätverket inte var för deras inblandning i mordet på mamman så var det troligen för dom valt rävens sida i konflikten.

Jag var den som droppade vilka som valt sidor, efter säkra källor. Jordbro och Gottsunda valde Jordgubben. Bro fick ett samtal och påstod att de inte hade något med mordet på mamman och att de ville hålla sig neutrala. I samband med detta fick de till sig att de visst kommer vara inblandade tills att de goat ut Räven.

Har nu kontaktat samma bekant som tidigare, men denne påstår sig inte veta något helt plötsligt.

Det lutar starkt åt Gottsunda skulle jag tippa på, men har förmodligen fel. Gottsunda och Bro har haft ett närmare samarbete än vad Jordbro haft med Bro.

Edit: Någon skrev i en annan tråd att Yasin Psyk och någon annan från Bro gått runt och sagt att de ligger bakom mordet på mamman.

Hade detta stämt borde väl hämnden kommit betydligt tidigare än vad den gjort nu?
Senast redigerad av Abebakulf 2023-09-17 kl. 16:24.
Citera
2023-09-17, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
– Sverige ska veta att alla som stöttar Rawa Majid, alla som springer ärenden för honom, alla som köper narkotika av honom, riskerar att dö, berättade en källa inifrån Abdo-falangen för Expressen.

Fyfan va fint sagt. Nu är det bara vänta och se. Alla dessa smuts som väljer Rövens sida kommer att vara jagade hela sina liv. Dom har utsatt sina familjer för förföljelser hela sina liv i Sverige men också utomlands som Turkiet.
Citera
2023-09-17, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31932910
Har faktiskt fått höra från säkra källor att J*l*l *zoz *=A som är skriven i Nyköping men tillhör bro-nätverket samt y*ssine mohdhi kallas psyk gått runt och skrutit om att dom haft med detta mord att göra. Får jordgubben höra att dessa snorungar pratat så är det över för dom och deras familjer. Han har troligen hört om y*assine då hans port sprängdes igår natt, J*l*l står väl på tur

Enligt mina källor så är detta sant.

J*l*l är en liten råtta som också är inblandad i 14 åringarnas mord 100%. Utförare åt räven och som du säger medlem i Bro-nätverket.

Nu vänder det sig mot honom. Karman har letat ett tag efter pundiga *z*z (a, o) bröderna.
Citera
2023-09-17, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BisexuelaRaven
Enligt mina källor så är detta sant.

J*l*l är en liten råtta som också är inblandad i 14 åringarnas mord 100%. Utförare åt räven och som du säger medlem i Bro-nätverket.

Nu vänder det sig mot honom. Karman har letat ett tag efter pundiga *z*z (a, o) bröderna.

Jag har svårt att tro att de har något med mordet på mamman att göra. Du själv har ju hört precis som jag att de blev livrädda under samtalet och blev tillsagda att välja sida. Om det nu är så att de har med mordet att göra, hur kommer det sig då att ingen hämnd skett förrän nu? Rent logiskt borde man väl börja med dem som haft med mordet att göra och inte invänta, eller?
Citera
2023-09-17, 17:09
Medlem
Citat:
Jag har svårt att tro att de har något med mordet på mamman att göra. Du själv har ju hört precis som jag att de blev livrädda under samtalet och blev tillsagda att välja sida. Om det nu är så att de har med mordet att göra, hur kommer det sig då att ingen hämnd skett förrän nu? Rent logiskt borde man väl börja med dem som haft med mordet att göra och inte invänta, eller?

Majoriteten av Bro och deras familjer är utomlands tror jag. Finns inte mycket att köra mot där. Men dom letar förmodligen och väntar. Många grupperingar som blandat in sig mot Räven så det kan vara att man planerar.

Av vad jag hört så hjälps alla från Jordgubbens sida åt och så fort det finns någon som kan ”goa” så tar dom det.

Oavsett så sätter Jordgubben press på politikerna också. Just nu fokuserar man säkert bara på att få Rävens sida.

Om folk från Rövens sida grips och lämnas ut till Sverige så kommer dom att leva med ett helvete där inne.
Citera
2023-09-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BisexuelaRaven
Majoriteten av Bro och deras familjer är utomlands tror jag. Finns inte mycket att köra mot där. Men dom letar förmodligen och väntar. Många grupperingar som blandat in sig mot Räven så det kan vara att man planerar.

Av vad jag hört så hjälps alla från Jordgubbens sida åt och så fort det finns någon som kan ”goa” så tar dom det.

Oavsett så sätter Jordgubben press på politikerna också. Just nu fokuserar man säkert bara på att få Rävens sida.

Om folk från Rövens sida grips och lämnas ut till Sverige så kommer dom att leva med ett helvete där inne.

Jag har fått höra att Räven givit uppdrag att mörda mamman till Norrköping, då dessa har närmare band till honom än Jordgubben och att det är de som ligger bakom mordet. Vilket också kan vara troligt då det skett mer saker i Norrköping än i Bro.

Är heller inte insatt i kriminalitet, men i min värld används sprängningar som varning och inget annat. Min fråga nu är: Vem varnar Bro?

1. Kan det vara Räven för att de vill hålla sig neutrala?
2. Kan det vara Jordgubben, där han nu visar att han är seriös med det han sagt tidigare om att Bro kommer vara inblandade i kriget vare sig de vill eller inte?
Citera
2023-09-17, 17:39
Medlem
Hur går det för bärplockarsläkten? kaffepengarna är snart slut, då blir det svårt att föra krig mot mannen with the big pocket.
Citera
2023-09-17, 17:42
Medlem
Chenews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felbil98
Åkte förbi där i Gränby, det var krossad ruta och förkolnade väggar. Det är Rawas kusins (på dödslistan) mamma som står som ägare.
Vem är kusinen?
Citera
2023-09-17, 18:02
Medlem
Citat:
Jag har fått höra att Räven givit uppdrag att mörda mamman till Norrköping, då dessa har närmare band till honom än Jordgubben och att det är de som ligger bakom mordet. Vilket också kan vara troligt då det skett mer saker i Norrköping än i Bro.

Är heller inte insatt i kriminalitet, men i min värld används sprängningar som varning och inget annat. Min fråga nu är: Vem varnar Bro?

1. Kan det vara Räven för att de vill hålla sig neutrala?
2. Kan det vara Jordgubben, där han nu visar att han är seriös med det han sagt tidigare om att Bro kommer vara inblandade i kriget vare sig de vill eller inte?

Vart får du all din info ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in