2023-09-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Det är inte hon som skrivit det, hon har repostat en story från nån annan random ☺️
Jaha.. Tyckte inte det såg ut som reposter brukar göra. My mistake! Fast tror, baserat på de övriga punkterna, fortfarande inte hon var bjuden på festen.
Citera
2023-09-17, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Jaha.. Tyckte inte det såg ut som reposter brukar göra. My mistake! Fast tror, baserat på de övriga punkterna, fortfarande inte hon var bjuden på festen.

Det var Linn som fixade buketter till brudparet så nog lär hon ha varit bjuden
Citera
2023-09-17, 14:42
Avstängd
Citat:
Simon har återuppstått på insta 😅 Både bild och story om att han inte har nån soffa…

Av bilden att döma går stackars Belle fortfarande runt med långa, skitiga naglar. Linn läser ju här så hon borde väl klippt och tvättat naglarna vid det här laget?
Citera
2023-09-17, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nu är det inte Belle som vi kritiserar, det är mamman som inte sköter sina barns hygien.

Sen som sagt, naglarna växer inte sådär långa över natten bara. Sen smuts under naglarna oavsett var Belle har varit så får man tvätta händerna på en toalett nånstans i närheten eller där man hämtar Belle, det är sån basal sak att göra.
Hur som helst Linn som hade ansvaret för Belle där, tycker bara det är ovårdat att inte fixa det innan en fotografering.
Hon har Belle på heltid dessutom, Simon träffar henne ibland. Enligt henne själv.

Ja men det är Linns ansvar också att inte outa barnen offentligt. Hon har ett val, exponera dom som hon gör, eller låta barnen få ha en Integritet.
Men oavsett så ska man såklart inte prata om barnets utseende hur de ser ut osv, man kan inte rå för hur man ser ut! Samma gäller hur Linn ser ut.
Delvis kan man hjälpa hur man ser ut. Och gör man t ex reklam för fantastiska hårprodukter får man köpa att ens hår bedöms o s v.

Men definitivt ska barnen inte klä skott för Linns val att lägga ut allt möjligt så lite fingertoppskänsla behövs när man skriver om dem.
Citera
2023-09-17, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Det var Linn som fixade buketter till brudparet så nog lär hon ha varit bjuden
Man behöver inte ha varit bjuden på festen för att man tack vare att man är vän med brudparets vänner fick göra buketterna.
Citera
2023-09-17, 14:59
Avslutad
Citat:
Det är inte hon som skrivit det, hon har repostat en story från nån annan random ☺️
Det ser inte ut som nån repost. Inte heller ett par filmer från kyrkan.
Citera
2023-09-17, 15:25
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Nu har jag tittat på de omtalande buketterna.
Brudbuketten ser ut som en liggande begravnings bukett…
Tärnornas buketter ser riktigt risiga och hemmagjorda ut.. noll tecken på ett proffesionellt arrangemang man ser att hon har haft noll vision eftersom hon bara rafsar ihop vilka blommor som helst till tärnorna och så ofantligt lite grönt.. hemmagjort av en privatperson skriker det, det skriker inte florist-professionellt. Pinsamt kan jag verkligen hålla med om.
Citera
2023-09-17, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Man behöver inte ha varit bjuden på festen för att man tack vare att man är vän med brudparets vänner fick göra buketterna.

Precis. Man bjuder sällan den som gör buketten. Om det inte är en nära vän förstås.
Citera
2023-09-17, 15:54
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Jag tror inte hon var bjuden på festen pga.: inga bilder på hennes IG och hon syns inte heller på några bilder/filmer som andra lagt upp från kvällen. Dock får vem som helst komma på en vigsel, det är en öppen gudstjänst där man kan komma även om man inte känner brudparet. Dessutom skrev Linn på sin story "Såklart man va tvungen och ta en tur till Vadstena en fin dag som denna", vilket jag tycker tyder på att hon inte var bjuden.

Linn kanske var där som Peter Svenssons +1?
Citera
2023-09-17, 16:00
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Nu har jag tittat på de omtalande buketterna.
Brudbuketten ser ut som en liggande begravnings bukett…
Tärnornas buketter ser riktigt risiga och hemmagjorda ut.. noll tecken på ett proffesionellt arrangemang man ser att hon har haft noll vision eftersom hon bara rafsar ihop vilka blommor som helst till tärnorna och så ofantligt lite grönt.. hemmagjort av en privatperson skriker det, det skriker inte florist-professionellt. Pinsamt kan jag verkligen hålla med om.

Kanske exakt så som bruden ville ha det och som symboliserar livet, d v s inte alltid perfekt.
Citera
2023-09-17, 16:09
Medlem
Citat:
Jag tror inte hon var bjuden på festen pga.: inga bilder på hennes IG och hon syns inte heller på några bilder/filmer som andra lagt upp från kvällen. Dock får vem som helst komma på en vigsel, det är en öppen gudstjänst där man kan komma även om man inte känner brudparet. Dessutom skrev Linn på sin story "Såklart man va tvungen och ta en tur till Vadstena en fin dag som denna", vilket jag tycker tyder på att hon inte var bjuden.

Vaaa? Så skrev hon inte de va en följare som var där som tog kortet o hade lagt in på sin insta och då var de Peter som lagt in på sin story med texten: att du skulle kommit fram. Älskar att träffa er .. Så den personen tog fotot på dem o taggat fast hon taggat Linn fel då hon inte stavas riktigt så så kan de vara .
Citera
2023-09-17, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det ser inte ut som nån repost. Inte heller ett par filmer från kyrkan.

Tror inte hon taggar sig själv med fel namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in