2023-09-16, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dgk
RICH*RD Icho M*rkous, 23 år, Norrköping, *=a
Mevlud*n Mehonj*c, 31 år, Norrköping, *=i
H*RRIS L*rs Österd*hl, 30 år, Järfälla, *=a

Antagligen
Sal*n Sulaim*n, 24 år, Linköping, *=a

34-åriga Stella är svårare.

Korrekt.
Citera
2023-09-16, 11:43
Medlem
Blir det "turkisk rättvisa" för dessa horungar? Hoppas på minst 15 år av att bli gnagda på av råttor. Någon som har koll på vad det kan bli för straff?
Citera
2023-09-16, 11:44
Medlem
Doktorphils avatar
Vad ligger straffskalan på i Turkiet för Mordförsök , nån som har koll
Citera
2023-09-16, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Min gissning är för att han har lokala politiska kontakter eller mutar polis (rättsväsende)

Jag kan inte för mitt liv tro att det går att muta sig igenom sånt här i Turkiet.

Jag köper att du kan muta dig förbi en bot när du kört snabbt i ett land som Turkiet. Men att släppas ur ett fängelse såhär, det är ändå ett demokratiskt land i någon mening och de har ändå viss standard i sitt land....
Citera
2023-09-16, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Harris förmodade flickvän Stella är 21 år så det kan inte vara henne som gripits i Turkiet. Om hon nu inte fakear sin ålder.
Står bara att hon var en goare (någon som lockar ut en person) i mordet på en 15 åring vid sushi-stället i Skogås centrum.
Hennes försök misslyckades dock.
Det var Harris som blev gripen. Flickvännen är nog kvar i Sverige
Citera
2023-09-16, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TreoAxier
Kan någon förklara för mig varför Turkiet inte vill fängsla den här som kallas Kurdiska räven?

Vilket syfte vill dom ha en knarkbaron som förpestar hela sin omgivning lösdrivandes i Turkiet? Utelämna honom inte till Sverige - fine. Men lagför honom i Turkiet? Man förlorar ju hela sitt anseende internationellt när man låter kriminella ränna runt.

I Turkiet får han dessutom smaka på riktigt fängelse med svettiga turkar överallt och vi slipper betala notan här - win win.

Erdogan visar att är Though on Crime också. Alla nöjda?

Turkiet är så korrupt att du kan muta dig fri hela vägen. Han är säker tills hans pengar tar slut.
Citera
2023-09-16, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
Medborgare förmodligen men knappast svenskar, detta är som alla redan vet Abooo Jalla Walla kriminella icke svenskar.

Många svenskar som är där nere och jobbar med räven. Prata inte bajs. Ja majoriteten är invandrare men väldigt många svenskar jobbar åt honom.

Förstår mig inte på folk som dig. Istället för att för att försöka lösa problemen så drar man alltid en ”DET ÄR BARA INVANDRARE!!!”. Vafan spelar det för roll. Förr i tiden var finländare kriminella. Kan garantera dig att du hade vart tyst som en flicka då.

Kan vi snälla prata om själva ämnet och inte varifrån dom kommer. Dina taktiker hjälper lika lite som Magdalena Anderssons taktiker, käften på dig gubbjävel.
Citera
2023-09-16, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreoAxier
Jag kan inte för mitt liv tro att det går att muta sig igenom sånt här i Turkiet.

Jag köper att du kan muta dig förbi en bot när du kört snabbt i ett land som Turkiet. Men att släppas ur ett fängelse såhär, det är ändå ett demokratiskt land i någon mening och de har ändå viss standard i sitt land....

Du lever fattigt i ett land, du klarar knappt att mata din familj. Valutan i ditt land är rövknullad. Någon kurd jävel kommer och erbjuder dig en halv miljon (eller vad dom nu tar) per månad för att hålla käften. Kan garantera dig att du hade hållit käften.

Erdogan skiter i vad västvärlden tycker om honom. Turkiet är ett land som geografiskt kan knulla Europa när dom vill. Bara att låta alla syrier springa in i Europa.

För honom är detta bara ett sätt att vara ett steg före Sverige. I Turkiet bryr dom sig inte om de kriminella som förstör Europa. Dom betalar polisens lön åt dom.

Men ja förmodligen om Röven fortsätter det här i Turkiet så kanske dom tröttnar på honom till slut. Eller så kan dom lika gärna gripa hans fiender och låta honom fortfarande kontrollera i Turkiet.
Citera
2023-09-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodboken
”Svenskar”, blir så jävla trött på det missbruket av vår etniska grupp. Inte konstigt Sverige rasar i trovärdighet.

Där har du en av ditt "etniska" svenska pedofil/ våldtäktsmän folkslag!
Citera
2023-09-16, 14:49
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
Medborgare förmodligen men knappast svenskar, detta är som alla redan vet Abooo Jalla Walla kriminella icke svenskar.
Jo jag fattar sådant men ville inte tråden skulle bli rasistiskt soppa utan mer vad som hänt då den ligger i forumdelen "Aktuella brott och kriminalfall"
Citera
2023-09-16, 15:13
Medlem
LuluBrooksies avatar
Kul att Sverige hittat ny exportkälla!
Citera
2023-09-16, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodboken
”Svenskar”, blir så jävla trött på det missbruket av vår etniska grupp. Inte konstigt Sverige rasar i trovärdighet.

Där har du en av ditt "svenska" folkslag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in