2023-09-16, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BisexuelaRaven
Synd att det är så, men det är den livsstilen antar jag.

Hur tror du detta ”kriget” slutar? Vilka olika scenarion finns?

Krig kostar pengar, det gäller att ha en bra kassa för att kunna föra kriga mot alla som ej gör rätt för sig, vad jag vet så besitter räven ett flertalet hundra miljoner. Så den med flest fotsoldater och pengar kommer vinna detta krig, Krig är inte bra för affärerna men åter igen har man bra kassa kan man bortse från det. Folket som är med räven tycker väldigt mycket om honom, han är korrekt och inte girig på pengar. Ingen i hela Sverige kan erbjuda liknande priser på varor, inte heller kvalite när det gäller amfetamin och kokain.
Citera
2023-09-16, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av primtal1
Är inte Räven Irakisk kurd? Gott folk alltså?

Anders och erik är peddofiler, svenskar, gott folk alltså? Lägg av med det där. Utan kurder hade Isis haft din syster och mamma som sexslavar om några år bara för att ge ett exempel.
Citera
2023-09-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klivaren
Kul att någon vet! Irakiska Kurdistan är helt annorlunda mot Mellanöstern. Kvinnor går utan slöja kan dricka alkohol gå ut med kvinnor. Klubbar allt möjligt! Som sagt gott folk, Kvinnan var en del utav motståndare sidan hur illa det än låter. Så tänker en riktig gangster.
Det är för de är inte troende där, om irakiska Kurdistan var så bra varför kommer 90% till andra länder?
Citera
2023-09-16, 12:44
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Kul att någon vet! Irakiska Kurdistan är helt annorlunda mot Mellanöstern. Kvinnor går utan slöja kan dricka alkohol gå ut med kvinnor. Klubbar allt möjligt! Som sagt gott folk, Kvinnan var en del utav motståndare sidan hur illa det än låter. Så tänker en riktig gangster.

Märks du aldrig har varit i Kurdistan. Kurdistan är väldigt konservativt och islam genomsyrar hela samhället. Alkohol på stan? Glöm det
Citera
2023-09-16, 12:46
Medlem
Citat:
Anders och erik är peddofiler, svenskar, gott folk alltså? Lägg av med det där. Utan kurder hade Isis haft din syster och mamma som sexslavar om några år bara för att ge ett exempel.

Fast nu handlar ju denna tråden om gängkriget med bla Räven och inte några svenska pedofiler. Så kanske inte rätt tråd att glorifiera dessa irakiska kurder.
Citera
2023-09-16, 13:05
Medlem
Citat:
Fast nu handlar ju denna tråden om gängkriget med bla Räven och inte några svenska pedofiler. Så kanske inte rätt tråd att glorifiera dessa irakiska kurder.

Fast du drog med dig alla kurder i vad en gör? Det finns skitfolk i alla nationaliteter det var de jag försökte förmedla din ärthjärna.
Citera
2023-09-16, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Märks du aldrig har varit i Kurdistan. Kurdistan är väldigt konservativt och islam genomsyrar hela samhället. Alkohol på stan? Glöm det

Du är ute och cyklar, det är inte medel tiden du pratar om, gå 100 år tillbaka till Sverige så vet du exakt vad jag pratar om , svenskarna hade exakt samma tänkande om kvinnor på den tiden, dom var hemma fruar allihopa hahahaha
Vi lever i modernare tid nu och mycket har förändrats, kurder är väldigt moderna och civiliserade folkslag, väldigt hårt arbetande folkslag, dom har alla affärer restauranger styr upp allt med frukt och grönt på torg , finns endast en liten mängd som missköter sig
Citera
2023-09-16, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker

Jag är i Kurdistan 6 gånger/år. En flaska whisky kostar 60 svenska kronor. Du har ingen aning ser jag🤣 åk dit och se efter själv kurder älskar svenskar.
Citera
2023-09-16, 13:15
Medlem
Citat:
Fast du drog med dig alla kurder i vad en gör? Det finns skitfolk i alla nationaliteter det var de jag försökte förmedla din ärthjärna.

Bra försök att förmedla något som är självklart för typ alla. Förklarar dock inte varför du glorifierar irakiska kurder i en tråd som till stor del handlar om irakisk kurd som fått en mamma mördad och ligger bakom tidernas värsta gängkrig i Sverige.
Citera
2023-09-16, 13:24
Medlem
Citat:
Krig kostar pengar, det gäller att ha en bra kassa för att kunna föra kriga mot alla som ej gör rätt för sig, vad jag vet så besitter räven ett flertalet hundra miljoner. Så den med flest fotsoldater och pengar kommer vinna detta krig, Krig är inte bra för affärerna men åter igen har man bra kassa kan man bortse från det. Folket som är med räven tycker väldigt mycket om honom, han är korrekt och inte girig på pengar. Ingen i hela Sverige kan erbjuda liknande priser på varor, inte heller kvalite när det gäller amfetamin och kokain.

Det här med att han rånar sina egna? Tar inte folk åt sig av det? Tänker att folk kanske slutar göra business med han, vet dock inte om dom har något annat val då han är garanterat störst i Norden när det gäller att släppa.
Citera
2023-09-16, 13:26
Medlem
Citat:
Bra försök att förmedla något som är självklart för typ alla. Förklarar dock inte varför du glorifierar irakiska kurder i en tråd som till stor del handlar om irakisk kurd som fått en mamma mördad och ligger bakom tidernas värsta gängkrig i Sverige.

Vilka är alla, du och din syster till fru?🤣 jag har svarat inget annat. Kryp ut ur din grotta och upptäck världen. De finns mer att se än din syster näck. Ja mamman är en del av klanen räven har importerat riktig maffia struktur nu. Tragiskt men så är det. Hon har en del av familjen man tar den man kommer åt.
Citera
2023-09-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BisexuelaRaven
Det här med att han rånar sina egna? Tar inte folk åt sig av det? Tänker att folk kanske slutar göra business med han, vet dock inte om dom har något annat val då han är garanterat störst i Norden när det gäller att släppa.

Han gjorde det för personen förtjänade det. Han är mycket god mot sina allierade. Stressar ej med pengar och ger allt till det lägsta möjliga priset, alla ska äta från kakan. Så är det inte alltid hos kriminella. Oftast vill en äta allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in