• 1
  • 2
2023-09-16, 11:44
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Varför är svensken beredd att bli trampad på?
När svensken ser fel eller att någon tränger sig tex så håller man tyst och knyter handen i fickan.

Det är pga denna inställning som Sverige blivit en kaos scen utan ledning.

Varför är det såhär?
Det var ju inte så förr, då kunde svensken ryta ifrån och vara alpha.

I andra länder låter man inte invandrare bete sig hur som helst.

Varje gång svensken hör om att någon straffats rättvist lyser ansiktet upp och man nickar och säger ja tänk om vi hade det så här. Men skaffa det så här. Livstids straff och vapen till ostraffade eller vad det nu är som svensken vill för att känna sig trygg. Ut och demonstrera. Nita en blatte som tränger sig, skrik tillbaka om någon höjer rösten. Ha lite jävla kurage, vi ska alla dö ändå.

Varför är svensken en cuck?
Citera
2023-09-16, 11:50
Medlem
Vid pendeltågsstationen där jag bor skedde en misshandel då en person vägrade låta en ung man planka bakom honom i spärren. Tydligen ganska allvarligt...

Inte värt risken helt enkelt
Citera
2023-09-16, 11:53
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChimChim
Vid pendeltågsstationen där jag bor skedde en misshandel då en person vägrade låta en ung man planka bakom honom i spärren. Tydligen ganska allvarligt...

Man kan slå tillbaka. Vi kan inte låta oss bli mobbade och hånade i vårat eget hem.
Jag kan dö för en skitsak hellre än att bli körd med.
Citera
2023-09-16, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
När svensken ser fel eller att någon tränger sig tex så håller man tyst och knyter handen i fickan.

Varför är det såhär?

Varje gång svensken hör om att någon straffats rättvist lyser ansiktet upp och man nickar och säger ja tänk om vi hade det så här. Men skaffa det så här. Livstids straff och vapen till ostraffade eller vad det nu är som svensken vill för att känna sig trygg. Ut och demonstrera. Nita en blatte som tränger sig, skrik tillbaka om någon höjer rösten. Ha lite jävla kurage, vi ska alla dö ändå.

Sverige styrs av invandringen om du missat det. Förr var annat då landet leddes av svenskar men numera är det cucks till förortsblattar

Fly från sitt hemland men skapa kasaaaooozzzz i Sverige
Modiga jävla avskum
Citera
2023-09-16, 11:54
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:

Sen tycker jag det är bögit att inte låta någon planka så länge man inte behöver göra något. Det finns biljett kontrollanter och vardags poliser är alltid ogillade.
Citera
2023-09-16, 11:55
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-06-24
Sverige styrs av invandringen om du missat det. Förr var annat då landet leddes av svenskar men numera är det cucks till förortsblattar

Fly från sitt hemland men skapa kasaaaooozzzz i Sverige
Modiga jävla avskum
Men vi gör ju ingenting åt det. Dom är djur och det är inget nytt. Dom kommer från skit och krig.
Vi hade ett uppstyrt land fyllt med akademiker.
Nu har vi ingen ledning och poliserna mobbar varandra till självmord osv osv.
Citera
2023-09-16, 11:55
Bannlyst
Citat:

Varför är det såhär?

Svenska folket är inte det. Det är politiker och media som är det. SÅ fort det kommer en mäktig politisk rörelse så ska media isolera den och spotta på den. Så det är media och politiker. Inte svenskar. Dom representerar inte mig. Svenska folket är en bättre representant än politiker och media. Vi har urkraften i oss folket. Men dom har kämpat i årtionden för att hålla oss lugna. Innerst inne så finns vikingen i oss kvar. Lämna ett utrymme för massan så kommer den slå tillbaka för det övergrepp som begåtts emot vårt folk.

Vi som är klarsynta sen länge och vet det här - står upp sen länge. Det gäller bara för oss att få våra bröder att sluta mjäka sig. Och då kommer vi slänga flera miljoner främlingar från vårt land.
Senast redigerad av Nordsj 2023-09-16 kl. 12:01.
Citera
2023-09-16, 11:57
Medlem
Citat:
Sen tycker jag det är bögit att inte låta någon planka så länge man inte behöver göra något. Det finns biljett kontrollanter och vardags poliser är alltid ogillade.

Ja det är också bögit att säga till folk som tränger sig, har fötterna på sätet eller vad det nu kan vara. Vardagspoliser är alltid ogillande håller med. Varför startade du ens tråden
Citera
2023-09-16, 11:59
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Svenska folket är inte det. Det är politiker och media som är det. SÅ fort det kommer en mäktig politisk rörelse så ska media isolera den och spotta på den. Så det är media och politiker. Inte svenskar. Dom representerar inte mig. Svenska folket är en bättre representant än politiker och media. Vi har urkraften i oss folket. Men dom har kämpat i årtionden för att hålla oss lugna. Innerst inne så finns vikingen i oss kvar. Lämna ett utrymme för massan så kommer den slå tillbaka för det övergrepp som begåtts emot vårt folk.

Vi som är klarsynta sen länge och vet det här - står upp sen länge. Det gäller bara för oss att få våra bröder att sluta mjäka sig.
Ja det är dags att sluta mjäka sig. Ta en smäll men slå tillbaka. Skrik och spotta på förövarna.
Polisen ska inte ta att någon kallar dom hora och annat, spottar oprovocerat på våra poliser. Jag vill att polisen får befogenhet i sådana situationer att misshandla skiten ut den som uppför sig så.
Citera
2023-09-16, 12:00
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ja det är också bögit att säga till folk som tränger sig, har fötterna på sätet eller vad det nu kan vara. Vardagspoliser är alltid ogillande håller med. Varför startade du ens tråden
Om någon puttar dig när dom plankar, lacka ur, om någon har skorna på sätet så kan man lacka ur beroende på hur dagen gått. Är någon otrevlig utan anledning var otrevligare tillbaka, tränger sig någon så be denna att ställa sig i kö och bryt inte ögonkontakt.
Citera
2023-09-16, 12:08
Citat:
Det kan man tycka. Jag tycker att om någon frågar om man kan gå in på samma gång, så är det en sak. Om densamme bara gör det, utan att fråga först, så blir det problem. Det är brist på respekt. Jag e svenne och jag skulle aldrig ta den skiten...
Citera
2023-09-16, 12:12
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slafso
Det kan man tycka. Jag tycker att om någon frågar om man kan gå in på samma gång, så är det en sak. Om densamme bara gör det, utan att fråga först, så blir det problem. Det är brist på respekt. Jag e svenne och jag skulle aldrig ta den skiten...
Jag håller med.
Jag hade lackat.
"Fan puttas du för!"
"Är du så jävla fattig att du inte har råd med tåg biljett!"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem