2023-07-03, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Var det bara jag som reagerade på hur irriterad Loui verkade på hans fästmö i Nyhetsmorgon? Han kändes tystad och less. Hon känns rätt jobbig och på.
dom känns väldigt dysfunktionella båda två och när de är tillsammans kan jag tänka mig att det blir hundra gånger värre.
Citera
2023-07-03, 07:23
Medlem
Citat:
Vilken dokumentär menar du?

"Ingen vanlig ängel" hette den nog. Den verkar inte va kvar på svt.
Citera
2023-07-03, 07:26
Medlem
Citat:
Var det bara jag som reagerade på hur irriterad Loui verkade på hans fästmö i Nyhetsmorgon? Han kändes tystad och less. Hon känns rätt jobbig och på.

Jo, o jag begriper inte varför Tv4 hade de 2 i soffan. De behöver göra mer bakgrundskontroll innan de tar in gäster.
Citera
2023-09-16, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
"Ingen vanlig ängel" hette den nog. Den verkar inte va kvar på svt.
Jag jobbade på hotellet natten han spöade henne i korridoren. Andra gäster fick ingripa då hon skrek efter hjälp
Citera
2023-09-16, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Nu vet jag inte om detta e så i Louies fall, men dom flesta kriminella brukar det vara så:

Louie har vart en högt uppsatt HA medlem. och kommer säkert alltid vara oavsett om han han lämnat. E ni inte smarta nog o kanske tänka att det e hans verksamhet/herrgård också men att han inte kan ha massa saker på sitt namn då frågor om var pengarna kommer ifrån kanske? ingen tror väl att louie har tjänat sina pengar hederligt? One time hustler always a hustler. Gården e säkert delvis louies men står 100% i någon annans namn som han driver det med.. En tungt kriminell brukar oftast inte ha allt i sitt namn. Sen om louie kanske inte. e kriminellt aktiv mer så har han ju gamla svarta pengar...

Någon skrev att han vill ha maggans pengar😂😂Haha tror inte det va... han vill nog dock ha fame och verkar jaga hela tiden att umgås med kändisar för o tvätta bort sin HA stämpel... haha komiskt det hela... Han kommer alltid att vara en HA... jävlas man med han då kommer han alltid ha folk i ryggen som backar han. Detta gäller nog dom flesta ex kriminella som lämnat en organisation. . Han har bara valt att bli en retired criminal.... med pengar han inte kan skylta med....
Loui har blåst Maggan på allt. Han har pantat hennes förlovningsring från bilhandlaren och skinnat henne på allt hon äger.
Hennes söner hatar honom
Citera
2023-09-16, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Hon äger den ännu, men den är avställd.
Hon betalar lånen
Citera
2023-09-16, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Absolut manipulation!
När det är för bra för att vara sant så är det ju i princip alltid det.
Louie kallade sig MGs ägodel och tattuersde även in det. Ger henne sin Hummer mm.
Ett förhållande fullt av överraskningar och passion, det är säkert därför hon gjorde slut flera gånger.
Men jag anar att det hänt något mer som mörkas.
Har han lurat henne ekonomiskt?
Alla hans brudar har stått på hummern. Ingen gåva, han ser till att nån annan betalar lånen
Citera
2023-09-16, 06:33
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enriktigmanniska
Jag jobbade på hotellet natten han spöade henne i korridoren. Andra gäster fick ingripa då hon skrek efter hjälp

Spöade vem? När hände detta?
Citera
2023-09-16, 09:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enriktigmanniska
Loui har blåst Maggan på allt. Han har pantat hennes förlovningsring från bilhandlaren och skinnat henne på allt hon äger.
Hennes söner hatar honom
Hur kan Maggan då skriva att hennes mamma älskar honom. Skrev hon för ca 14 dagar sedan.
Citera
2023-09-16, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hur kan Maggan då skriva att hennes mamma älskar honom. Skrev hon för ca 14 dagar sedan.
Kanske för att övertyga sig själv och andra.
Citera
2023-09-16, 11:26
Medlem
1754s avatar
Ni som skriver illa om och hittar på saker om Louie är antagligen bara avundsjuka på han.
Citera
2023-09-16, 11:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ni som skriver illa om och hittar på saker om Louie är antagligen bara avundsjuka på han.

Självklart är det så! 🙄
Vem vill inte vara en dyslektisk, överviktig ”gangsta”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in