2023-04-08, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Synd på en en sån snygg kvinna att hon inte kan välja en riktig man!!!

Snygg???? ja för en 20+ år tillbaka nu ser hon ut som fan
Citera
2023-04-09, 09:55
Medlem
De lär inte dröja så länge innan han visar sitt rätta jag
Citera
2023-04-10, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Han äger inte herrgården. Det är ngn kvinna han brukar hänga med som gör det. Han driver den åt henne och får bo där därför.
Men han säger ju i youtubeklippet från "hans" herrgård att han köpte det och var stolt att han kunde köpa det?
Citera
2023-04-10, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utrotamuslimer
Farsan och brodern till HA torpeden är pastorer i Filadelfiakyrkan. Maggans morsa Livets ord pastor.

https://www.magdalenagraaf.se/2021/09/19/mardrommar-och-slaktkalas-4/
Ser på bilden nedan i länken där hon säger att hon har blåmärke... och nyligen så hade hon ett annat jättestort.
Citera
2023-04-11, 17:38
Medlem
Ingen som har nåt smaskigt skvaller om L när han va en ängel från helvetet ?
Citera
2023-04-19, 19:06
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021

Han gick ut i ”good standing” så det lär iaf inte finnas något negativt att säga från deras håll..
Det verkar mest vara tantor som närmar sig 50 års åldern som hatar på honom 😊
Citera
2023-04-20, 19:58
Medlem
Kikade på första avsnittet på Martis UR-program. Var nästan tvungen att stänga av direkt för jag blev så irriterad.
Inte ett ord nämndes inledningsvis om Romernas egna problem med att anpassa sig eftersom deras kultur förbjuder olika slags umgängen i samhället med andra folkgrupper. Det var andras fel helt och hållet att de levde i utanförskap. Denna onyanserade och oärliga start på serien gjorde det svårt att fortsätta titta. Den amerikanska trash-serien "My big fat Gypsy wedding" är i det avseendet väldigt mycket mer ärlig.

Men jag ska kämpa mig igenom för jag är trots allt nyfiken.
Citera
2023-04-27, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Jaha hon är på G med Louie igen. Hur lång tid kommer det ta innan hon börjar med sina kryptiska inlägg igen om svek mm, max ett halvår.
Hon förtjänar bättre än nån som verkar vara rätt manipulativ och säger det hon vill höra och sen bakom ryggen hålla på med andra kvinnor.
Han har säkert fantastiska sidor också och det är dessa sidor som hon inte kan slita sig från. Men helheten kommer hon aldrig finna nån ro i.

Mer än på G nu är de förlovade igen
Citera
2023-07-01, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021

I dokumentären förstår man att han mördat iaf.
Citera
2023-07-02, 23:49
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
I dokumentären förstår man att han mördat iaf.

Vilken dokumentär menar du?
Citera
2023-07-02, 23:51
Medlem
bellesbluess avatar
Var det bara jag som reagerade på hur irriterad Loui verkade på hans fästmö i Nyhetsmorgon? Han kändes tystad och less. Hon känns rätt jobbig och på.
Citera
2023-07-03, 00:02
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Var det bara jag som reagerade på hur irriterad Loui verkade på hans fästmö i Nyhetsmorgon? Han kändes tystad och less. Hon känns rätt jobbig och på.

Tyckte han satt med härskarteknik och njöt av att vara med i tv4 och hon känndes underkuvad
De har ett skevt förhållande där hon är rädd för honom men ändå fängslas av att vara med en ”bad guy”.
Blir svårt för henne att träffa en ny snäll/trevlig kille efter detta tagit slut då han kommer hota den nya för sin stolthet (nog därför hon är kvar i detta).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in