2023-09-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Han lever inte på bidrag dock.
Men du har rätt han är helt arbetsför inget snack om den saken, han är för bekväm och kan inte ta att vara längst ner i hierarkin.

Inte socialbidrag kanske. Men Bostadsbidrags-Baronen lever för all del på skattebetalarna. Vilket bidrag han har framgår av smeknamnet.

Klart är att hade det inte varit för den arbetande befolkningen i samhället hade Skithögen haft mindre att röra sig med i plånboken varje månad.
Citera
2023-09-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej, däremot är du, Kubeen, Cykelhjelm, m.fl rövslickare. Det märks i allt ni gör i den här tråden. Alla agerar likadant. Ett typiskt inlägg är "Höööhööööö Rask är dum i huvudet, men niiiii då?"

Jag vidhåller att det inte finns någon människa med vett som har någonting till övers för Den illaluktande högen med bajs. Förutsatt att man då kanske är släkt med honom eller av någon annan anledning har svårt att se honom ur en objektiv vinkel.

Vad ska jag dela för material? Det är väl egentligen bara att läsa mina inlägg om ni är intresserade av vad jag har för problem med den vedervärdige luffaren i dagsläget. Det är inte direkt som att jag bara berört vad han sade i videor för 4-5 år sedan, det mesta är relaterat till hans beteende idag. Men helt kort så är mina problem med Bajsmannen att han är 1. Skenhelig, 2. Manipulativ, 3. En lögnare, 4. Narcissist, 5. Psykopat, 6. Korkad, 7. En parasit. Varför jag tycker det har jag redogjort för i otaliga inlägg. Så är du intresserad av det så är det bara till att dyka in i min posthistorik och förkovra dig.

Inte skrivit ett enda inlägg på flera veckor, ok? Sluta skriv skit som inte stämmer, sluta dra in mig i ditt skit. Tack.

Skriv om Rask, strunta i annat.
Citera
2023-09-13, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Inte skrivit ett enda inlägg på flera veckor, ok? Sluta skriv skit som inte stämmer, sluta dra in mig i ditt skit. Tack.

Skriv om Rask, strunta i annat.

Nej. Men uppenbarligen är du inne och lusläser konstant. Vi glömmer aldrig att du är en Rask-apologet som är medskyldig till skadan han åsamkar sina offer.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-09-13 kl. 15:00.
Citera
2023-09-13, 18:45
Medlem
Finnj-vels avatar
Jag lämnar forumet i ett halvår och när jag kommer tillbaka så har Rask duckat en kula för tionde gången... Låt mig gissa: Det där kontoutdraget som han sa i en livestream att han hade beställt från Swedbank så att han kunde redovisa hur mycket pengar han fick in från hundinsamlingen, det kontoutdraget har han fortfarande inte visat upp ännu? Så även fast han nu har pengar så kommer han ÄNDÅ inte att betala alla dom människor han bedrog? Vilken jävla loser... Jag är så ledsen för dom som förlorade sina pengar när dom med dom godaste intentionerna försökte lappa ihop familjen med ett tillskott i form av en hund. Men Rask tog pengarna och köpte snus och benso för alltihopa och nu när han får mer pengar än han någonsin haft tidigare så betalar han ändå inte tillbaka till offren. Pinsamt!!! Så dålig förebild för sina söner. Dom kommer lära sig i skolan hur man inte ska bete sig, höra från lärare hur man inte får göra och se på TV hur idiotisk man faktiskt kan vara - och sedan när dom ser sin pappa så är han allt det där som man inte skulle vara. Barnen vill inte ens kalla Alex för "pappa"... Fy fan, som småbarnsförälder så blöder småbarnsföräldjerhjärtat där alltså...
Citera
2023-09-13, 19:19
Medlem
Ännu en chrippa video:
https://youtu.be/HwS3AUK164Y?si=MzFFqJiJUWo8MLnd
Citera
2023-09-13, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vill egentligen inte skriva det på ett öppet forum pga risk för outning men då Rask förmodligen skadat tusentals människor genom åren ser jag risken som liten till obefintlig, men ja han har skadat en person mycket illa som jag håller väldigt kär.

Sen hatar jag narcissister i största allmänhet också, tycker personer med så grova personlighetsstörningar som Rask inte ens borde tillåtas gå runt på gatorna utan vakter.

Hahaha det låter som rask har ägt skiten ur din vän, så hårt att även du har blivit sårad av det. Underbart att höra, rask är en levande legend som knullar skiten ur er magmysare!

Rask vinner alltid!
Citera
2023-09-13, 21:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunryger
Hahaha det låter som rask har ägt skiten ur din vän, så hårt att även du har blivit sårad av det. Underbart att höra, rask är en levande legend som knullar skiten ur er magmysare!

Rask vinner alltid!
Tycker inte Rask äger skiten ur någon, räcker med att kolla hans uthängningsvideos, allting är en fight med den person han föraktar, sig själv...

På tal om att bli ägd tycker jag om videon där en 15 åring sätter Rask på plats Dela gärna ni som vet.

En narcissist skadar människor, det är så en sån person fungerar och lever, men det kommer alltid ikapp en tillslut.

Hur många videos har han gjort om Chrippa nu, 15 stycken? Han vet verkligen inte när det räcker.
Citera
2023-09-13, 21:28
Medlem
Citat:

Rask vinner alltid!

Att svika, skada eller såra någon är inte att vinna. Tror man det är att vinna så borde man se över sin moral.
Citera
2023-09-13, 21:30
Medlem
Vad kommer hända den dagen grismunnens äldsta som bli 19 år och vill ha bil o körkort och kanske studentskiva hemma hos sig? De har ju inte råd? Rask tycker inte man ska vara en bankomat dock så att inte jobba är ju okej!
Citera
2023-09-13, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tycker inte Rask äger skiten ur någon, räcker med att kolla hans uthängningsvideos, allting är en fight med den person han föraktar, sig själv...

På tal om att bli ägd tycker jag om videon där en 15 åring sätter Rask på plats Dela gärna ni som vet.

En narcissist skadar människor, det är så en sån person fungerar och lever, men det kommer alltid ikapp en tillslut.

Hur många videos har han gjort om Chrippa nu, 15 stycken? Han vet verkligen inte när det räcker.

Klart han ägt skiten av er om ni bor i hans content, ni är som små vägglöss från en indiskt resväska neger. Alla digitala fotspår han gör följer ni och gråter över. Har ingen aning om hur många videos han har gjort om svenska kräftan, jag kollar inte på yotob jag kollar på johnnysomali, nigga. Hiroshima, Nagasaki!
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Att svika, skada eller såra någon är inte att vinna. Tror man det är att vinna så borde man se över sin moral.

Min moraliska kompass är = Knulla svennar arslehål som vänsterpolitik mannen. Rask har er uppknullade stenhårt. Snubben är inte ens känd och har 35k inlägg i den här tråden från gråtandes svennar. Ni mår psykiskt dåligt av hans existens och det gör rask till en vinnare då ni är psykiskt nedbrutna.

35k inlägg, 10-15 personer står bakom alla, ingen av er, förutom en fylleskalle med schäfer har snackad med han irl. Ni är riktiga höns
Citera
2023-09-13, 22:55
Medlem
Citat:
Klart han ägt skiten av er om ni bor i hans content, ni är som små vägglöss från en indiskt resväska neger. Alla digitala fotspår han gör följer ni och gråter över. Har ingen aning om hur många videos han har gjort om svenska kräftan, jag kollar inte på yotob jag kollar på johnnysomali, nigga. Hiroshima, Nagasaki!

Min moraliska kompass är = Knulla svennar arslehål som vänsterpolitik mannen. Rask har er uppknullade stenhårt. Snubben är inte ens känd och har 35k inlägg i den här tråden från gråtandes svennar. Ni mår psykiskt dåligt av hans existens och det gör rask till en vinnare då ni är psykiskt nedbrutna.

35k inlägg, 10-15 personer står bakom alla, ingen av er, förutom en fylleskalle med schäfer har snackad med han irl. Ni är riktiga höns

På vilket sätt han han "ägt" mig? Enligt dig så vlir man "ägd" om man blir sårad, skadad, förnedrad osv.. Något som jag aldrig kännt eller upplevt av honom. Han har heller aldrig "satt mig på plats", eftersom han inte ens vet vem jag är.

Att du och han tror att man är bäst i världen för att man snackar skit om anda in i en kamera säger mer om hur trångsynta och lågbegåvade ni är.

Man kan inte "äga" någon som inte ens besvarar det han säger om en och har man som mig aldrig någonsin ens blivit tilltalad eller pratat med människan så kan man inte bli "ägd".

Att det skrivs i tråden handlar ju om att man diskuterar en allmän person och hur denne agerar på precis samma sätt som att folk diskuterar t.ex Chrippa, Joakim Lundell eller magmys micke och på precis samma sätt som man diskuterar t.ex mördare och pedofiler i trådar om dessa.
Citera
2023-09-14, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Vad kommer hända den dagen grismunnens äldsta som bli 19 år och vill ha bil o körkort och kanske studentskiva hemma hos sig? De har ju inte råd? Rask tycker inte man ska vara en bankomat dock så att inte jobba är ju okej!
Grismunen sitter kanske då & väntar på att sin mor dör? Risken är stor att han försäkrar upp hela sin familj & hoppas på flera dödsfall gärna tidiga👍
För en narcissist med sån hög klass som bajshögen, handlar allt om att suga ur sin omgivning maximalt👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in