Citat:
Ursprungligen postat av
brunryger
Klart han ägt skiten av er om ni bor i hans content, ni är som små vägglöss från en indiskt resväska neger. Alla digitala fotspår han gör följer ni och gråter över. Har ingen aning om hur många videos han har gjort om svenska kräftan, jag kollar inte på yotob jag kollar på johnnysomali, nigga. Hiroshima, Nagasaki!
Min moraliska kompass är = Knulla svennar arslehål som vänsterpolitik mannen. Rask har er uppknullade stenhårt. Snubben är inte ens känd och har 35k inlägg i den här tråden från gråtandes svennar. Ni mår psykiskt dåligt av hans existens och det gör rask till en vinnare då ni är psykiskt nedbrutna.
35k inlägg, 10-15 personer står bakom alla, ingen av er, förutom en fylleskalle med schäfer har snackad med han irl. Ni är riktiga höns
På vilket sätt han han "ägt" mig? Enligt dig så vlir man "ägd" om man blir sårad, skadad, förnedrad osv.. Något som jag aldrig kännt eller upplevt av honom. Han har heller aldrig "satt mig på plats", eftersom han inte ens vet vem jag är.
Att du och han tror att man är bäst i världen för att man snackar skit om anda in i en kamera säger mer om hur trångsynta och lågbegåvade ni är.
Man kan inte "äga" någon som inte ens besvarar det han säger om en och har man som mig aldrig någonsin ens blivit tilltalad eller pratat med människan så kan man inte bli "ägd".
Att det skrivs i tråden handlar ju om att man diskuterar en allmän person och hur denne agerar på precis samma sätt som att folk diskuterar t.ex Chrippa, Joakim Lundell eller magmys micke och på precis samma sätt som man diskuterar t.ex mördare och pedofiler i trådar om dessa.