2023-09-12, 22:33
Medlem
Han kanske skulle satsa på att bli PT på något gym, men ett tips innan är nog att ta ett snack med doktorn som skriver ut mediciner... Eller slutar med pulver 🙂🤣
Han ser verkligen normal ut eller 🤣🤣

https://youtube.com/shorts/uViLUcgCqXg?si=Da-Y4k9NAio3WgYq

Knulla nalle låten med bajs på kuken, kanske kommer med i hans samling Pervodunk? Pervodunk blir det genombrottet?🤔

https://youtube.com/shorts/_4EOgYtYY1g?si=2bDz_GUALnXFjZ0A
Senast redigerad av Dirtyone 2023-09-12 kl. 22:39.
Citera
2023-09-12, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Fast att dom klarar sig ekonomiskt är en sanning med modifikation.

Familjen har aldrig klarat sig ekonomiskt om det inte vore för Alf så nej Rask ni klarar er inte. Det vittnar eran lilla skolåda ni kallar hem och skulder på flera hundratusentals kronor om.

Tycker fö att det är uppenbart att det ligger sanning i soc påståendet. Annars skulle han aldrig gjort en video om det där han som vanligt försöker "bygga sitt case".

HAHA tänkte exakt skriva inlägg om det. Hur kan man säga man klarat sig ekonomiskt samtidigt som han säger han har fått in flera hundratusen som nu släckt det värsta bränderna😂 de har inget bil eller huslån. Bor i hyresrätt. Så att säga att man klarat sig ekonomiskt när man behlver släcka bränder på flera hundra tusen och då är inte ens Therese skulder påbörjade. Har man behövt låna flera hundra tusen och utöver det har akuta bränder på också hundratusentals. Snälla vart är logiken att man klarat sig?
Han ska hela tiden rättfärdiga att han går hemma. Allt ska låta bättre än vad det är och ett evigt tjat om vilken person han var förr mot nu. Och den periodiska fastan 😂 äter du 2000 kalorier på 12h eller 24h har ingen som helst inverkan, det är totalen per dygn oavsett vilken tid på dygnet du äter. Och han har snarare haft dygnsfasta med tanke på hur smal han är, alla muskler är förtvinade och sjuk hela tiden.
Citera
2023-09-12, 23:53
Medlem
HeroicDozes avatar
Rask har fått för sig att avfärda kritik är det samma som att avvärja kritik. Han hade blivit en väldigt bra ledare i en kommunistdiktatur.
Citera
2023-09-13, 00:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du har gjort över 1600 hatinlägg mot Rask så nu undrar jag vad han kan ha gjort dig. Är du ett ex till hans fru? Eller är han ett ex till din fru? Jag bryr mig inte egentligen men det verkar sjukt maniskt
Vill egentligen inte skriva det på ett öppet forum pga risk för outning men då Rask förmodligen skadat tusentals människor genom åren ser jag risken som liten till obefintlig, men ja han har skadat en person mycket illa som jag håller väldigt kär.

Sen hatar jag narcissister i största allmänhet också, tycker personer med så grova personlighetsstörningar som Rask inte ens borde tillåtas gå runt på gatorna utan vakter.
Citera
2023-09-13, 06:21
Avslutad
Citat:
Vill egentligen inte skriva det på ett öppet forum pga risk för outning men då Rask förmodligen skadat tusentals människor genom åren ser jag risken som liten till obefintlig, men ja han har skadat en person mycket illa som jag håller väldigt kär.

Sen hatar jag narcissister i största allmänhet också, tycker personer med så grova personlighetsstörningar som Rask inte ens borde tillåtas gå runt på gatorna utan vakter.

Sök hjälp, ditt agerande kommer inte göra saker ogjorde vad det än är. Du måste helt enkelt gå vidare.
Rask må vara en skit men att stalka honom hjälper ingen. Tänker du på det viset så har du en hel del att göra, för det finns tusentals Rask därute i världen. Det här du håller på med i den här tråden är sjukt
Citera
2023-09-13, 07:43
Medlem
Citat:

Så fint skrivet❤️🙏, tänk om det kunde finnas fler människor som dig ❤️❤️
Backar uppdig i all din text, så många den här grismunen har pajat livet för...
En narcissist som skithögen, borde vara inlåst...
Men vi kämpar vidare , han ska vara inlåst endag 🫶👍❤️
Citera
2023-09-13, 07:45
Medlem
Citat:
Sök hjälp, ditt agerande kommer inte göra saker ogjorde vad det än är. Du måste helt enkelt gå vidare.
Rask må vara en skit men att stalka honom hjälper ingen. Tänker du på det viset så har du en hel del att göra, för det finns tusentals Rask därute i världen. Det här du håller på med i den här tråden är sjukt
Men det finns bara en så sjuk människa som rask, som sitter på socialamedier..
Vi måste upp till kamp, han måste stoppas 🫶👍
Citera
2023-09-13, 08:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Finns tusentals människor som blivit hjälpta genom åren efter att ha blivit varnad för den lokala psykopaten. Konstigt sätt att se på saker. Finns många underbegåvade människor som aldrig själva kommer kunna se igenom masken, det är dessa som råkar illa ut.

För mig är det sjukt att inte varna sina medmänniskor om en sinnessjuk och farlig människa.
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Så fint skrivet❤️🙏, tänk om det kunde finnas fler människor som dig ❤️❤️
Backar uppdig i all din text, så många den här grismunen har pajat livet för...
En narcissist som skithögen, borde vara inlåst...
Men vi kämpar vidare , han ska vara inlåst endag 🫶👍❤️
Vi goda människor måste stå upp mot dessa psykopater. Förr i tiden jagade vi bort dom från samhället eller slog ihjäl fanskapen, det kan vi tyvvär inte göra nu för tiden så att varna människor är det näst bästa vi kan göra.

En vacker dag kommer han sitta inlåst det är jag övertygad om. Tyvvär lär fler oskyldiga behöva skadas innan det sker.
Citera
2023-09-13, 10:27
Medlem
Jesusmarychains avatar
Nu verkar han ju inte så intresserad av att få ett jobb, men undrar hur svårt det blir för honom om han väl skulle försöka IOM att denna tråd bara är en googling bort
Citera
2023-09-13, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Nu verkar han ju inte så intresserad av att få ett jobb, men undrar hur svårt det blir för honom om han väl skulle försöka IOM att denna tråd bara är en googling bort

En person som rask har alla möjligheter i livet om han skulle vilja jobba.. Socialtjänsten & arbetsförmedlingen skulle göra allt för att få ut latmasken... Men inget duger åt rask, han kan aldrig lyssna på någon, hans grandiosa självbild är förstor... Han är ju "the big boss".
Han kommer sitta med en kamera uppkörd i ansiktet om 20år oxå & fortsätta göra människor illa....
Citera
2023-09-13, 11:25
Medlem
Vad är de för typ av psykisk ohälsa rasken lider av för att inte kunna jobba. Vet fan folk med autism och grov adhd som klarar av att arbeta. Även folk som har problem att träffa folk. Ända är att de inte är sociala på jobbet o bara gör de dem ska sen hem för dagen. Inga konstigheter.

Rask påstår att anmäla till socialen är fel för folk som verkligen behöver hjälp hamnar mellan stolarna. Men att han lever på bidrag som andra människor med exempelvis alkolism eller ett värre handikapp än baronens tänker han inte? Som faktiskt behöver det!
Citera
2023-09-13, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Vad är de för typ av psykisk ohälsa rasken lider av för att inte kunna jobba. Vet fan folk med autism och grov adhd som klarar av att arbeta. Även folk som har problem att träffa folk. Ända är att de inte är sociala på jobbet o bara gör de dem ska sen hem för dagen. Inga konstigheter.

Rask påstår att anmäla till socialen är fel för folk som verkligen behöver hjälp hamnar mellan stolarna. Men att han lever på bidrag som andra människor med exempelvis alkolism eller ett värre handikapp än baronens tänker han inte? Som faktiskt behöver det!

Han lever inte på bidrag dock.
Men du har rätt han är helt arbetsför inget snack om den saken, han är för bekväm och kan inte ta att vara längst ner i hierarkin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in