Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-12, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaploes
Pluss sak - hjelper lite med link 😅

Det er bilde av ER og de snakker med han samme dag som det ble oppdaget at betongbilen hadde brent.

"ER i NorBetong kom på jobb i Vestsiden pukkverk i Vestre Ådal rett før klokken 07 i dag morges.

– Da så jeg bare et svart vrak. Det røyk fra hjula, forteller han til Ringerikes Blad.

– Jeg fikk jo sjokk."

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
På LinkedIn står Brønn*pesialisten oppført sep 22

Har gått litt røft gjennom de navn som er nevnt her med bedrifter. Synes det er noe påfallende at mange av de har blitt stiftet 2021-23, eller endret navn etc. Ikke helt feil å tenke tanken om hvitvasking vel🙈
Citera
Medlem
Citat:
Pluss sak - hjelper lite med link 😅

Edvard R*ppestad i NorBetong kom på jobb i Vestsiden pukkverk i Vestre Ådal rett før klokken 07 i dag morges.

– Da så jeg bare et svart vrak. Det røyk fra hjula, forteller han til Ringerikes Blad.

– Jeg fikk jo sjokk.

Betongbilen som sto inne på området til pukkverket er helt utbrent.

Den brukes på oppdrag både lokalt og i Oslo, ifølge R*ppestad. Han fikk kontaktet eier, som igjen varslet brannvesenet fredag morgen, forteller han. NorBetong leier inn sjåfører og biler fra flere underleverandører.

– Nå får vi jo ikke brukt den, da, konstaterer han.

Skal undersøke kjøretøyet

Betongbilen var allerede utbrent da brannvesenet og politiet kom fram, bekrefter politibetjent Nilsen til Ringerikes Blad på stedet. Ingen personer ble skadet.
.
Senast redigerad av Heeraa 2023-09-12 kl. 23:16.
Citera
2023-09-12, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
Betongbilen tror jeg om jeg ikke husker feil brant på Norbetong Hønefoss (den som er stengt nå) å ER jobbet. Der hærverket på hulken skjedde tror jeg er på Norbetong steinskogen, like ved Bærums verk. Tror ER jobbet der før han begynte i Hønefoss.

vet noen om ER da er i jobb? --ledighet er roten til alt ondt--
Citera
2023-09-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1

Ikke i jobb.
Citera
2023-09-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Det er bilde av ER og de snakker med han samme dag som det ble oppdaget at betongbilen hadde brent.

"ER i NorBetong kom på jobb i Vestsiden pukkverk i Vestre Ådal rett før klokken 07 i dag morges.

– Jeg fikk jo sjokk."

😲 Dato?
Citera
2023-09-12, 22:41
Medlem
Citat:

Jeg trodde han fortsatt var blandesjef på Heidelb. Men om det er stengt så vet jeg ikke. Om man søker på Heidelb. på Facebook og ser under innlegg andre har delt, så er det flere firmaer som tagger de i nylige innlegg ang jobb og samarbeid. Sist var vel bare for tre dager siden.
Citera
2023-09-12, 22:41
Medlem
Citat:
😲 Dato?

24/09-21
Citera
2023-09-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Jeg trodde han fortsatt var blandesjef på Heidelb. Men om det er stengt så vet jeg ikke. Om man søker på Heidelb. på Facebook og ser under innlegg andre har delt, så er det flere firmaer som tagger de i nylige innlegg ang jobb og samarbeid. Sist var vel bare for tre dager siden.

Ansatt, men sykemeldt sies det.
Citera
2023-09-12, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heeraa
Ansatt, men sykemeldt sies det.

Ja det forstår jeg jo..
Citera
2023-09-12, 22:45
Medlem
Citat:
"I høst presenterte HeidelbergCement, eier av kjente bygg- og anleggselskaper som Norcem, NorBetong, Norstone, Contiga og Renor, sin overgang til det nye navnet Heidelberg Materials."
så de har byttet navn, men stengt ned på Hønefoss " midlertidig stengt..

Byttet navn. Men Heidelberg har fortsatt ett verk på Hønefoss (norbetong som omtalt her å der betongbilen brant), men pga kanskje lite lønnsomhet/lite bygging i området har di valgt å stoppe drift der midlertidig.
Citera
2023-09-12, 22:46
Medlem
Ny artikkel på Ringerikes Blad: https://www.ringblad.no/advarer-mot-rykter-og-spekulasjoner-av-hensyn-til-etterforskningen-og-avdodes-familie/s/5-45-1725260

Lite nytt der. Journalisten spør om det var montert kamera i sprinteren. Politiet svarer "ingen kommentar."

Ellers oppfordrer de til å ikke spre rykter om avdøde. Det er stort sett det artikkelen inneholder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in