Citat:
Ursprungligen postat av
Heeraa
Bobilen brant først.
Den som fikk hardest medfart i alt var ER, som sto uten jobb og med dårlig omdømme.
7 dager varetekt for en så henlagt sak er jo ikke gyldig oppsigelsesgrunnlag heller da, jobbet han ikke på betongfabrikk? blir jo fort over 3mnd betalt om de absolutt skal sparke noen.
På 3 mnd finner man seg en noenlunde tilsvarende betalt jobb, han var jo ikke advokat eller idrettstjerne heller.
Har jobbet i lignende bransje i lignende størrelse by og har sett utallige ganger at folk som har det verste omdømmet ang. vold/kriminalitet/narkotika likevel blir tilbudt uendelig sjanser så lenge de har bra omdømme i jobbsammenheng, har også opplevd at kollegaer plutselig drar på lengre leirskoleopphold for å tre tilbake i en bas-stilling etter 6mnd uten at noen rynker så mye på nesen av den grunn.
Men skal avslutte digresjonen min der.
Vedder på at han hadde mer grunn til å mislike Jonas enn vi nødvendigvis har innsyn i, men tror heller ikke han nødvendigvis hadde noe som helst innblanding i drapet.
Akkurat det blir bare masse synsing fra min side.
Synes politiet kunne sagt noe mer, bryr meg nesten ikke om det er sant eller ikke, bare noe som helst, at etterforskningen står bom stille, eller at de gjør progresjon, bare noe.