Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-12, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Kanskje det skulle være noe storsatsing på det nye firmaet? Så hvis det gikk dukken så satt han i alle fall igjen med det han hadde fra før.

På LinkedIn står Brønn*pesialisten oppført sep 22
Citera
2023-09-12, 22:19
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaploes
Uff, er skummelt å søke etter noen som kan ha tilknytning, men synes likevel det er interessant mtp bekjentskap, investering i nye maskiner, skogbruk og hogst. Kjenner til området og i tillegg har blitt varslet om 🙄
Nå er så mange nevnt, og alle kan ikke være skyldige hverfall Jeg tenkte mest på at dersom noen anklaget han for å dumpe 10 lass med asbest, og han er uskyldig, så er det veldig dårlig gjort. Dersom det skulle vise seg at han kan ha gjort det, så er jo det noen som har "tystet". Så tenkte mest på det med taggingen, evt.
Citera
2023-09-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
Norbetong ligger inne på franzefoss sitt område

Det i Lier?

Edit. Altså, er det der betongbilen brant? Norbetong holder til på franzefoss pukk i Lier.
Senast redigerad av Atal 2023-09-12 kl. 22:22.
Citera
2023-09-12, 22:23
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Nå er så mange nevnt, og alle kan ikke være skyldige hverfall Jeg tenkte mest på at dersom noen anklaget han for å dumpe 10 lass med asbest, og han er uskyldig, så er det veldig dårlig gjort. Dersom det skulle vise seg at han kan ha gjort det, så er jo det noen som har "tystet". Så tenkte mest på det med taggingen, evt.
Ps. Kommunen kunne godt ha postet saken på annen måte, det syns jeg faktisk. At den ikke er unntatt off., men ikke publisert feks. (Dersom de gikk videre med saken, ville den vært unntatt fra offentligheten etter. off.loven paragraf 24, 1.,2. eller 3. ledd).
Citera
2023-09-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heeraa
Bobilen brant først.
Den som fikk hardest medfart i alt var ER, som sto uten jobb og med dårlig omdømme.
7 dager varetekt for en så henlagt sak er jo ikke gyldig oppsigelsesgrunnlag heller da, jobbet han ikke på betongfabrikk? blir jo fort over 3mnd betalt om de absolutt skal sparke noen.

På 3 mnd finner man seg en noenlunde tilsvarende betalt jobb, han var jo ikke advokat eller idrettstjerne heller.

Har jobbet i lignende bransje i lignende størrelse by og har sett utallige ganger at folk som har det verste omdømmet ang. vold/kriminalitet/narkotika likevel blir tilbudt uendelig sjanser så lenge de har bra omdømme i jobbsammenheng, har også opplevd at kollegaer plutselig drar på lengre leirskoleopphold for å tre tilbake i en bas-stilling etter 6mnd uten at noen rynker så mye på nesen av den grunn.

Men skal avslutte digresjonen min der.

Vedder på at han hadde mer grunn til å mislike Jonas enn vi nødvendigvis har innsyn i, men tror heller ikke han nødvendigvis hadde noe som helst innblanding i drapet.

Akkurat det blir bare masse synsing fra min side.

Synes politiet kunne sagt noe mer, bryr meg nesten ikke om det er sant eller ikke, bare noe som helst, at etterforskningen står bom stille, eller at de gjør progresjon, bare noe.
Citera
2023-09-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Det i Lier?

Edit. Altså, er det der betongbilen brant? Norbetong holder til på franzefoss pukk i Lier.

Betongbilen brant

https://www.ringblad.no/slik-ser-betongbilen-ut-etter-natten-fikk-sjokk/s/5-45-1324074
Citera
2023-09-12, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Godt du poengterer og får en ned på jorda igjen 😅
Citera
2023-09-12, 22:27
Medlem
Men.. om NorB./Heidelb. ble stengt nå i sommer.. er ikke det veldig rart? Det gikk vel bra der? Om det ikke er en åpenbar grunn til at de stengte så begynner jeg jo å tenke på pengesmuglersaken. De første ble vel dømt i sommer? Kanskje de må stenge for å rydde opp litt? Bare tenker høyt..
Citera
2023-09-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Det i Lier?

Betongbilen tror jeg om jeg ikke husker feil brant på Norbetong Hønefoss (den som er stengt nå) å ER jobbet. Der hærverket på hulken skjedde tror jeg er på Norbetong steinskogen, like ved Bærums verk. Tror ER jobbet der før han begynte i Hønefoss.
Citera
2023-09-12, 22:33
Medlem
Citat:
Betongbilen tror jeg om jeg ikke husker feil brant på Norbetong Hønefoss (den som er stengt nå) å ER jobbet. Der hærverket på hulken skjedde tror jeg er på Norbetong steinskogen, like ved Bærums verk. Tror ER jobbet der før han begynte i Hønefoss.

"I høst presenterte HeidelbergCement, eier av kjente bygg- og anleggselskaper som Norcem, NorBetong, Norstone, Contiga og Renor, sin overgang til det nye navnet Heidelberg Materials."
så de har byttet navn, men stengt ned på Hønefoss " midlertidig stengt..
Citera
Medlem
Citat:

Takk. Jeg er trøtt og ble forvirra. Trodde plutselig det var noe nytt.. nå er jeg med igjen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heeraa
Betongbilen brant

https://www.ringblad.no/slik-ser-betongbilen-ut-etter-natten-fikk-sjokk/s/5-45-1324074

Pluss sak - hjelper lite med link 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in