2023-09-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88hermond
Det var ett tag sen jag skrev en recension, 2017 verkar det ha varit sist. Jag har besökt några salonger sen dess. Jag har haft gulafebern i omgångar i korta perioder med något år mellan perioderna. Så det är inte många salonger. Jag har nyligen hittat tillbaka till tråden och tänkte att jag har några recensioner som jag vill dela med mig. Jag kan börja med en salong jag besökte för ett par år sedan som var bra och dålig som jag kan tänka tillbaka till då och då.
...
Ber om ursäkt för långt inlägg men så blir det alltid.

Äsch, trevligt med ett långt inlägg. De är alltid bättre än något i stilen:
Gick dit, prutade, doppa, tack för mig.
Citera
2023-09-06, 20:52
Medlem
gbg001s avatar
För några dagar sedan.
Hos min vanliga massör, fick en avsugning direkt efter duschen innan.
Sedan efter en skön massage, en ny skön massage, ett finger upp i baken, sedan hämtade hon en vibrator.
Avslut cowgirl reverse, sedan doggy. Fick rabatt 50% på massagen för att det var så skönt knull, men antagligen en stammisrabatt. Dock blev besöket 30 min över tid, jag var sista kunden...
Citera
2023-09-06, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg001
För några dagar sedan.
Hos min vanliga massör, fick en avsugning direkt efter duschen innan.
Sedan efter en skön massage, en ny skön massage, ett finger upp i baken, sedan hämtade hon en vibrator.
Avslut cowgirl reverse, sedan doggy. Fick rabatt 50% på massagen för att det var så skönt knull, men antagligen en stammisrabatt. Dock blev besöket 30 min över tid, jag var sista kunden...

Låter härligt!
Citera
2023-09-07, 22:22
Medlem
Har en salong som jag varit på till och från senaste 2 åren. Det har alltid jobbat 2 thaidamer där, varav en är ägaren. Ägaren verkar bara jobba dagtid så jag har mestadels träffat den andra, som är en något mullig kvinna runt 45, med medelstora bröst. Inte så fager i ansiktet dessvärre.

Första gången jag var där gav hon en grym massage, som sedan avslutades med ett ännu bättre HJ. Långsamt, teasande/edgande och ingen stress. Sedan dess har jag återbesökt salongen ett tiotal gånger och alltid träffat samma dam. De flesta gångerna blev det dock mer och mer fokus på extra, och massagen blev lidande. Hon har mer eller mindre tagit för givet att det ska bli extra utan att fråga och brukar teasa, ta tag i och smeka kuken till och från för att sedan fortsätta massagen som om ingenting har hänt. Till slut brukar frågan alltid komma. Frågan kom ofta redan efter 30 minuters svagt kletande med olja och därefter en lång avrunkning. Fått klämma lite på brösten och vid något tillfälle har hon dragit upp tröjan och visat dem. Hon var alltid generös med komplimanger såsom "sexy man" och att jag är "big" (fast jag är average). Frågade varför jag inte hade flickvän osv.

Fortfarande jävligt skönt dock. Frågan om annat än HJ har hittills inte kommit på hennes initiativ. Tog mod till mig vid ett tillfälle och fick en avsugning och sprutade rakt i hennes mun, vilket hon svalde. Hon erbjöd även FS men sa att hon inte hade kondom.

Gled in igen i början av året. Precis börjat nofap och var riktigt kåt. Samma kvinna som vanligt. När den vanliga frågan om "massage there" dyker upp frågar jag om hon erbjuder något mer. "What you want?" säger hon. Jag säger att jag vill knulla och hon säger ok, utan någon förhandling om priset. Hon tar av sig tights och trosor och jag får smeka henne lite. Ber henne att lägga sig på britsen och jag slickar och pullar tills hon är riktigt våt. Lägger mig över henne och suger lite på brösten och trycker med kuken mot fittan. Märker hur hon stönar och den här gången är det inget snack om kondom utan jag får glida in och känna hennes härlighet runt kuken. Vi knullar i några ställningar och efter ett tag säger hon "no cum inside". Jag fortsätter pumpa på och med henne på rygg på britsen och mig ståendes känner jag att det är dags och drar ut och sprutar några rejäla sprut över hennes mage och bröst.
Efteråt kände jag mig lite smutsig och ångrade mig, framförallt att jag körde utan kondom. Detta resulterade i att jag inte återbesökte den eller någon annan thaisalong på över ett halvår - fram tills för några veckor sedan.

Fick sug efter ett besök igen, hade blivit för lång tid utan sex och jag var dyngkåt. Vet att den här salongen är ett säkert kort och de andra i stan är dåliga, obeprövade eller otillgängliga med usla öppettider (stänger typ kl 18). Så jag ringer och bokar tid på mitt stammiställe. Får till min förvåning träffa ägarinnan, som jag för övrigt fått massage av en gång förut (och där hon teasade lite men inte själv frågade om extra - vilket jag dock gjorde och fick). Hon är riktigt bra på massage och det är hårt och djupt, vilket var precis vad jag behövde. Hör hur den andra (min vanliga massös) pratar i telefon på thai i rummet bredvid. Efter någon kvart så försvinner ägarinnan ut och när hon kommer tillbaka är min vanliga massös med henne. Hon frågar var jag varit och säger "long time". Vi skrattar lite och småpratar så gott det går på engelska/svenska/svengelska och sedan börjar även hon helt plötsligt massera mig. Jag får nu en fyrhandsmassage helt utan att jag betalat för det eller efterfrågat, och handduken åker av helt. Omväxlingsvis masserar den ena benen och rumpan och den andra ryggen och lutar sig över mig och lägger brösten i nacken och huvudet. En helt del massage kring anus och ljumskar och pung. Mycket fnittrande och lite mer eller mindre professionella kommentarer. Vid vändning är jag såklart stenhård och återigen turas de om att smeka mig, ta tag i kuken och utbyta fnitter och kommentarer. Min vanliga massös börjar runka mig och smeka som hon brukar göra och den andra masserar mage, armar och ben lite slumpmässigt. Jag brukar kunna hålla mig rätt bra och när det gått ca 10 min så blir ägarinnan lite otålig och tar helt plötsligt min hand och lägger den på hennes bröst. Riktigt fast och fin konsistens. Efter ytterligare några minuter av runkande där jag klämt på brösten så drar hon upp tröjan och BHn och låter mig se och känna rakt på samtidigt som jag blir avrunkad av min vanliga massös. Efter en liten stund kommer jag i ett par rejäla sprut och lyckas få en del på kinden, ett sprut flyger över ansiktet och huvudet och landar bakom britsen.

Är helt perplex av händelsen och vet inte riktigt vad jag förväntas betala. Ska jag betala båda? Bara min vanliga massös? Hur mycket? Om jag ger den ena tjejen pengar för båda - kommer hon ens att ge till den andra eller ska jag be att få betala båda face to face? Slutar med att jag efter dusch ger en femhundring till min vanliga massös som då är den enda kvar i rummet när jag bytt om.

Ganska sjuk upplevelse och kommer absolut gå tillbaka snart nog.
Citera
2023-09-09, 17:17
Medlem
Jag var i de sydligare delarna av vårt härliga land i början av året och tänkte att det vore bra att ta hand om kroppen med massage. Letade via telefonens karta och hittade några ställen som var nära och hade bra betyg. Gick till den närmsta som sa att de hade fullt men gick vidare och fick samma svar där. Jag tänkte att det var bra aktivitet här stan och vilket gav ett extra sug att prova utbudet.

När jag kom till den tredje såg jag att de bara skulle ha öppet en halvtimme till men ringde på ändå. En till kroppen liten söt thaitjej i ca 30års åldern öppnade. Verkade som hon jobbade själv vilket senare skulle visa sig stämma. Bakom henne ser jag skylten att inget extra erbjuds och alla frågor anmäls. Jag frågar om det finns tid för massage. Jag blir erbjuden en timme, vilket innebär att jag kommer vara den sista för dagen.

Blir hänvisad in till ett rum med massagebänk och blir ombedd att klä av mig och lägga mig på mage. Hoppar ur kläderna och lägger mig till rätta. Hon kommer in och börjar massera. Hon lyckas imponerande hålla balansen gåendes uppe på mig liggandes på massagebänken. En riktigt bra och hård massage vilket får mig att gny lite. Det verkar som det triggar henne och inser att det nog är en sadist i den lilla kroppen. Vändningen kommer och hon börjar massera på samma sätt som innan. Efter ca 45min hade inte ens en tillstymmelse till snudd kommit så tänker att det blir en bra massage idag.

Jag fick fel. När hela kroppen masserats och tiden nästan var slut frågar hon om jag var nöjd. Gav henne en blick som resulterade i att hon tog tag i den lilla sovande kamraten och började väcka den till liv. Naglar drogs härligt och reaktionen kom snabbt därefter. En kort förhandling uppstod vilket resulterade i BtB och hon bad mig vänta medans hon försvann ut ur rummet. Hörde hur hon låste, hämtade några saker och kom tillbaka med endast en badkappa på sig. Den föll snabbt och en härlig BtB massage startade. Efter en stund vände hon sig och ställde sig på alla fyra med baken några cm från mitt ansikte. Känner hur hennes läppar börjar arbeta och själv smakar jag på det som erbjuds. Kombinationen gjorde att jag inte kan hålla mig länge och ger en markering att slutet är nära men hon fortsätter tills jag levererar och hon sväljer. Hon fortsätter tills allt är ute och torkar sedan rent. Lägger sedan sig halvt på mig, då bänken är ganska smal, och småpratar en stund. Mycket mysigt men sedan blir det dags att avsluta och göra kväll. Tackar för behandlingen och hon hoppas jag kommer tillbaka snart. Ser skylten med att inget extra erbjuds och funderar över värdet av den.
Citera
2023-09-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av short-and-slack
Bakom henne ser jag skylten att inget extra erbjuds och alla frågor anmäls. Jag frågar om det finns tid för massage.

Den där skylten betyder ingenting.

De flesta av de ställen jag får full service av har den.
Citera
2023-09-09, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Den där skylten betyder ingenting.

De flesta av de ställen jag får full service av har den.

Jag har förstått det.

Var i en mindre stad i södra delen av landet där de hade satt upp en lapp på ytterdörren, en vid kassan och en på rummet så det gick inte och missa budskapet att här är det massage som gäller. Här köpte jag en timmes thaimassage och det tog inte många sekunder efter påbörjad massage som masserandet fokuserades på rumpan och det som gömdes därunder. Efter vändning så blev det inte mer masserande utan en HJ startade. Tackade då nej för att det inte var något jag önskade av denna person varvid massagen tog helt slut och hon bad mig lämna. En timme blev 25min vilket var bra snopet.

Kanske är det så att lappen intygar att här har de koll på tjänsterna?
Citera
2023-09-11, 06:26
Medlem
FindAways avatar
Hittade en relativt nyöppnad salong i en förort till Sthlm
En medelålders kvinna smärt och fin öppnar och skiner upp som solen
Pyntar en femhundring och går in i rummet, de har tyvärr inga bänkar. Men ner på madrassen och in kommer hon, som vanligt ligger jag med röven bar.
Hon startar med att smeka den "hungrige" och vidare lite tafatt med benen, ingen olja.
Jag undrade varför hon var fullt påklädd varpå hon svarade att det ändrar jag på blixtsnabbt, av med rubbet och sedan en ganska härlig BTB samt lite slick ,mycket trevligt
Jag vänder mig om och ser ett par ganska stora naturliga bröst och en " tyvärr" rakade snippa" hon är mycket kåt, ingen förhandling om pris, stoppar in cobran på direkten gummi var det inget tal om, lite olika ställningar och spruti henne. Sedan ut i solen glad och mycket nöjd, glömde att hon var grym på blowjob.
Citera
2023-09-12, 13:09
Medlem
Massagen började, eller vet inte om det kan kallas för massage. Mer ett smekande på ryggen med olja. Hon var ganska tyst av sig och efter ca 30min var det dags för vändning.

Direkt kom en fråga om jag var ute efter mer. Jag frågade vad som erbjöds och hon började rabbla upp lite för höga priser. Jag fick ner priset lite på ett btb och vi körde på det.

Hon tog av sig topen men behöll den korta kjolen på. Konstigt tänkte jag men den kanske "faller av" senare. Det gjorde den inte och och fortsatte dra i snabeln. Kom rätt fort och klassar detta som ett handjobb utan överdel och inte som btb. Jag fick dock leka med de stora brösten hur mycket jag ville.

Summa sumarum kommer jag inte att gå tillbaka till detta ställe om det inte vore för en riktig snygging jag såg på vägen ut....
Citera
2023-09-12, 20:36
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Eller göra klart för dom att det ska vara ett naket bTb. Sedan stoppar man in veken då de åker fram och tillbaka på kroppen, har aldrig hänt mej att det blir omförhandling då

Ja den har glidit in många gånger vid b2b😂.
Citera
2023-09-12, 20:53
Medlem
Petermadsens avatar
Gled in spontant av av bara farten på ett ställe jag inte besökt på typ 15 år. Då var det två gamla tanter där. Nu var det nya ägare sannolikt. Ser en petit och så så,så söt liten flicka, sexig i tights, välsminkade och leende. Henne ska jag ha, tänkte jag. Hade bara pengar med för en he som var planerat. Tänkte dock att jag ska fiska lite angående penis i thaimus inför framtida återbesök. Kunde inte tänka på annat en hennes mus under massagen. Var lite konstigt dock. Hon masserade skitbra och körde typ 50 minuter på ryggsidan innan vändning. Hon var mycket vid låren men absolut inte tillstymmelse pungsnudd. Kanske en eller två gånger av misstag, kan detta verkligen bli nått. Vändning och då insåg jag att jo, det blir. Ingen handduk på lillen. Den var slak och inte upphottade då pungsnutt uteblev. Räckte fram lite sedlar och det togs emot och olja smörjde in på lillen. Nu tittade jag på hennes fina kropp, vackra ansikte och bröst. Satan vad jag ville komma in i henne. Okay jag njuter av hennes ansikte och låter det spruta skönt. Tyvärr använde hon bara tre fingrar och tumme och inte hela handen med alla fingrar och handflata mot den nu hårda saken. Fan, hon är ny i branschen. Inge pungteas och detta amatörmässiga grepp. Detta gjorde mig faktiskt kåt. Han hade jobbat där ett år men kändes rookie. Nu fiskade jag lite för här har vi en thaitjej som inte fått nått i musen på en salong. Frågade om hon ville rida mig nästa gång men fick svaret näää det går inte. Det gör det visst tänkte jag. Bara fråga om pengar, jag ska in indela ”oskuld” tittade på hennes bröst och ögon och sprutade och fantiserade om hennes mus under de tighta tightsen. Hon hade inte heller barn, så den musen är garanterat trång. Återbesök snart med kondom i ena handen och pengar i andra. Hon kommer inte att säga nej😂
Citera
2023-09-16, 09:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Gled in spontant av av bara farten på ett ställe jag inte besökt på typ 15 år. Då var det två gamla tanter där. Nu var det nya ägare sannolikt. Ser en petit och så så,så söt liten flicka, sexig i tights, välsminkade och leende. Henne ska jag ha, tänkte jag. Hade bara pengar med för en he som var planerat. Tänkte dock att jag ska fiska lite angående penis i thaimus inför framtida återbesök. Kunde inte tänka på annat en hennes mus under massagen. Var lite konstigt dock. Hon masserade skitbra och körde typ 50 minuter på ryggsidan innan vändning. Hon var mycket vid låren men absolut inte tillstymmelse pungsnudd. Kanske en eller två gånger av misstag, kan detta verkligen bli nått. Vändning och då insåg jag att jo, det blir. Ingen handduk på lillen. Den var slak och inte upphottade då pungsnutt uteblev. Räckte fram lite sedlar och det togs emot och olja smörjde in på lillen. Nu tittade jag på hennes fina kropp, vackra ansikte och bröst. Satan vad jag ville komma in i henne. Okay jag njuter av hennes ansikte och låter det spruta skönt. Tyvärr använde hon bara tre fingrar och tumme och inte hela handen med alla fingrar och handflata mot den nu hårda saken. Fan, hon är ny i branschen. Inge pungteas och detta amatörmässiga grepp. Detta gjorde mig faktiskt kåt. Han hade jobbat där ett år men kändes rookie. Nu fiskade jag lite för här har vi en thaitjej som inte fått nått i musen på en salong. Frågade om hon ville rida mig nästa gång men fick svaret näää det går inte. Det gör det visst tänkte jag. Bara fråga om pengar, jag ska in indela ”oskuld” tittade på hennes bröst och ögon och sprutade och fantiserade om hennes mus under de tighta tightsen. Hon hade inte heller barn, så den musen är garanterat trång. Återbesök snart med kondom i ena handen och pengar i andra. Hon kommer inte att säga nej😂
Ser med spänning fram mot recensionen av ditt nästa besök hos sötnosen 😃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in