Citat:
Ursprungligen postat av
Jocturnal
OMM virker som en snill og grei fyr altså. Det finnes videoer av Jonas på youtube, og OMM er med på noen av disse.
Ja, men det sies jo også at JH var en hjelpsom, omgjengelig og selvoppofrende kar.
Likevel ble han skutt, og det fremkommer i etterkant at det skal ha vært bruk av dop
involvert i miljøet han vanket i, og dette med at han har drevet med forsikringssvindel.
Ikke at jeg ønsker å kaste unødig mistanke mot enkeltpersoner, men saken er jo alvorlig, og
OMM mottok altså denne kartposisjonen samme dag som JH ble drept. Så han har en nærhet
til offeret, og en forbindelse til åstedet på et vis. Slikt bør jo ettergås, noe jeg er helt sikker
på at politiet også tenker.
Jeg tenker at den eller de som gjorde dette, kommer til å bli stilt til rette for det.
Får bare håpe at hvis det var flere om ugjerningen, at ikke det skjer flere drap i kjølvannet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jocturnal
Jeg er helt enig. Det er så mye som skurrer. GM kan ha hatt våpen for å true Jonas til stillhet. Men så kanskje Jonas har kort lunte.
Så han måtte forsvare seg mot Jonas som var mye større og sterkere. Det er så mye som kan ha skjedd

Det er også en mulighet, og noe jeg har tenkt selv.
Og at skuddet var ment for å uskadeliggjøre men ikke drepe.