2023-09-11, 19:23
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Det undrar jag också. Hon kanske aldrig har tillräckligt med pengar på en och samma gång ens för den billigaste lådan?

Hon dränker väl sorgerna på Engelen, för tiggarswish och någon ”särling” på OF?

Hyror och el är tydligen ej betalda.

Hur ska hon redovisa eventuella intäkter från ”The Girlfriend Project” ?
Eller, tänker hon bara 3000 svart ner i fickan för en timmes balkonghäng med vin??
Citera
2023-09-11, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkrikPanik
Jag undrar mest varför hon inte bara kör som Gudrun Schyman & satsar på lådvin. För ekonomins skull.
Har aldrig fattat de krogalkisarna, de lägger minst 50 spänn på varje öl som hade kostat cirka 15 kr på systemet.
Citera
2023-09-14, 00:01
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Har aldrig fattat de krogalkisarna, de lägger minst 50 spänn på varje öl som hade kostat cirka 15 kr på systemet.

Är nog den sociala aspekten hos alkisar med vänner & inte helt sabbad ekonomi, och när det blir kallt. Men Pia har varken vänner eller behov av tillhåll inomhus. Än.
Citera
2023-09-14, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncloak
Spännande att se vilka tjänster hon erbjuder. Allt ifrån meal prep till gym bros, till att ringa och fråga hur du mår några gånger om dagen om du ligger sjuk. Hon kan även baka en tårta när du fyller år.
Den tårtan blir man nog magsjuk av.

Jag har inte riktigt fått kläm på vad som hände med henne? Kollar man hennes Linkedin så tycks hon haft bra jobb och varit en fullt fungerande människa. Vad var det som gjorde att hon har blivit såhär knasig i skallen? Var det skilsmässan?
Citera
2023-09-14, 23:16
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Vad var det som gjorde att hon har blivit såhär knasig i skallen? Var det skilsmässan?

Vill påstå att det skedde långt innan. Exmaken vittnar om att hon blev paranoid när hon började med efedrin ganska tidigt i deras förhållande (19 år). Sedan var det svårt för henne efter första graviditeten, då hon inte var föräldraledig så länge som hon hade velat. Så depression + reaktion på droger, nu alkoholen.

Sen blev hon medlem på DS. Där började otroheten som ledde till skilsmässan. Är också där många först uppmärksammade hennes konstiga skriverier, skeva verklighetsuppfattning & åsikter. Har bara blivit värre när hon började med TikTok. Varken familjen eller exmaken känner igen henne längre.
Citera
2023-09-15, 10:05
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Hon dränker väl sorgerna på Engelen, för tiggarswish och någon ”särling” på OF?

Hyror och el är tydligen ej betalda.

Hur ska hon redovisa eventuella intäkter från ”The Girlfriend Project” ?
Eller, tänker hon bara 3000 svart ner i fickan för en timmes balkonghäng med vin??
Hon kommer aldrig behöva skatta för någon inkomst där ifrån, eftersom ingen man skulle betala tusentals kronor för att hänga med det där spöket.
Citat:
Ursprungligen postat av SkrikPanik
Vill påstå att det skedde långt innan. Exmaken vittnar om att hon blev paranoid när hon började med efedrin ganska tidigt i deras förhållande (19 år). Sedan var det svårt för henne efter första graviditeten, då hon inte var föräldraledig så länge som hon hade velat. Så depression + reaktion på droger, nu alkoholen.

Sen blev hon medlem på DS. Där började otroheten som ledde till skilsmässan. Är också där många först uppmärksammade hennes konstiga skriverier, skeva verklighetsuppfattning & åsikter. Har bara blivit värre när hon började med TikTok. Varken familjen eller exmaken känner igen henne längre.
Vad är DS?
Citera
2023-09-15, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Hon kommer aldrig behöva skatta för någon inkomst där ifrån, eftersom ingen man skulle betala tusentals kronor för att hänga med det där spöket.

Vad är DS?
Tror (betong på tror) DS står för dejting sidor men jag kan ha fel.
Citera
2023-09-15, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Tror (betong på tror) DS står för dejting sidor men jag kan ha fel.

Antog att det stod för darkside, men är noll säker även jag
Citera
2023-09-15, 13:34
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick

Vad är DS?

Darkside, en sida för fetischister & BDSM.
Citera
2023-09-15, 13:39
Medlem
SkrikPaniks avatar
Hon träffade en dominant/sadistisk gubbe & var otrogen. Vart påkommen när hon blev avsläppt på nån parkering & exmaken med barnen också var där. Oavsett så har hennes beteende varit avvikande länge, vilket är det som talar emot mångas & min egen hobbydiagnos frontallobsdemens då sjukdomsförloppet isf är snabbt.
Senast redigerad av SkrikPanik 2023-09-15 kl. 13:51.
Citera
2023-09-15, 21:21
Medlem
Davoduns avatar
Såg nån video där hon filmat sig själv inne på det lokala sunkhaket, karaoke i bakgrunden, lite gamla discolampor och sletna soffor. Nog för att jag vet att Gräddis är något av ett lost case men även hon borde väl inse att hon sitter där alla "dem där" alkisarna satt under uppväxten? Eller tänker hon att det bara är trevligt?
Citera
2023-09-15, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://postimg.cc/PCM6sNcX
Nog är det hon...
Undrar hur hon luktar😬
Blir mer och mer lik LB. Han blev också fångad av en TV-kamera, bra så där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in