2023-09-06, 15:46
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmedlet
Förut (vet ju inte om den är slut eller ej) använde hon i alla fall en "body spray" från Lush som har formen till att se ut som en rengöringsspray eller något.

Men det har hon nog inte råd med nu. Lutar mer åt Häxans..🙄

Undrar också om mannen som hon pratar med i bilden på kön till ” Vilket Liv”, var den som ” dissade henne”
där och då… En, av några män hon är bitter på sedan vår/sommar.
Citera
2023-09-06, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmedlet
Förut (vet ju inte om den är slut eller ej) använde hon i alla fall en "body spray" från Lush som har formen till att se ut som en rengöringsspray eller något.

Den där sprayen från Lush har en väldigt säregen doft… Rent socker, används nog främst av 12-åringar som får den i julklapp av faster. Vill inte föreställa mig hur blandningen luktar av den, smutsigt kön, gammal svett, ättikdränkta kläder och whatever is going on in her mouth.

Ryser
Citera
2023-09-06, 16:39
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Den där sprayen från Lush har en väldigt säregen doft… Rent socker, används nog främst av 12-åringar som får den i julklapp av faster. Vill inte föreställa mig hur blandningen luktar av den, smutsigt kön, gammal svett, ättikdränkta kläder och whatever is going on in her mouth.

Ryser

Gudarna vet hur Pia ”doftar”.. Man ska såklart ej döma hunden efter håren. Men en air av försurnad insjöfisk?Med toppnoter av otvättade sängkläder och intorkad svett??

Vad hon tvättar håret med en gång i veckan på fredagar, som hon berättat att hon gör - vill man nog ens veta.
Citera
2023-09-07, 09:26
Medlem
Nu har gräddis startat business

https://thegirlfriendexperience.business.blog
Citera
2023-09-07, 10:16
Medlem
Uncloaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonTe

Spännande att se vilka tjänster hon erbjuder. Allt ifrån meal prep till gym bros, till att ringa och fråga hur du mår några gånger om dagen om du ligger sjuk. Hon kan även baka en tårta när du fyller år.
Citera
2023-09-07, 10:32
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonTe

Entreprenörskan!
Hon är en kreatör av hög rang. Heja Pia!!!
Citera
2023-09-07, 21:59
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Entreprenörskan!
Hon är en kreatör av hög rang. Heja Pia!!!

Herre Gud!!
Kristen förvisso, ej religiös..Men måste ju lukta illa!?
Citera
2023-09-07, 23:34
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncloak
Spännande att se vilka tjänster hon erbjuder. Allt ifrån meal prep till gym bros, till att ringa och fråga hur du mår några gånger om dagen om du ligger sjuk. Hon kan även baka en tårta när du fyller år.

Gillar dessa (som hon knappt verkar klara åt sig själv):

"I am the girlfriend who cooks and cleans and watch Netflix with you."

Saknar ni några tjänster eller information?

Lämna isf. en fråga eller kommentar längst ner på sidan här: https://thegirlfriendexperience.business.blog/2023/09/07/open-for-business/
Citera
2023-09-08, 11:54
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Herre Gud!!
Kristen förvisso, ej religiös..Men måste ju lukta illa!?

Vad får dig att tro att hon luktar?
Citera
2023-09-08, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vad får dig att tro att hon luktar?

Jag gissar att det handlar om den info hon själv delat ang hur hon sköter sin hygien, samt vad man ser i hennes videor. Har man grön tunga och orangea tänder tex så gissar jag att munnen inte luktar frisk mint.
Citera
2023-09-08, 12:27
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Jag gissar att det handlar om den info hon själv delat ang hur hon sköter sin hygien, samt vad man ser i hennes videor. Har man grön tunga och orangea tänder tex så gissar jag att munnen inte luktar frisk mint.
Kanske luktar hon starkt från könsorganet också?
Citera
2023-09-08, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Gillar dessa (som hon knappt verkar klara åt sig själv):

"I am the girlfriend who cooks and cleans and watch Netflix with you."

Saknar ni några tjänster eller information?

Lämna isf. en fråga eller kommentar längst ner på sidan här: https://thegirlfriendexperience.business.blog/2023/09/07/open-for-business/

Min favorit är hennes "Emotional Support Animal"-paket:

You and Me and a Bottle of Wine

3000 SEK/hour + expenses

I will knock on your door and we can just share a bottle of wine on your balcony.

Hennes version av emotionell support är att dricka bort sina sorger. Passar bra ihop hennes egen alkoholism. Så sorgligt, och kommer definitivt inte hjälpa hennes stackars kunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in