2023-09-10, 20:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Skillnaden är hur hans förhållningssätt är.
Vad menar du?

Inte så stor koll på Chrippakräftan men han verkar inte festa så ofta. Går ju inte riktigt ihop med träningen. Verkar mest vara en festivalgrej
Citera
2023-09-10, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad har hänt med den här tråden, det här är flashback, ingen bryr sig om någon har lite knark i näsan. Steppa upp eran kritik snälla
Fast knarkar man ska man låsas in.
Citera
2023-09-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad menar du?

Inte så stor koll på Chrippakräftan men han verkar inte festa så ofta. Går ju inte riktigt ihop med träningen. Verkar mest vara en festivalgrej

Han kritiserar andra, ljuger osv.
Citera
2023-09-10, 22:04
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Är det verkligen normalt att lägga upp inlägg 3 gånger per dag där man skriver med väldigt stort skyltande text att man ÄLSKAR varann och du är det bästa som hänt mig bla..bla som chrippisen och Linnea gör konstant.

Han är så extremt vidrig mot Julia. Han seriöst skrev här i veckan att Linnea har gjort allt för hans dotter det går inte att beskriva bla bla.. seriöst? Dom har varit ihop i 4 veckor hon är inte ens styvmamma till dottern.

Jag tror han skäms över att han blev skilsmässo familj. Inte ens han själv fick erfara det lixom det är nog det som krossat hans självförtroende. Han talar så jävla illa om Julia den lilla mini killen med gubb ansikte. Han försöker ju få det att se ut som att Linnea är mamma till hans unge på instagram bla.. hahah.. passa din unge själv förfan. Narcissist.
Citera
2023-09-10, 22:24
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tycker bara det är konstigt att ens bry sig om hans utseende, ifall man inte har ett intresse att göra "något" med honom.
Enda anledningen att bry sig om hur någon ser ut är ifall man ska göra "något" med dem.
Jag skiter väl i hur folk i affären, personen i kassan, eller kändisar ser ut. Dem får väl se hur fan dem vill, inte mitt problem, eftersom jag inte planerar att göra "något" med dem.

Är du på riktigt nu 😅😅😅 med den synen du har på detta så sätter jag fan hela min nästa lön på att du är född efter millennieskiftet och att du tilltalar folk med ordet hen.
Citera
2023-09-10, 22:27
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Han mår inte bra och det beror nog mkt på att skulderna kom fram. Ev också separerat med Julia. Tråkigt att han inte har självinsikt och ändrar på sig. Skulderna och tråden stör han nåt enormt.

Ingen empati ifrån min sida, han har själv försatt sig i skiten och då får han faktiskt ta tag i det. Men det gör han ju inte för han saknar konsekvenstänk och långsiktigt planerande.

Hade D.C (Dvärg-Chrippa) levt på 50-talet så hade han klassats som den lokala byfånen.
Citera
2023-09-10, 22:28
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
Det låter nästan som att du vill knulla honom?

Nä, tror det heter bögar när det är mellan två män. Med tanke på hur du försvarar honom så är han väl din master.
Citera
2023-09-10, 22:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Är du på riktigt nu 😅😅😅 med den synen du har på detta så sätter jag fan hela min nästa lön på att du är född efter millennieskiftet och att du tilltalar folk med ordet hen.
Då kan du ge mig din lön tack
Jag är betydligt äldre än dem födda efter millennieskiftet

Däremot lever jag efter filosofin "Sköt dig själv och skit i andra!"
Vill Chrippa springa runt hemma klädd som en rosa enhörning och ha en reborn baby doll, Not my fucking problem. Så jag skiter i det.
Problemet jag ser med Chrippa är att han har en dotter att ta ansvar för, och att köra sin ekonomi i botten och skita i problemet kommer påverka hans dotter, ta droger påverkar hans dotter, osv.
Och han skrikande störiga beteende stör/påverkar alla i hans omgivning.
Han utseende däremot är ett "Not my fucking problem", eftersom jag inte planerar att göra "någonting" med honom...
Citera
2023-09-10, 23:13
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Då kan du ge mig din lön tack
Jag är betydligt äldre än dem födda efter millennieskiftet

Däremot lever jag efter filosofin "Sköt dig själv och skit i andra!"
Vill Chrippa springa runt hemma klädd som en rosa enhörning och ha en reborn baby doll, Not my fucking problem. Så jag skiter i det.
Problemet jag ser med Chrippa är att han har en dotter att ta ansvar för, och att köra sin ekonomi i botten och skita i problemet kommer påverka hans dotter, ta droger påverkar hans dotter, osv.
Och han skrikande störiga beteende stör/påverkar alla i hans omgivning.
Han utseende däremot är ett "Not my fucking problem", eftersom jag inte planerar att göra "någonting" med honom...
Säkert att du är, din grammatik talar emot ditt påstående där gällande ålder. Själv så kan jag påstå att jag är allt ifrån 18 till 100 år gammal så min lön kan du fetglömma.

Detta är flashback och här råder yttrandefrihet.

Ja vad var det jag skrev? Han har valt att bli en offentlig person och med tanke på att han är rövhål utav rang så är det inte så konstigt att han får en massa negativ skit? Men det är ju självförvållat så han har enbart sig själv att skylla.

Ja han ser för jävlig ut även om du tycker annorlunda.
Hans enligt dig vackra lekamen:
•Dvärg
•Röd som en alkis i nyllet
•Ser 20+ år äldre ut än vad han är
•Har garanterat steoridkuk
•En panna som slutar i nacken
•konstant svettig
Senast redigerad av MudOven 2023-09-10 kl. 23:17.
Citera
2023-09-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Är det verkligen normalt att lägga upp inlägg 3 gånger per dag där man skriver med väldigt stort skyltande text att man ÄLSKAR varann och du är det bästa som hänt mig bla..bla som chrippisen och Linnea gör konstant.

Det är normalt om man är WT och/eller olycklig.
Citera
2023-09-11, 00:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Säkert att du är, din grammatik talar emot ditt påstående där gällande ålder. Själv så kan jag påstå att jag är allt ifrån 18 till 100 år gammal så min lön kan du fetglömma.

Detta är flashback och här råder yttrandefrihet.

Ja vad var det jag skrev? Han har valt att bli en offentlig person och med tanke på att han är rövhål utav rang så är det inte så konstigt att han får en massa negativ skit? Men det är ju självförvållat så han har enbart sig själv att skylla.

Ja han ser för jävlig ut även om du tycker annorlunda.
Hans enligt dig vackra lekamen:
•Dvärg
•Röd som en alkis i nyllet
•Ser 20+ år äldre ut än vad han är
•Har garanterat steoridkuk
•En panna som slutar i nacken
•konstant svettig
Har jag sagt att du inte får har din åsikt? eller inte får skriva vad du vill? nej, jag har inte skrivit något som påverkar din yttrandefrihet.
Jag hade bara en åsikt att kommentera hans utseende var onödigt/orelevant. Så sluta vara så känslig.
Citera
2023-09-11, 07:28
Medlem
Citat:
Det är normalt om man är WT och/eller olycklig.

Tror inte att Chrippa är lycklig med Linnéa, annars skulle han inte övertala sig själv så mycket?!
Eller så är det så att Linnéa är otroligt svartsjuk på Julia, så han måste slänga ut alla kärleksord till henne.
Men eftersom nu Julia verkar vara otroligt lycklig, så kan inte Chrippa ångra detta. Då har han ingen! Absolut ingen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in