2023-09-08, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Ingen aning? Varför skulle en man pussa en annan på munnen? Pussar män kvinnor på munnen?

Brukar herrspelarna bli kyssta mot sin vilja av en fotbollsordförande?
Citera
2023-09-08, 11:27
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Så kulturellt obildade feminister i tråden. I en normal värld & framförallt normalt Spanien voro detta en storm i ett vattenglas.
Att se ofredande och övergrepp som ”normalt” visar bara på att något inte står rätt till i ditt huvud.
Citera
2023-09-08, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Att se ofredande och övergrepp som ”normalt” visar bara på att något inte står rätt till i ditt huvud.
”Ofredande & övergrepp”. Du kan inte vara torr bakom öronen. Gå & ät mammas köttbullar nu.

Snart kommer Spaniens kindpussar bli våldtäktsklassade. Då kommer ni snöflingor fira.
Citera
2023-09-08, 13:47
Medlem
scraftys avatar
Citat:
”Ofredande & övergrepp”. Du kan inte vara torr bakom öronen. Gå & ät mammas köttbullar nu.

Snart kommer Spaniens kindpussar bli våldtäktsklassade. Då kommer ni snöflingor fira.
Du är uppenbarligen en snöflinga kränkt över att kvinnor kanske anmäler ofredande. Kul att bo i mammas källare din värdelösa incel?
Citera
2023-09-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Du är uppenbarligen en snöflinga kränkt över att kvinnor kanske anmäler ofredande. Kul att bo i mammas källare din värdelösa incel?
Tur att man har en konservativ fru & barn & ingen j-a hjärntvättad, festivalgående feminist-humanist. Seså ut & protestera mot kindpussar nu.
Citera
2023-09-08, 23:20
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Tur att man har en konservativ fru & barn & ingen j-a hjärntvättad, festivalgående feminist-humanist. Seså ut & protestera mot kindpussar nu.
Att hålla fast någons huvud med händerna och kyssa hen på munnen utan tillåtelse är inte vad man kallar "kindpuss". Att du gör det är en slags försvarsmekanism. Riktigt äckel är du.
Citera
2023-09-09, 10:03
Medlem
Citat:

Tur att Spanien har ett nornalt rättsväsende som dömer Rubiales istället för kvinnohatande svin som du själv.
Citera
2023-09-09, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Tur att Spanien har ett nornalt rättsväsende som dömer Rubiales istället för kvinnohatande svin som du själv.
Varför är jag ett svin? Har jag råkat pussa någon på munnen?
Citera
2023-09-09, 11:58
Medlem
Citat:
Varför är jag ett svin? Har jag råkat pussa någon på munnen?

Rannsaka dig själv och dina inlägg så kommer du säkert på svaret
Citera
2023-09-09, 12:03
Medlem
Citat:
Rannsaka dig själv och dina inlägg så kommer du säkert på svaret
Granskade dem. Hittar inget konstigt. Kanske har jag inte läst feministiska studier på Södertörn? Är det där det brister?
Citera
2023-09-10, 22:19
Medlem
Rubiales avgår:

https://www.expressen.se/sport/fotboll/luis-rubiales-avgar-som-forbundsordforande--/
Citera
2023-09-10, 22:58
Avslutad
Citat:
Rubiales avgår:

https://www.expressen.se/sport/fotboll/luis-rubiales-avgar-som-forbundsordforande--/
Var bara en tidsfråga. Helt lost karl som inte kommer ha mycket till framtid i Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in