2023-09-02, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jag har inte märkt av att många spottar på damfotbollen på grund av Hermoso; snarare tvärtom. Det kanske är mer vanligt i dina tvivelaktiga kretsar.

Ganska patetiskt av dig att prata om mina tvivelaktiga kretsar, då jag troligen är bland de största fans av damfotboll som finns i sverige. Det är ganska absurt att tycka att du rör dig i bättre kretsar som förespråkar en medeltida "häxor på bål"värld, det skulle jag säga är ytterst tvivelaktigt.

Det här handlar inte om mina kretsar utan om sociala medier på facebook, twitter och instagram där alla sidor rör sig kring nyhetsartiklar postade, anti-rubiales, pro-rubiales och "neutrala personer".

Jävligt tröttsamt för övrigt att din nivå är så låg att 75% av det du skrivit i tråden är person-attacker och hån mot andra medlemmar istället för att diskutera ämnet i fråga! Prova att skriva ett inlägg utan attacker mot annan medlem eller att kalla Rubiales för as eller slem, det vore en bra start!
Citera
2023-09-02, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Ganska patetiskt av dig att prata om mina tvivelaktiga kretsar, då jag troligen är bland de största fans av damfotboll som finns i sverige. Det är ganska absurt att tycka att du rör dig i bättre kretsar som förespråkar en medeltida häxor på bål värld, det skulle jag säga är ytterst tvivelaktigt.

Det här handlar inte om mina kretsar utan om sociala medier på facebook, twitter och instagram där alla sidor rör sig kring nyhetsartiklar postade, anti-rubiales, pro-rubiales och "neutrala personer."

Jävligt tröttsamt för övrigt att din nivå är så låg att 75% av det du skrivit i tråden är person-attacker och hån mot andra medlemmar istället för att diskutera ämnet i fråga.

Hetsa inte upp dig, min vän. Tvivlar starkt på att du gillar damfotboll. Jag har enbart sett inlägg där du vill rentvå din älskade Rubiales. Tagga ned och låt riksåklagaren och Fifa bli klara med sina utredningar.
Citera
2023-09-03, 10:41
Medlem
Citat:
Hetsa inte upp dig, min vän. Tvivlar starkt på att du gillar damfotboll. Jag har enbart sett inlägg där du vill rentvå din älskade Rubiales. Tagga ned och låt riksåklagaren och Fifa bli klara med sina utredningar.

Jag har sett varenda damallsvenska omgång och varenda omgång i Womens Super League sedan 3-4 år tillbaka när det började gå att se matcherna på TV, så där har du fel. Däremot använder jag andra forum än flashback när det gäller min support för lagen jag håller på.

De som inte gillar damfotboll tror jag att jag gör det som ett feministiskt eller politiskt statement för att jag skulle var woke. Men i själva verket gillar jag bara att se på fotboll och även att damerna har varit mer ärliga med mindre fusk, filmningar, maskning osv. Man kan relatera mer till damspelarna är multimiljonärerna inom herrfotbollen.

Så jag ligger lite mellan extremfeministerna och de som är anti-damfotboll. Stark supporter för damtboll, men inte rabiat feminist :-) Däremot är jag politiskt vänster och har alltid röstat rött, så generellt lutar jag betydligt mer åt de som är anti-rubiales - men samtidigt blir jag förbannad när man som i detta fall överdriver och utnyttjar en händelse för politiska motiv.
Senast redigerad av Deslauriers 2023-09-03 kl. 10:48.
Citera
2023-09-04, 23:27
Medlem
Nu verkar Vilda få sparken:

https://www.expressen.se/sport/fotboll/uppgifter-jorge-vilda-far-sparken/

Känns otänkbart nu att Rubiales får stanna kvar.
Citera
2023-09-06, 19:58
Medlem
Kikade på YouTube på vad som hände. En puss på mindre än en halvsekund i glädjeyran över VM-guldet. Häxjakten på Rubiales är helt orimlig men vid det här laget har drevet gått så att ingen vågar annat än att kräva hans avgång.
Citera
2023-09-06, 22:11
Medlem
Igår uttalade sig Fredrik Reinfeldt om händelsen vilket ju är extremt stor humor. Hur många platser klättrade Sverige på listan över länder med flest våldtäkter per capita under hans 8 år som statsminister?
Citera
2023-09-06, 23:11
Medlem
Jennifer Hermoso ser ut som och är en flata? Det kan omöjligen undgått Luis Rubiales. Han kysser henne på munnen för att avsiktligt kränka henne och det är därför hon känner sig kränkt. Alternativt känner sig Luis Rubiales som och skulle vilja vara en lesbisk kvinna.
Citera
2023-09-07, 13:29
Medlem
Nu är pervot Rubiales officiellt anmäld för sexuellt ofredande av Hermoso.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/jennifer-hermoso-anmaler-luis-rubiales/
Citera
2023-09-07, 14:04
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mentat57
Kikade på YouTube på vad som hände. En puss på mindre än en halvsekund i glädjeyran över VM-guldet. Häxjakten på Rubiales är helt orimlig men vid det här laget har drevet gått så att ingen vågar annat än att kräva hans avgång.
Hade han kysst en av de spanska herrspelarna på munnen på samma sätt tror du? Ni får sluta ofreda kvinnor era jävla neandertalare, det är inte svårt.
Citera
2023-09-08, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Hade han kysst en av de spanska herrspelarna på munnen på samma sätt tror du? Ni får sluta ofreda kvinnor era jävla neandertalare, det är inte svårt.
Så kulturellt obildade feminister i tråden. I en normal värld & framförallt normalt Spanien voro detta en storm i ett vattenglas.
Citera
2023-09-08, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Så kulturellt obildade feminister i tråden. I en normal värld & framförallt normalt Spanien voro detta en storm i ett vattenglas.

Du kan väl svara på frågan om spanska herrspelarna blir kyssta på motsvarande sätt istället för att svamla om "normala världar".
Citera
2023-09-08, 09:12
Medlem
Citat:
Du kan väl svara på frågan om spanska herrspelarna blir kyssta på motsvarande sätt istället för att svamla om "normala världar".
Ingen aning? Varför skulle en man pussa en annan på munnen? Pussar män kvinnor på munnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in