Citat:
Ursprungligen postat av
8978wxu642
Han har inga problem med sin familj.
Hur vet du det?
Hade jag adopterat ett barn som växer upp att hata vita så hade jag tagit avstånd.
Har träffat flera med samma efternamn och jag frågar alltid dom om någon är släkt med han men aldrig hittat någon 😟
Hade varit intressant och veta mer om hans hat men du verkar känna han så du kanske vet mer ?
Kan väl knappast va så enkelt som mobbning för att sedan tillhöra våldsvänstern.
Att dom inte tar avstånd förutsätt du har rätt så låter det som att dom själva är aktivister.
Tobias tar ju ofta upp det koloniala makten som vita ha som förtryckande så hans föräldrar måste lida av något självhat som många verkar göra idag. Han tycker det är fel att han adopterades så hans föräldrar måste känna skuld för detta från att trott att dom gjorde en god sak.
Att känna självhat som svensk är väldigt märkligt då väldigt få svenskar behöver ha någon arvsynd till några kolonisatörer som brukat slavar. Och när det gäller asiater så är den obefintlig.
Synd att vi inte få reda på mer om utbildningen så kanske vi hade fått veta mer om denna självhat som vi vita måste ha och varför jag som vit är pedofil för att jag tänder på asiater.