2023-09-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollfame
Jag är en hemmamänniska som sällan är med på allt. Och nej, jag är inte särskilt "ombytlig". Jag har väldigt lätt att hålla mig till en man, men först ska han vara värd att hålla sig till dvs han ska bevisa sig genom att inrikta sig på en relation.

Jag är inte "ombytlig". En man sätter helt enkelt inte värde på mig eller ribban för mitt liv och vill man inte visa sig seriös och möta mina behov sparkar jag lätt ut någon ur mitt liv. Men män har en illusion av att de bestämmer och har relationen som morot för att man ska springa efter och göra sig till. Jag dumpar gladeligen då.

Ja du ser , jag hade rätt , du är en hemmamänniska och de yngre kvinnorna är lite mer öppna på att hänga med ut på livets äventyr , därför väljer män ofta lite yngre kvinnor att leva med

har då ändå inte påstått att du skulle vara en dålig partner per automatik , utan försöker bara på enkelt sätt förklara varför många män tittar på de lite yngre kvinnor först , sedan kan ni lite äldre kvinnor kalla oss män gubbsjuka och annat bäst ni vill , då vi bara vill få till ett intressant liv
Citera
2023-09-09, 23:30
Medlem
Citat:
Ja alltså man är en jävla fuckup om man nätdejtar
och har ett socialt liv..

Jag är inte intresserad av att ha någon medelålders fjortis som ska springa runt och låtsas att han är 21.
Om jag hade varit intresserad av någon med din inställning hade jag valt någon kriminell istället.

Har aldrig nätdejtat och kommer inte heller att göra det är inte kriminell heller och kommer aldrig att bli

men livet handlar om att leva , inte bara att överleva .

så läs det du själv skrev i detta inlägg noga en gång till , så klarnar det varför många män väljer yngre kvinnor

ingen vill leva med bitterhet och trångsynthet i sitt liv
Citera
2023-09-09, 23:58
Medlem
Citat:
Min perfekta man hade varit någon mer kreativ som inspirerat mig genom konstnärliga uttryck. Typ en poet el författare, något konstnärligt. Med det menar jag inte framgångsrik utan någon som lever i en skapande process. Intelligent och intresserad av det mänskliga psyket, människor, samhället. Lugn i sig själv och familjeorienterad.

Om jag hade velat leva som en partypingla hade jag uppvaktat någon oskötsam jäkel istället för att leva i någon "livet är en ständig fest".

Extroverta typer där det alltid ska hända något är inte min typ av man. Världen är fulla av dem och de är sällan begåvade. Det enda de kan är att festa, knulla, jobba, och hitta på någon hjärndöd aktivitet, åka på semester, festa, jobba, knulla. Springa runt med kompisarna. Jag gillar fotboll-typen.

Ingen vill leva i en högstadiebubbla heller.

Haha , detta handlar inte om män som letar efter partypinglor , utan om att hitta en öppensinnig livskamrat som uppskattar ett liv som består av en hel del olika upplevelser man kan göra tillsammans och som skapar ett spännande liv tillsammans helt enkelt , medelålders kvinnor är ofta inte med på sådant , utan mannen får då ofta dra iväg själv på sina äventyr ,

typ att då känna sej ensam i sitt förhållande , då ens partner hellre stannar hemma och dricker lådvin och ser på dåliga såpor själv än att hänga på

just sådana är de medelålders kvinnor i dag , därför vi män ratar
Citera
2023-09-10, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxgirls
Haha , detta handlar inte om män som letar efter partypinglor , utan om att hitta en öppensinnig livskamrat som uppskattar ett liv som består av en hel del olika upplevelser man kan göra tillsammans och som skapar ett spännande liv tillsammans helt enkelt , medelålders kvinnor är ofta inte med på sådant , utan mannen får då ofta dra iväg själv på sina äventyr ,

typ att då känna sej ensam i sitt förhållande , då ens partner hellre stannar hemma och dricker lådvin och ser på dåliga såpor själv än att hänga på

just sådana är de medelålders kvinnor i dag , därför vi män ratar
Nej.

Du menar att det är lättare att vifta med en spritflaska framför unga kvinnor än att leverera en djupare samvaro med en mogen kvinna.

Om det du säger stämmer skulle ju inte yngre män vilja dejta mig.
Citera
2023-09-10, 00:11
Medlem
Citat:
Nej.

Du menar att det är lättare att vifta med en spritflaska framför unga kvinnor än att leverera en djupare samvaro med en mogen kvinna.

Om det du säger stämmer skulle ju inte yngre män vilja dejta mig.

Nu handlar det här jag skrivit inte om sprit och party , utan om vardagens fest med någon man gillar och respekterar

vardagliga äventyr , som yngre kvinnor hellre hänger på än de lite äldre , vid 40 så förändras många av er rätt rejält och blir otroligt tråkiga att leva med rent allmänt , festen tar slut då typ
Citera
2023-09-10, 00:15
Medlem
Ganonitos avatar
Varför skulle det vara fel? Så länge båda vill och trivs med varandra så är det inget någon annan har med att göra.
Citera
2023-09-10, 00:24
Medlem
Citat:
Nu handlar det här jag skrivit inte om sprit och party , utan om vardagens fest med någon man gillar och respekterar

vardagliga äventyr , som yngre kvinnor hellre hänger på än de lite äldre , vid 40 så förändras många av er rätt rejält och blir otroligt tråkiga att leva med rent allmänt , festen tar slut då typ
Kanske. Jag har alltid upplevt majoriteten män som tråkiga och gör det fortfarande. Blir uttråkad bara av att skriva med de flesta män. Ni saknar en gnista, något roligt. Något intresseväckande.

Så tro mig, jag förstår absolut vad du beskriver. Men ni män är kassa redan som unga. Därför ni behöver någon som har energin ni själva saknar eftersom ni inte klarar av att liva upp mycket alls.
Citera
2023-09-10, 00:29
Medlem
Citat:
Kanske. Jag har alltid upplevt majoriteten män som tråkiga och gör det fortfarande. Blir uttråkad bara av att skriva med de flesta män. Ni saknar en gnista, något roligt. Något intresseväckande.

Så tro mig, jag förstår absolut vad du beskriver. Men ni män är kassa redan som unga. Därför ni behöver någon som har energin ni själva saknar eftersom ni inte klarar av att liva upp mycket alls.

Du har verkligen nollkoll
Citera
2023-09-10, 01:00
Medlem
Citat:
Var det allt? Du tror att om jag kastar ihop ett tiotal eller hundratal användarnamn snabbt så personifierar de sedan mig?

Är jag måhända t.ex. även en aggressiv 🍌?
Citera
2023-09-10, 01:05
Medlem
Citat:
Åh du store härskare, låt din ödmjuke tjänare få ta del av din oerhörda expertis och en lägesrapport som är alltför avancerad för en stackars banan med taskigt humör att själv klara av att förskaffa sig.
Citera
2023-09-10, 08:12
Medlem
Citat:
Var det allt? Du tror att om jag kastar ihop ett tiotal eller hundratal användarnamn snabbt så personifierar de sedan mig?

Är jag måhända t.ex. även en aggressiv 🍌?

Nej ingen agressiv , utan mer en medelålders , som valt att gå ur tiden i förtid och vi män väljer annan frukt att äta av

fallfrukt helt enkelt , som går bort i bland .
Citera
2023-09-10, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgressivaBananer
Åh du store härskare, låt din ödmjuke tjänare få ta del av din oerhörda expertis och en lägesrapport som är alltför avancerad för en stackars banan med taskigt humör att själv klara av att förskaffa sig.

Samma här som ovan , jag har förklarat tydligt varför många män ratar äldre kinnor , det hänger till stor del på er själva och hur ni agerar i vardagen i förhållanden

så titta er i spegeln , så ser ni det vi män ser tydligt , nu dömmer jag inte alla äldre kvinnor lika , men en stor majoritet blir förändrade av ålder till nått mycket mer surt

medans yngre kvinnor är mera jordgubbe med grädde på , vad tror ni man väljer om man är sugen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in