2023-09-09, 17:40
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Dumheter! Offret är LW. Inte HD. HD har gått ut i slutänden som vinnare i denna gräsliga historia. Två döda.
Usch!

Det första offret var HD. Hon var offer för sex års otrohet men det var tydligen hennes eget fel, enligt tråden. LW gjorde ju absolut aldrig någonsin något fel. HD är av någon outgrundlig anledning alltid er syndabock. Det var inte hennes ansvar vad SD och LW höll på med!
Citera
2023-09-09, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det första offret var HD. Hon var offer för sex års otrohet men det var tydligen hennes eget fel, enligt tråden. LW gjorde ju absolut aldrig någonsin något fel. HD är av någon outgrundlig anledning alltid er syndabock. Det var inte hennes ansvar vad SD och LW höll på med!

Hanna själv har ju uppgett att hon också varit otrogen under äktenskapet innan sillen. Så?
Citera
2023-09-09, 19:57
Medlem
Citat:
Vilken BS! Tror du på det själv?

Blev hon manipulerad och gaslightad och sen stalkad och förföljd av alla hennes övriga KKs också, tror du?

Gäsp. Att du fortfarande får härja här och skända en brutalt mördad mamma. Hur mår du egentligen?
Citera
2023-09-09, 19:59
Medlem
Citat:
För att ni sparkar på en bedragen, sjuk kvinna kanske? Precis som SD och LW gjorde.

Att fråga vad Hanna har gjort under mordnatten och varför hon inte samarbetade i utredningen är att inte sparka på en tidigare mordmisstänkt.
Citera
2023-09-09, 20:30
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du förtalar en död kvinna.
En kvinna som mördats och fråntagits sitt liv, hennes barn har berövats sin mor.
Lena var en rättskämpe och hon gillade att träna.
Hon var väldigt omtyckt, till skillnad från tant gredelin...
Lena fuskade inte, utan kämpade och gav järnet.
Hon hade dessutom genomgått en lång rehabilitering för benbrott osv, så hon var inte i bästa form när hon överraskades bakom planket av, vem tror du? Stefan var där, men han var inte själv. Det är jag och flera övertygade om.
Tycker inte du att det borde rotas lite mer i denna härva? Tänk om det är som så att Stefan hade en medhjälpare, som skötte slagen, ett slag per raderad cache. Fuskloggar som HD loggade pånytt, med ett leende som inte har lämnat henne sen dess...

Citat:
Du förtalar en död kvinna.

Nej. Jag skriver sanningar som kommer fram i FUP. För att ni ljuger för att skydda hennes rykte.

Citat:
Lena var en rättskämpe

Lena fuskade inte

Hon hade ett förhållande med en gift man i sex år och försökte tvinga honom att lämna sin sjuka fru! Rättskämpe? Fuskade inte?
Betydligt allvarligare än några töntiga geologgar.

Citat:
Hon var väldigt omtyckt, till skillnad från tant gredelin...

Vad spelar det för roll?

Citat:
Stefan var där, men han var inte själv. Det är jag och flera övertygade om.

Jag är inte imponerad av någon av er så vad ni är övertygade om bryr jag mig inte om.

Citat:
Tycker inte du att det borde rotas lite mer i denna härva?

Nej. Jag tycker att det är bra som det är. Såvida det inte visar sig att SD var oskyldig och någon annan av LWs KKs mördade henne. Jag är inte övertygad. LW lekte med många och sårade många.
Citera
2023-09-10, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SupergodTanke
Att fråga vad Hanna har gjort under mordnatten och varför hon inte samarbetade i utredningen är att inte sparka på en tidigare mordmisstänkt.

Märk väl, Tidigare misstänkt ja men inte nu, Hon är friad från absolut alla anklagelser från mordet på LW Men ni gamar och hyenor ni fortsätter att försöka få ut en sketen munsbit ur HD, Lyckas ni? nej inte ett jävla dugg, ATT FRÅGA VAD HANNA GJORDE UNDER MORDNATTEN är som att fråga vad Kung Carl Gustav gjorde under natten Olof Palme mördades, Hon var hemma som vanligt och tog hand om hennes och SDs döttrar.
Citera
2023-09-10, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Märk väl, Tidigare misstänkt ja men inte nu, Hon är friad från absolut alla anklagelser från mordet på LW Men ni gamar och hyenor ni fortsätter att försöka få ut en sketen munsbit ur HD, Lyckas ni? nej inte ett jävla dugg, ATT FRÅGA VAD HANNA GJORDE UNDER MORDNATTEN är som att fråga vad Kung Carl Gustav gjorde under natten Olof Palme mördades, Hon var hemma som vanligt och tog hand om hennes och SDs döttrar.
Vad jobbar Hanna med ? Hård kalkylerad den där..

Hanna som arbetar så hårt, det vet ju varenda kotte.
Vad lägger hon sina värden någonstans ? Inte i barnen, bevisligen.
Som är så viktiga nej maniskt tänker hon på burkar och cachar,... äter och äter.

Emulera hjärtesorg och vara otrogen är sjukt och hon försöker med sjukdoms vinst är .. psykopatiskt.
Hur många behövde dö för Hanna den oersättlige. Stefan, Lena och vilka mer ?
Citera
2023-09-10, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66

Skrämmer sanningen dig när det finns ett fåtal här som försöker få fram den, som det skrivits många gånger känns det som allt inte kommit upp till ytan, låt då oss gräva vidare utan att bli så förlåtande, har du missat att det finns konstigheter i utredningen
Citera
2023-09-12, 03:11
Medlem
StudebakerHog666s avatar
En sak som jag grubblat över och aldrig riktigt fått svar på är varför det sotades på Betesvägen, det som SOA var så behjälplig med.

Det skedde i samband med den beryktade storstädningen, om det nu var den 25/5 eller vilket datum det nu var.
Varför just då?
Jo, för se SD var ålagd att göra det i maj. Det var jätteviktigt att det blev utfört då.
Men… öh… egentligen skulle SD ju vara i USA då.

Hur hade han då tänkt lösa det? Då var det visst inte så viktigt, men någon vecka efter mordet, ja, då brann det verkligen i knutarna. Upp med SOA på taket bara, och rensa pelletspannan och skicka iväg kompisen till tippen med hela rasket.
Citera
2023-09-12, 03:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
En sak som jag grubblat över och aldrig riktigt fått svar på är varför det sotades på Betesvägen, det som SOA var så behjälplig med.

Det skedde i samband med den beryktade storstädningen, om det nu var den 25/5 eller vilket datum det nu var.
Varför just då?
Jo, för se SD var ålagd att göra det i maj. Det var jätteviktigt att det blev utfört då.
Men… öh… egentligen skulle SD ju vara i USA då.

Hur hade han då tänkt lösa det? Då var det visst inte så viktigt, men någon vecka efter mordet, ja, då brann det verkligen i knutarna. Upp med SOA på taket bara, och rensa pelletspannan och skicka iväg kompisen till tippen med hela rasket.
Det är så många konstigheter som borde redas ut ordentligt.
Det går inte ihop, som du säger, gällande utförandet av sotningen, med gubben upp på taket till sin dotters otrogna mordmisstänkte exmake. Det är osmakligt. Hanna hade lämnat, tagit steget bort, men vill ändå storröja hos det otrogna svinet?
Hur vanligt är det att transportera bort askan till soptippen, istället för att slänga det på kompoaten eller använda i trädgården?
Citera
2023-09-12, 03:23
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är så många konstigheter som borde redas ut ordentligt.
Det går inte ihop, som du säger, gällande utförandet av sotningen, med gubben upp på taket till sin dotters otrogna mordmisstänkte exmake. Det är osmakligt. Hanna hade lämnat, tagit steget bort, men vill ändå storröja hos det otrogna svinet?
Hur vanligt är det att transportera bort askan till soptippen, istället för att slänga det på kompoaten eller använda i trädgården?

Exakt! De hade ju tillräckligt med ”bös” att frakta bort även utan en massa aska.
Citera
2023-09-12, 03:33
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:

…någon annan av LWs KKs mördade henne. Jag är inte övertygad. LW lekte med många och sårade många.

När det gäller LW:s ”alla karlar” så kommer jag väldigt väl ihåg samtalet som finns inspelat mellan LW och hennes kompis, var det Jenny hon hette? LW säger då ”Varför ska alla jävlar in i mej!?”

Det lät som uppgivet, inte direkt något hon nödvändigtvis själv var ute efter.

Och om man går lite mer på den vägen så var ju SD självutnämnd relationsexpert, och talade om för LW att ”Nej! Du kan inte ligga med någon och sedan förvänta dig att ni ska bara vara vänner!”

SNACKA om att ”kasta glas i stenhus”!!!
Senast redigerad av StudebakerHog666 2023-09-12 kl. 03:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in