Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Du förtalar en död kvinna.
En kvinna som mördats och fråntagits sitt liv, hennes barn har berövats sin mor.
Lena var en rättskämpe och hon gillade att träna.
Hon var väldigt omtyckt, till skillnad från tant gredelin...
Lena fuskade inte, utan kämpade och gav järnet.
Hon hade dessutom genomgått en lång rehabilitering för benbrott osv, så hon var inte i bästa form när hon överraskades bakom planket av, vem tror du? Stefan var där, men han var inte själv. Det är jag och flera övertygade om.
Tycker inte du att det borde rotas lite mer i denna härva? Tänk om det är som så att Stefan hade en medhjälpare, som skötte slagen, ett slag per raderad cache. Fuskloggar som HD loggade pånytt, med ett leende som inte har lämnat henne sen dess...
Citat:
Du förtalar en död kvinna.
Nej. Jag skriver sanningar som kommer fram i FUP. För att ni ljuger för att skydda hennes rykte.
Citat:
Lena var en rättskämpe
Lena fuskade inte

Hon hade ett förhållande med en gift man i sex år och försökte tvinga honom att lämna sin sjuka fru! Rättskämpe?

Fuskade inte?
Betydligt allvarligare än några töntiga geologgar.
Citat:
Hon var väldigt omtyckt, till skillnad från tant gredelin...
Vad spelar det för roll?
Citat:
Stefan var där, men han var inte själv. Det är jag och flera övertygade om.
Jag är inte imponerad av någon av er så vad ni är övertygade om bryr jag mig inte om.
Citat:
Tycker inte du att det borde rotas lite mer i denna härva?
Nej. Jag tycker att det är bra som det är. Såvida det inte visar sig att SD var oskyldig och någon annan av LWs KKs mördade henne. Jag är inte övertygad. LW lekte med många och sårade många.