2023-09-09, 01:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Hur kan vi inte ha identiteten på Tim got???

Eller hur! Hur kan ingen känna igen honom? Han får fan inte falla i glömska!
Citera
2023-09-09, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja det var helvete va snabb han var att smälla till och springa. Han måste ha haft i bakhuvudet att det kunde varit en fälla och han bara smällde till direkt.

Han skrev ju i chatten att han inte vågade gå in på fiket, utan väntade på henne utanför.
”jag är orolig att du möter upp mig med en höjdhoppare.”
Citera
2023-09-09, 08:49
Medlem
olasvenssons avatar
Någon måste känna igen honom? Fram med namn och arbetsplats.

Mandomsgäddan (Napp #272) Mjölby/Södertälje.
Citera
2023-09-09, 09:52
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Han skrev ju i chatten att han inte vågade gå in på fiket, utan väntade på henne utanför.

Otroligt med alla idioter som anar att det är Dumpen de ska möta upp men ändå går i fällan. ”Bara jag smyger försiktigt så blir jag inte uthängd”
😂
Citera
2023-09-09, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Otroligt med alla idioter som anar att det är Dumpen de ska möta upp men ändå går i fällan. ”Bara jag smyger försiktigt så blir jag inte uthängd”
😂

De tycker inte risken är värd det men gör det ändå. Nån kåtstörning.
Citera
2023-09-09, 10:15
Medlem
Citat:
De tycker inte risken är värd det men gör det ändå. Nån kåtstörning.
Dom lever i någon typ av bubbla. Tror dom är ganska ensamma, ingen att fråga om det är en bra ide eller inte.
Dom är dessutom kåta men får inte utlopp för det med någon vuxen. Då tar dom ett fiskenät med mindre hål för att fånga något i alla fall.
Citera
2023-09-09, 10:41
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Det är helt makalöst att han kliver i fällan trots att alla varningsklockor ringer och han egentligen innerst inne vet vad det handlar om. Varför kräver inte gäddorna att få se den de ska möta upp i en video? Det skulle ju enkelt skingra alla tvivel.

Om ett barn är beredd att möta upp och knulla gubbe men vägrar visa sig på video innan så är saken klar vad det handlar om.
Citera
2023-09-09, 10:47
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Någon måste känna igen honom? Fram med namn och arbetsplats.

Mandomsgäddan (Napp #272) Mjölby/Södertälje.
Förnamn lär väl vara Anders. Sedan finns följande ledtrådar att gå på:

1. Bor i Linköping (Tannefors)
2. Innehar en hund (ser ut som någon schäfer-variant?)
3. Kör en blå Passat
4. Kallar sig BlondyMalm i chatten, Malm kanske ingår i efternamnet?

Ovanstående punkter är enligt egen utsago, vissa eller alla av dessa uppgifter kan ju vara påhittade eftersom han verkade ganska paranoid. T.ex. så tyckte jag det var någon vit SUV han körde iväg i i videon på slutet.

Ålder är svårt att avgöra. På sista bilden i chatten ser han nästan ut som en kopia av Kristian Luuk, som är 57 år. Jag gissar att hans ålder ligger någonstans runt 48-58. Med dessa uppgifter borde det väl gå luska ut vem han är, genom Ratsit som har ganska bra filtreringsfunktioner där man t.ex. kan filtrera på början av postnummer (t.ex. som gäller för området Tannefors). Klickar man sedan in sig på de filtrerade resultaten bör man kunna se vem av dessa som har hund, och av en ras som matchar med bilden från chatten. Antar att någon i tråden snart vet vem detta är...
Senast redigerad av irrbloss 2023-09-09 kl. 10:51.
Citera
2023-09-09, 11:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RektornSlickar
Allt är inte raderat dock.

******.se/det-har-ar-vi
******* ********** – Ansvarig “på lagergolvet” och ser till att beställningar skickas ut med rätt innehåll och i rätt tid, att produkter kommer in på lagret och hjälper våra säsongsarbetare känner sig välkomna och snabbt komma in i jobbet.
******.se/wp-content/uploads/Rickard_2023-1536x1536.png

Hans förnamn Rickard är redan nämnt på Dumpen: Söker söt kille (Napp #270) Järna
Han bor snett mittemot Salwan enligt kartan. 50 meter ifrån typ. Härligt område
Citera
2023-09-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Efter lite undersökningar finns det en Anders i Linköping som kör en vit Mitsubishi Outlander, och äger en hund. Kan det vara en Outlander vi ser i videon?

#272. Jag får inte igång viedon på dumpen, inte på någon gädda just nu. Kan hunden på bilden i chatten vare Belgisk vallhund/ Malinois? Och bilen en BMW?
Citera
2023-09-09, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Dom lever i någon typ av bubbla. Tror dom är ganska ensamma, ingen att fråga om det är en bra ide eller inte.
Dom är dessutom kåta men får inte utlopp för det med någon vuxen. Då tar dom ett fiskenät med mindre hål för att fånga något i alla fall.
Märkligt hur en del klarar att bli munkar. Medan andra inte ser livet värt att leva om de inte får spruta någon i plytet.
Citera
2023-09-09, 14:03
Medlem
139s avatar
Gädda #272

Jag hittade nyss hans LinkedIn - åtminstone länken till den samt en förhandsvisning av profilbilden på honom, men sidan är borttagen. Står att han jobbar som arbetsledare, vilket han nämner i chatten dessutom.

Rebus:

Förnamn:
Anders (redan etablerat många gånger på dumpen)
Efternamn: Sången "Andersson och ********** och Lundström och jag"

Företag: *****värme är skönt att ha på altanen när man sitter ute kyliga kvällar + nord AB

Han har ett så otroligt vanligt namn (vilket måste kännas lite skönt som gädda när man åkt dit) så jag har inte hittat så mycket mer eller orkat leta, men det där är väl en start.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in