2023-04-27, 22:39
Medlem
WTF865s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Jasså, det vill hon minsann? Och bakfyllespruta hans fula tryne med bajs då eller?

Trodde det var Schyffert som runkbajsar Nour i munnen.
Citera
2023-04-28, 05:55
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verethragna
Schyffert, den vidrige fittan, gnäller för att någon kommenterat hans fula ögon och får upplyftande kommentar från sitt knull: https://www.google.com/amp/s/nyheter24.se/amp/noje/kandisar/1141984-nour-el-refais-snuskiga-ord-till-henrik-schyffert-vill-sitta-pa-ditt-ansikte
Jag ogillar båda men tjejer som vågar säga sånt har jag ändå alltid respekt för. Jag kan bara drömma om att få träffa nån jag tycker om som också törs vara lite frigjord & inte så jävla skitnödigt pryd. Sen menar jag inte heller att det ska överdrivas som om de är på en stand-up scen & måste säga könsord eller bara drar mensskämt för att de inte kan få skratt på annat vis.

Så misstänker jag också att hon har sin svintoboll intakt, helt ovårdad djungel. Men det går väl Schyffeln igång på, en pissruska i ansiktet samtidigt som han är god & fin som tar sig an en stackars utländsk rasifierad kvinna.
Citera
2023-07-08, 11:43
Medlem
snurresprettiss avatar
Känns ändå skönt att aldrig ha gillat Henrik Schyffert som komiker.

Vet flera som fullständigt runkade till Nile City när det gick men skulle aldrig kolla på det längre när HS gick ut med sina politiska åsikter.
Jag har aldrig kollat på den dyngan.
Citera
2023-07-08, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Känns ändå skönt att aldrig ha gillat Henrik Schyffert som komiker.

Vet flera som fullständigt runkade till Nile City när det gick men skulle aldrig kolla på det längre när HS gick ut med sina politiska åsikter.
Jag har aldrig kollat på den dyngan.

Vad har hans politiska åsikter med hans humor att göra?

Alla komiker som vill hålla sig kvar på TV/radio har samma åsikter utåt för att inte bli cancelled, det har du väl fattat eller?
Citera
2023-07-08, 11:50
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Vad har hans politiska åsikter med hans humor att göra?

Alla komiker som vill hålla sig kvar på TV/radio har samma åsikter utåt för att inte bli cancelled, det har du väl fattat eller?

Politiska åsikter har ju tagit över många intressen och även ändrade åsikter om människor, hatar en kändis ett parti som man själv sympatiserar med så ändrar man åsikt om den kändisen, det måste du väl ha märkt att folk beter sig så?
Citera
2023-07-08, 12:00
Medlem
Citat:
Politiska åsikter har ju tagit över många intressen och även ändrade åsikter om människor, hatar en kändis ett parti som man själv sympatiserar med så ändrar man åsikt om den kändisen, det måste du väl ha märkt att folk beter sig så?

Visst, men tror du att det verkligen är hans egna åsikter eller tror du att han anpassar sig för att för behålla sitt jobb?

Jag tror på det sistnämnda.
Citera
2023-07-08, 12:03
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Visst, men tror du att det verkligen är hans egna åsikter eller tror du att han anpassar sig för att för behålla sitt jobb?

Jag tror på det sistnämnda.

Han hatar ju SD, många som sympatiserar med SD tror jag inte lyssnar på han längre men gjorde det innan. Det är min känsla.
Citera
2023-07-08, 12:07
Medlem
Citat:
Han hatar ju SD, många som sympatiserar med SD tror jag inte lyssnar på han längre men gjorde det innan. Det är min känsla.

Det är ju inte så konstigt med tanke på hur många skogstroll det finns i partiet.

Jag tror däremot inte att han är emot deras politik på samma sätt.
Citera
2023-07-08, 12:10
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Det är ju inte så konstigt med tanke på hur många skogstroll det finns i partiet.

Jag tror däremot inte att han är emot deras politik på samma sätt.

Precis på samma sätt som om någon kritiserar invandringen (Carola), feminismen (Robert Gustavsson) så blir det ett jävla liv.
Det är det jag menar att folk som alltid sätt upp till vissa kända personer byter åsikt om dessa när kändisarnas åsikter kommer ut.
Citera
2023-09-09, 09:46
Medlem
Henrik Schyffert är tillbaka på standup-scenen efter en fem år lång paus!
2024 med en ny turné – “Schyffert Forever”.

(medverkade även i tv4 nyhetsmorgon, såg allmänt nyvaken ut, 9/9)
Senast redigerad av gekkos 2023-09-09 kl. 09:58.
Citera
2023-09-09, 10:30
Medlem
Schyffert fick sig en avhyvling i podden ”Christian m.fl.”
Citera
2023-09-09, 11:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gekkos
Henrik Schyffert är tillbaka på standup-scenen efter en fem år lång paus!
2024 med en ny turné – “Schyffert Forever”.

(medverkade även i tv4 nyhetsmorgon, såg allmänt nyvaken ut, 9/9)
Hoppas verkligen inte hans hot om att vara för evigt lyckas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in