2023-09-09, 08:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Varför kom detta fram nästan 20 år senare?
Me-Too antar jag.
Citera
2023-09-09, 09:22
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy
Vad har jag missat om Seinfeld?

Kramer stod på en scen och kallade en person nigger.
Citera
2023-09-09, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittbrus
Våldtäkter har alltid funnits. Inget nytt påfund. Tror säkert att det var ännu värre förr då folk var vildar häruppe.

Det är bara det att om du ställer upp 1 svensk och en utomeuropeisk migrant bredvid varandra så är det enligt statistiken inom vissa kriterier 38 ggr mer sannolikt att den senare våldtar. Dvs det går en svensk på 38 utomeuropeiska våldtäkter. Därför misstänker jag att folk ute i stugorna alltid killgissar, och var 38:e gång blir det således fel.

I Afrika blir i snitt ca 50% av flickorna av med sin oskuld genom våldtäkt av någon "Uncle" oftast. I vissa etniska grupper är statistiken värre, och andra bättre. Det finns trots all 3000 olika etniska grupper på kontinenten. Dock är minst 300 miljoner kvinnor våldtäktsoffer och ofta som barn. Det är ett perspektiv som svindlar. Många små barn av kvinnligt kön blir våldtagna så att de avlider. Ju yngre desto större är chansen. Det är sällan detta lagförs.

När regeringar i Afrika försöker bekämpa det extremt utbredda sexuella våldet mot kvinnor brukar de använda sig av termen "African Rape Culture", vilket kan vara förvillande eftersom vårt perspektiv på Rape Culture utgår från när uttrycket uppfanns i USA, men man skall ej blanda ihop dem helst, även om båda handlar om mäns övergrepp på kvinnor.

Anyways, inte så insatt i denna scientolog-soppa men vad jag förstår gillar skådisen analsex och har i princip satt på tjejerna där i samband med samförstånds-sex. Kan jag vara fel ute? I alla fall har vi ungefär samma lagar i Sverige bortsett från strafflängden. En kvinna eller man skall under sexakten som de båda gått med på kunna säga nej att fortsätta. Dock blev en man i Sverige frikänd när han slutade lite för sent, ca två stötar efter nejet.

Kan man sammanfatta det med att även kändisar skall följa lagarna? Det jag skulle protestera emot är strafflängden där vi inte ser någon preventiv effekt på hårdare straff. Men man måste förstå att USA:s fängelseindustri är privatiserad och det mesta i USA ägs av en liten grupp familjer genom olika tentakliska upplägg, och att det är de som styr politiken i detalj. Hårdare straff innebär mer vinst.

38 ggr mer sannolikt, var finns det? Du vet att "utomeuropeer" döms hårdare i domstolar? Samma fall, olika utfall. Ditt inlägg innehåller så många osanningar att det inte är sant. Menar du att det är genetisk i så fall? Vita människor är överrepresenterade när det kommer till utförandet av folkmord, menar du då att det är genetiskt? fenotypiskt?
Citera
2023-09-09, 09:37
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreoAxier
Hur fan ska du bevisa / motbevisa när någon påstår att den blivit våldtagen hemma hos dig 2007?

Det finns INGA bevis för något och det enda som du blir dömd för är att det är två som pratat ihop sig.

Hur är det rättssäkert?

Det kommer blossa upp debatt det här fallet tro mig

Påminner ju om Julian Assange där två kvinnor som älskade honom och knullade med honom, plötsligt blev medvetna om varandra och då plötsligt kokade ihop en historia om hur han minsann våldtagit dom!

Kvinnor är onda, och när de av någon anledning "känner sig" kränkta då blir det uppenbart eftersom de då visar sin verkliga personlighet.
Citera
2023-09-09, 09:41
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
30 år eller bäst 25 år i finkan för två diffusa våldtäkter i ett tidigare förhållande känns väldigt extremt. Nja... Det känns inte rätt. Det måste ligga något underliggande i detta. Vem/Vilka vill sätta dit honom? Har Danny mäktiga fiender? Satanister älskar hämnd och komplotter nämligen, och Hollyweird kryllar av sådana människor.

Jag tror kvinnorna var lätt psykiskt störda för 20 år sedan när de knullade med kändisar från tv (inte ett jättefriskt beteende), och sedan har de förvärrat denna psykiska ohälsa med åren, börjat hata honom när de sett och läst om hans framgångar och insett att de själva är förlorare, och velat skada och hämnas på honom ö, eftersom kvinnor alltid är offer för andras ondska och aldrig aldrig tar ansvar för sina egna liv.... så det behövs ingen större konspiration. Bara ett par ganska vanliga kvinnor.
Citera
2023-09-09, 09:48
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreoAxier
Hur fan ska du bevisa / motbevisa när någon påstår att den blivit våldtagen hemma hos dig 2007?

Det finns INGA bevis för något och det enda som du blir dömd för är att det är två som pratat ihop sig.

Hur är det rättssäkert?

Det kommer blossa upp debatt det här fallet tro mig

Faktum är att det inte finns mycket rättssäkerhet för män. Han Cosby åkte ju dit för liknande saker. Finns säkert massor med manliga kändisar i just Usa som åker dit för detta, och sedan tvingas betala miljontals dollar till kvinnor som stämt dom.

Frivilliga samlag med kändisar för 20-30 år sedan, blir som genom magi plötsligt våldtäkter och inbringar miljonbelopp i dollar åt dessa groupies.

Kvinnor kostar alltid pengar. Kanske inte i början. Men efter 20 år kan de komma med anklagelser, och samhället tror på dessa änglar.
Citera
2023-09-09, 09:50
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Fattar inte detta, trodde det endast var "musulmaner" som våldtog enligt många här på FB? Man blir ju inte mer vit en den här killen? Vad hände här?

Vita har pengar. Så de våldtar inte, utan syftet är för kvinnor att plocka vita män på pengar i form av skadestånd. Denna vita skådis kommer betala miljontals dollar åt kvinnorna som ljuger. Så funkar det, särskilt i Usa.
Citera
2023-09-09, 09:53
Medlem
Är inte insatt i detta, men vilka "bevis" fanns sådär 20 år senare, förutom tjejernas utsago?
Citera
2023-09-09, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Är inte insatt i detta, men vilka "bevis" fanns sådär 20 år senare, förutom tjejernas utsago?

Inget förutom vittnesmål och att tjejerna ”berättat” för vänner vad de påstår har hänt.

Hur ska man försvara sig själv mot ett sånt här åtal. Totalt omöjligt. Fruktansvärt vad Me-too har gjort med världen.

Som den svenska klassikerna med Lulu Carter och Martin Timell. Påstått ”våldtäkt” genom en påstådd hand i skrevet i en bubbelpool 10 år tidigare. Martin fick hela sin karriär förstörd av en anklagelse som dessutom ogillades i domstol. Kvinnor har verkligen getts möjligheter att krossa män

Otippat att domaren ser hur som en manshatande feminist…
https://pbs.twimg.com/media/FePXHxVXoAAWFqh?format=jpg&name=900x900
Senast redigerad av Admenkuk 2023-09-09 kl. 10:13.
Citera
2023-09-09, 10:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Kul att se att de välbesuttna judarna försörjer sin judeadvokater.
Intressant. Jag är väl ingen judekonspirationsteoretiker till vardags men tror starkt på "follow the money" och jag tror du är något på spåren, judar eller ej.
Citera
2023-09-09, 10:25
Avslutad
Visst, en del kvinnor är antisociala apor som "vapeniserar" anklagelser i syfte att få män på fall. De är naturligtvis undantagen, och deras påhittade historier är alltid fulla av hål. Det är så det lätt blir när man ljuger.

Helt annan historia vad gäller Jane Does i dettta målet. Deras historier liknar varandra, utan att vara identiska, och de ändras inte nämnbart under utredningen/rättegången. Finns inget som helst som tyder på att några hatiska kvinnor bestämt sig för att prata ihop sig och sänka Danny Masterson.

Dessa Janes är dessutom, om man ska tro på folk fom känner folk kring Mastersons, toppen på ett veritabelt isberg. CoS har en så sjukt stark policy om att man inte går till myndigheterna om man utsätts för brott, så det är närmast ett mirakel att det finns en handfull Jane Does öht. Det är "high crime" att anmäla en annan scientolog. Du blir deklarerad PTS (potential trouble source) direkt om du gör det. Se fram emot hundratals timmar av "auditing" där sekten försöker få dig att ta på dig själv ansvaret för brottet du utsattes för... Timmar av auditing som DU pröjsar för.
Citera
2023-09-09, 10:33
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Me-Too antar jag.
Tror det är annat i görningen när två tjejer från scientologin anmäler samtidigt nästan tio år efteråt.

Har han "gått Cosby på dem" så förtjänar han naturligtvis straffet. Vidrigt att droga ner en kvinna för att våldta henne.

Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Kramer stod på en scen och kallade en person nigger.
Näe!? Ropa på polis!!
Senast redigerad av LuluBrooksie 2023-09-09 kl. 10:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in