2023-09-05, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Typiska ättelägg ā la TookAnna Stolledano Fy fan! Ett fetto och en är haklös med jättetänder Råtta kanske 🤔

De muskliga vaderna har nog Flisan fått i arv.
Citera
2023-09-05, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Typiska ättelägg ā la TookAnna Stolledano Fy fan! Ett fetto och en är haklös med jättetänder Råtta kanske 🤔
Ja, det var(är?) väl Anna Books smeknamn av yngsta dottern, "Min lilla råtta?". Det stod här i forumet rätt nyligen, då jag funderade på om Anna själv kanske kallades för "Min lilla köttbulle", av sin egen mamma och tyckte att det var fint?
Citera
2023-09-05, 22:12
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Felicia skumpar nog fint, men visst skulle hon kunna gå ned några kilo. Men med det sagt så är hon knappast ensam om att ta en pizza lite för ofta, det gör jag med.

Vanessa är jättesöt. Hon har ett säreget utseende (den Bookska hakan tex) men definitivt en söt flicka. Hon är väl inte filtrerad där va?

Den obefintliga hakan har dom inte från Anna utan från sin pappa.
Längden har dom från Anna däremot.
Vanessa är 150 cm och Antonio 160 cm.

https://postimg.cc/gallery/jwynFhw
Citera
2023-09-05, 22:21
Medlem
flugornass avatar
Frågan av intresse är väl om Felicia lyckas blåsa kriminalvården och undkomma straffet, har jag missat att hon avtjänat straffet redan?
Avstår från att kommentera hennes kropp. Då den inte är central det är hennes hjärnas funktioner som är av intresse.
Citera
2023-09-05, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Den obefintliga hakan har dom inte från Anna utan från sin pappa.
Längden har dom från Anna däremot.
Vanessa är 150 cm och Antonio 160 cm.

https://postimg.cc/gallery/jwynFhw

Hahaha. Tjejer på 150 är ju bara sexigt, killar på 160, not so much.
Ingen haka OCH dvärg. Grattis Antonio.
Citera
2023-09-06, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Ja, det var(är?) väl Anna Books smeknamn av yngsta dottern, "Min lilla råtta?". Det stod här i forumet rätt nyligen, då jag funderade på om Anna själv kanske kallades för "Min lilla köttbulle", av sin egen mamma och tyckte att det var fint?

Både Fet-Flisan och Lill-Råttan använder sina mer användbara behag att visa upp Fet-Flisan baksidan. Aldrig sitt fejs. Lill-Råttan alltid baksidan aldrig fejset Och kamel- mamman pyser av stolthet över sina dvärg-ättelägg
Citera
2023-09-07, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Både Fet-Flisan och Lill-Råttan använder sina mer användbara behag att visa upp Fet-Flisan baksidan. Aldrig sitt fejs. Lill-Råttan alltid baksidan aldrig fejset Och kamel- mamman pyser av stolthet över sina dvärg-ättelägg
Ja, fy Fasen att ha vuxit upp med Anna Book till mamma. NÄSTAN lite synd om Felicia som nog alltid fått höra att hon ska bli STJÄRNA! Som sin mor! Och sen undrar jag över hyllandet av Spanien och aldrig något om Turkiet och sen hennes humörsvängningar.
Citera
2023-09-08, 12:26
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Ja, fy Fasen att ha vuxit upp med Anna Book till mamma. NÄSTAN lite synd om Felicia som nog alltid fått höra att hon ska bli STJÄRNA! Som sin mor! Och sen undrar jag över hyllandet av Spanien och aldrig något om Turkiet och sen hennes humörsvängningar.

Anna tycker att Felicia ser ut som Kylie Jenner 😁
Hon har nog missat att vi vet hur Felicia ser ut utan alla dessa jäkla filter 🙄

https://postimg.cc/gallery/WNvWJpm
Citera
2023-09-08, 15:32
Avslutad
Är hon verkligen en offentlig person som förtjänar en egen tråd? Eller har hon fått den pga att modern är populär här i kändisskvaller?
Den här tråden känns inte helt okej så att säga...
Citera
2023-09-08, 16:25
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Är hon verkligen en offentlig person som förtjänar en egen tråd? Eller har hon fått den pga att modern är populär här i kändisskvaller?
Den här tråden känns inte helt okej så att säga...

Tråden om Antonio stängdes ju av den anledningen (med rätta tycker jag) Men Felicia har ställt upp i dokusåpor och sångprogram och därmed varit i offentligheten ett kort tag och får nog ta och skylla sig själv här.
Citera
2023-09-08, 16:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Tråden om Antonio stängdes ju av den anledningen (med rätta tycker jag) Men Felicia har ställt upp i dokusåpor och sångprogram och därmed varit i offentligheten ett kort tag och får nog ta och skylla sig själv här.
Dessutom i intervjusoffan med Malou.
Citera
2023-09-08, 19:05
Avslutad
Det hade jag missat, tack för klargörandet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in