• 2
  • 3
2023-09-08, 05:30
Medlem
Grejen r att jag knde 0 tog 120mg. Men vet nu att olanzapinet kmr drsvinna om utterligare 4dagar typ. Vill ju verkligen ha medicinen nr det funkar
Anledningen jag tog 1-2vntadd 1h fortsatte var fr blev galen att jag inte fick effelr
Citera
2023-09-08, 05:37
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan909
Grejen r att jag knde 0 tog 120mg. Men vet nu att olanzapinet kmr drsvinna om utterligare 4dagar typ. Vill ju verkligen ha medicinen nr det funkar
Anledningen jag tog 1-2vntadd 1h fortsatte var fr blev galen att jag inte fick effelr
Ja, mnga med olika typer av besvr har ocks berttat fr mig att de inte ftt effekt av sin Ritalina eller Lisdexamfetamin pga Zyprexa i systemet.
Du fr ta det som en lropeng o nr denna lilla 'kris' r ver, hlla dig till doktorns ordination, ven om frestelsen att verkonsumera prima apoteks-amfetaminer kan vara lockande 👍
Citera
2023-09-08, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Ja, mnga med olika typer av besvr har ocks berttat fr mig att de inte ftt effekt av sin Ritalina eller Lisdexamfetamin pga Zyprexa i systemet.
Du fr ta det som en lropeng o nr denna lilla 'kris' r ver, hlla dig till doktorns ordination, ven om frestelsen att verkonsumera prima apoteks-amfetaminer kan vara lockande 👍
Ja tack, nu vet jag att det r olanzapinets fel inte fr lg dos iaf
Citera
2023-09-08, 05:42
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ja tack, nu vet jag att det r olanzapinets fel inte fr lg dos iaf
'En gng, r ingen gng', som man sger.
Citera
2023-09-08, 05:48
Medlem
Citat:
'En gng, r ingen gng', som man sger.
r rtt nervs haha
Citera
2023-09-08, 05:54
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
r rtt nervs haha
Varfr d?
Jag skrev att ingen som befinner sig i frivillig vrd o som vill fortstta f hjlp, 'blir av med x tjack', pga en enstaka EVENTUELL avvikelse frn hur lkemedelsbehandlingen generellt sett har fljts upp ver tid.
Allra minst pga inget tjack i drogtestet p ren svenska. Don't worry.
Citera
2023-09-08, 05:57
Medlem
Citat:
Varfr d?
Jag skrev att ingen som befinner sig i frivillig vrd o som vill fortstta f hjlp, 'blir av med x tjack', pga en enstaka EVENTUELL avvikelse frn hur lkemedelsbehandlingen generellt sett har fljts upp ver tid.
Allra minst pga inget tjack i drogtestet p ren svenska. Don't worry.
Perfekt, ds : D
Citera
2023-09-08, 06:03
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Perfekt, ds : D
Perfecto.
D slutar jag strax arbetet (i dubbel bemrkelse) o blir strax avlst av dagspersonalen.
Fr du sova s gott s ska jag rymma hrifrn o gra detsamma, r ju rena rama Drhuset hr (i dubbel bemrkelse)
Citera
2023-09-08, 06:05
Medlem
Citat:
Perfecto.
D slutar jag strax arbetet (i dubbel bemrkelse) o blir strax avlst av dagspersonalen.
Fr du sova s gott s ska jag rymma hrifrn o gra detsamma, r ju rena rama Drhuset hr (i dubbel bemrkelse)
Haha sknt sluta ju, godnatt!
Citera
2023-09-08, 15:08
Medlem
Citat:
Perfecto.

Vet du hur lnge det skulle synas p lever/njurprov , ska ta ett p mn men tnker jag gr det p torsdag istllet, har lithium prov d med s enkelt sga att man rkade ta medicinen p morgonen vilket man inte fr gra d.
Citera
2023-09-08, 15:24
Medlem
zombie-nations avatar
Elvanse kan g ur kroppen s snabbt att den bara syns p pissprov en dag. Som sagt r vl tv dagar vanligt. Men rcker nog med att man sger man missat en dag. Eller har en orsak fr varfr man missat en dag. Det kan vara ngot s alldagligt som att man inte har full aptit p Elvanse och skippade den en dag fr att ens frlder bjd p sndagmiddag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in