2023-09-07, 23:43
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Absurt. 30 år i finkan när det rör sig om ord mot ord.

Absurt är förnamnet. Det måste vara någon form av att ”göra ett exempel”.

Han kommer ut när han är 75, för något som påstås ha skett för 20 år sedan. Även om det har hänt, så är 30 år fullständigt absurt. I detta fall är det lika med livstid. USA, detta föregångsland…
Citera
2023-09-07, 23:51
Medlem
Har inga problem med straffet för att han blev dömd. Bryr mig inte alls att en definitiv våldtäktsman får sitta 30 år även om jag hellre ser att man bara kastar han i bränngropen.

Däremot efter en snabb googling så undrar jag ju lite hur han blev dömd? Det ska ju inte gå att bara komma och säga att för tio år sedan blev jag våldtagen, köra ord mot ord och sen döma han för våldtäkt. Eller missar jag att det finns definitiva bevis för att det här har skett?
Citera
2023-09-08, 00:03
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
30 år blir alltså påföljden, för brott som ska ha begåtts för 20 år sedan. Då får vi verkligen hoppas han lagförs pga riktiga bevis och inte enbart vittnesbörd i kölvattnet av metoo.

Det tror jag nog, ställt bortom rimligt tvivel gäller i USA också.

Förresten, tvekar du över Viljo Nousiainen eller Jimmy Saviles oskuld?
Citera
2023-09-08, 00:08
Medlem
Måste ha varit DNA som fällde denna GM?
Eller var det någon som sett han utföra våldtäkterna?
Citera
2023-09-08, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Martin timell hade alltså en jävla tur att han bor i Sverige hehe

Han drog fort som fan från USA efter semesterresan och nu är han äntligen hemma.
Citera
2023-09-08, 00:25
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kortburkskoma
Har inga problem med straffet för att han blev dömd. Bryr mig inte alls att en definitiv våldtäktsman får sitta 30 år även om jag hellre ser att man bara kastar han i bränngropen.

Däremot efter en snabb googling så undrar jag ju lite hur han blev dömd? Det ska ju inte gå att bara komma och säga att för tio år sedan blev jag våldtagen, köra ord mot ord och sen döma han för våldtäkt. Eller missar jag att det finns definitiva bevis för att det här har skett?

Välkommen till 2023.

Han är inte den första och kommer inte att bli den sista, helt bisarra tider vi lever i.

Det handlar inte om en överfallsvåldtäkt (som man ofta tänker när man hör ordet "våldtäkt") utan om rent tjatsex. Sen ser dom chansen ett par årtionden efter att tjäna en hacka och så är vi här
Citera
2023-09-08, 00:33
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Vi pratar om en person som följer den patologiske lögnaren Ron Hubbard här. Vi kan räkna med att Danny är en egocentrisk och manipulativ människa iom detta intresse.

Förtjänar säkerligen långt fängelsestraff för sitt svinande genom livet.
Men det hör förvisso inte hit, givetvis är det förvånande med så långt straff för tvångssex.

Det verkar ju som om det hör väldigt mycket hit, eller varför tar du annars upp det?
Citera
2023-09-08, 01:23
Medlem
OpieWinstons avatar
Numera dömd till 30 års fängelse...
Citera
2023-09-08, 01:38
Medlem
Har inte följt rättegången. Vad fanns det för bevis att han våldtog dom för 2 år sedan? Fysiska bevis? Film och ljud? Eller räckte det med att kvinnorna grät och berättade?
Citera
2023-09-08, 02:01
Medlem
allt.o.ingets avatar
För 20 år sedan kunde man inte bli dömd till 30 års fängelse för våldtäkt. Han är alltså dömd retroaktivt med dagens jurisdiktion. Kan inte bli mer fel.
Citera
2023-09-08, 02:03
Medlem
All you see is
rapists in prison !
rapists in prison !

(Freddie had nog gillad den der

Hyde wants to break free
he wants to break freeeeeee !

He tried to "Hyde"

"Hyde va så cool" , Thomas Hellberg va even cool på Rederiet men en pedo e fortfarande en pedo
Senast redigerad av qmzamqckalrtgj 2023-09-08 kl. 02:15.
Citera
2023-09-08, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x555x
Måste ha varit DNA som fällde denna GM?
Eller var det någon som sett han utföra våldtäkterna?

Det finns bevis givetvis , han skickade till eks hotbrev till ett offer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in